Toevallig, ik had iets van ze verwacht na oud&nieuw (zeiden ze zelf ook), maar kreeg hem ruim een week eerder binnen.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:23 schreef Noortje. het volgende:
H&M pakket bezorgd waarvan ik niet wist dat die nog kwam.
"iedereen moderator" dat was een tijdelijk subforum waarin iedereen de beschikking had over mod knopjes. Vrij hilarischquote:
Kwam een H&M pakket voorbij bij het item dat de consumenten dit jaar ook veel via internet bestellen. Geen idee oftie van jou wasquote:
Ik heb ook een previewbestelling nog staan voor de lente die in januari komt.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Toevallig, ik had iets van ze verwacht na oud&nieuw (zeiden ze zelf ook), maar kreeg hem ruim een week eerder binnen.
Maar dat zekerquote:
Natuurlijk was die van mij.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kwam een H&M pakket voorbij bij het item dat de consumenten dit jaar ook veel via internet bestellen. Geen idee oftie van jou was
Kon Tong80 eindelijk zijn eigen topics openhouden!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
"iedereen moderator" dat was een tijdelijk subforum waarin iedereen de beschikking had over mod knopjes. Vrij hilarisch
quote:
Ah.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
"iedereen moderator" dat was een tijdelijk subforum waarin iedereen de beschikking had over mod knopjes. Vrij hilarisch
Precies.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:28 schreef Groningert het volgende:
Is al goed druk.. Ga zo maar weer eens heen, vannacht ook hele nacht gestaan, erg gezellig, vooral toen rooie rinus en Pédaalemmer langskwamen
Rampzalig die webshop qua bezorgtijden meestal ja.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb ook een previewbestelling nog staan voor de lente die in januari komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |