Geen idee...quote:Op donderdag 24 december 2009 14:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoeveel had de jumbo nou gegeven ?
De grote klappers zijn dit jaar nog weggebleven.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan halen ze niet zoveel op als vorig jaar:
[Serious Request @ 3FM #410] De uitslag! ¤ 5.249.446,-
1721-1864quote:Op donderdag 24 december 2009 14:47 schreef rubbereend het volgende:
vraag van 2 topics geleden ofzo, op hoeveel topics tijdens SR staan we nu?
Nja, ik heb 't 2x geprobeerd hier, maar die smekt lang zo lekker niet als het friese suikerbroodquote:Op donderdag 24 december 2009 14:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee... Bij onze bakker is het zeer goed te pruimen!
Is dat echt zo?? Ik kan me dat dus helemaal niet meer herinnerenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik weet dat het 2 verschillende dingen zijn hoor, daarom zei ik ook TV-updates.
En ja, 2 jaar geleden in Den Haag deed Fleur de Serious Request TV-updates.
nee, je snapt het echt niet. naast de vaste tijden overdag wisselen ze. als gerard 10-2 overdag doet en daarnaast 10-2 avond/nacht heeft hij ook gewoon twee periodes van 8 uur. zo heeft iedere dj de ene dag een schema van tweemaal 8 uur rust en de andere dag van 4 uur rust en 12 uur rust. daar zit echt geen verschil in.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar Annemieke heeft altijd die tijd om te slapen, dan blijf je in een ritme en dat is nooit slecht, Dat is het enige wat is zeg en dat lijkt me geen onzin
Dat was ook niet vorig jaar toch ?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan halen ze niet zoveel op als vorig jaar:
[Serious Request @ 3FM #410] De uitslag! ¤ 5.249.446,-
Vermoedelijk wel; waarschijnlijk toch wel ondanks de crisisquote:Op donderdag 24 december 2009 14:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De grote klappers zijn dit jaar nog weggebleven.
Dat zit er dik inquote:Op donderdag 24 december 2009 14:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vermoedelijk wel; waarschijnlijk toch wel ondanks de crisis
netjesquote:
Je kan het ook niet maken, eerst mensen op straat zetten en dan gul geven aan goed doel.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vermoedelijk wel; waarschijnlijk toch wel ondanks de crisis
Ok...quote:Op donderdag 24 december 2009 14:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, ik heb 't 2x geprobeerd hier, maar die smekt lang zo lekker niet als het friese suikerbrood
http://www.radio.nl/porta(...)/2009/12/148182.htmlquote:In 2008 brengt de actie in Nederland 5.702.621 euro op voor vluchtelingenhulp.
vorig jaar had je ook die loopbanden erbij staan, dat leverde enorm geld op en het jaar ervoor die waterpompenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De grote klappers zijn dit jaar nog weggebleven.
Ik heb mijn liedje ook niet opgehaald, ik moet een account aanmaken, maar dat kan ik niet. Iemand zin in Morningwood - Nth Degree?quote:
maar daarna toch wel goed verder gegaanquote:Op donderdag 24 december 2009 14:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
er is 1 topic nr overgeslagen
Dan gooi ik er wat bewijs tegenaan.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is dat echt zo?? Ik kan me dat dus helemaal niet meer herinneren
Als je hem niet wilt, wil ik hem wel.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn liedje ook niet opgehaald, ik moet een account aanmaken, maar dat kan ik niet. Iemand zin in Morningwood - Nth Degree?
Bertje Koendersquote:Op donderdag 24 december 2009 14:56 schreef StephanL het volgende:
komt vanavond zo Balkende langs names de regering.
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:55 schreef Noortje. het volgende:
Ik kreeg weer tranen in mijn ogen van dat YT filmpje.
Vluchtelingen verhalen zijn vaak schrijnender.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
ik ook..
moet zeggen dat ik de repo's toen ook net ff wat indrukwekkender vond dan dit jaar. Malaria is een groot probleem wat aangepakt moet worden hoor, maar de verhalen werken iets minder op mijn traanklieren geloof ik.. Maar dat kan nog komen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |