Hmm, ik niet eigkquote:Op donderdag 24 december 2009 14:39 schreef Godtje het volgende:
Wham![]()
Daar krijg je toch een kerst gevoel van
ze heeft het meest gunstige schema van iedereen, kan elke dag op vaste tijden slapen. De onchtendshifts van Giel en Gerard en de helft van de tijd ook nog de grave yard. Dan blijf je een beetje in je ritmequote:Op donderdag 24 december 2009 14:37 schreef evert het volgende:
volgens mij is annemieke nog de meest fitte van de drie, ze blijft enthousiast!
Ja okee, maar das ook het enigequote:
Fleur presenteerde vorig jaar toch ook de updates of is dat alweer 2 jaar geleden?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, de nieuwslezers zijn er dit jaar ook weer bij in Groningen op de laatste dag. Vorig jaar was 't echter Fleur Wallenburg, die gepest werd door Giel. Dit jaar staat Bart-Jan Cune er.
Wat is daar mis mee?quote:
de dienst van 2 tot 6quote:
Ik met Nikki en/of Astrid Kunstquote:Op donderdag 24 december 2009 14:39 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil trouwen met de zanger van Rigby.
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:41 schreef Noortje. het volgende:
Nou ook nog even All I Want For Christmaaaas Is YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU en dan is het feest compleet.
Volgens de gegevens is hij nog vrijgezelquote:Op donderdag 24 december 2009 14:39 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil trouwen met de zanger van Rigby.
Ah, u gaat naar den Maerckt?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:41 schreef -Hans- het volgende:
3 lagen sokken aan en dat moet voldoende zijn
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik met Nikki en/of Astrid Kunst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |