quote:Op donderdag 24 december 2009 14:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Kon Tong80 eindelijk zijn eigen topics openhouden!
Jup, doet het goed in Groningenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:30 schreef Noortje. het volgende:
Is dit die van Paramore?
kom je nou meequote:Op donderdag 24 december 2009 14:30 schreef Noortje. het volgende:
Ik zag net trouwens dat ik nog naar een tentoonstelling oid wilde in het Groninger Museum, had ik mooi kunnen combineren met een bezoekje GH.
Ik heb echt een hekel aan Paramore maar dit liedje is best leuk. Alleen ik vind haar uitspraak zo naar.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, doet het goed in Groningen.
Hoe moet ik dat weten?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom je nou meebinnenkort gaan ze toch dicht voor een verbouwing?
ik denk dat wij er weinig van mee gaan krijgenquote:
Laatste uurtje?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef Sirolf het volgende:
Zo, thuis! Tijd om de laatste uurtje SR vanuit een verwarmd huis te volgen, in plaats van station Hilversum Noord of Weesp...
Was't weer mis met NS?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef Sirolf het volgende:
Zo, thuis! Tijd om de laatste uurtje SR vanuit een verwarmd huis te volgen, in plaats van station Hilversum Noord of Weesp...
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan Paramore maar dit liedje is best leuk. Alleen ik vind haar uitspraak zo naar.
Misschien volgt ie Belgiëquote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laatste uurtje?Nog iets langer hoor.
algemene kennisquote:
Het ta ta ta tadadada stuk is wel tof om mee te zingenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan Paramore maar dit liedje is best leuk. Alleen ik vind haar uitspraak zo naar.
Gaat zeker lukken, ik vertrek over een klein uurtje vanuit Zwolle.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef BoerBert het volgende:
[..]
17:50 al? Red jij dat nu wel met die maten van je?
quote:Niet met auto naar Serious Request
GRONINGEN - De politie raadt bezoekers van de stad Groningen aan om niet met de auto te komen, maar met het openbaar vervoer.
In verband met de slotdag van Serious Request is het bijzonder druk in de binnenstad.
Mensen, die toch met de auto komen, kunnen vanaf parkeerplaatsen aan de rand van de stad een pendelbus nemen
Nee en ik ga niet kijken.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je hebt het 'optreden' gisteren gezien?
Ter illustratie:
veel plezierquote:Op donderdag 24 december 2009 14:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gaat zeker lukken, ik vertrek over een klein uurtje vanuit Zwolle.
Omdat je gister zei dat ze moesten werken tot 5-6 uur.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gaat zeker lukken, ik vertrek over een klein uurtje vanuit Zwolle.
Doe je goed.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:34 schreef rubbereend het volgende:
damn dat SR is goed voor je postaantallenik nader de ton aan posts
Je punt?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je hebt het 'optreden' gisteren gezien?
Ter illustratie:
goed geregeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |