Al iemand anders gevonden die geen loonslaaf was vandaag.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:33 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Omdat je gister zei dat ze moesten werken tot 5-6 uur.
jaren van hard werken zit erinquote:
S vergeten. Laatste uurtjes dus.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laatste uurtje?Nog iets langer hoor.
Echt iets om trots op te zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jaren van hard werken zit erin
Geweldig!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Schop die vervelende vent er toch es uit joh!"
Nope, is vanuit Hilversumquote:Op donderdag 24 december 2009 14:36 schreef Ritmo het volgende:
Zit die meid die vorig jaar door Giel geterroristeerd was er niet dit jaar als nieuwslezer?
Problemen tussen Amersfoort en Hilversum, waar ik ook last van had, aangezien mijn trein vanuit Amersfoort moest komen. Uiteindelijk met een kwartier vertraging aangekomen op Hoofddorp.quote:
Kwartier valt nog mee.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Problemen tussen Amersfoort en Hilversum, waar ik ook last van had, aangezien mijn trein vanuit Amersfoort moest komen. Uiteindelijk met een kwartier vertraging aangekomen op Hoofddorp.
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Echt iets om trots op te zijn.
Vandaar die extra trein vanuit Den Haag HS richting Amersfoortquote:Op donderdag 24 december 2009 14:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Problemen tussen Amersfoort en Hilversum, waar ik ook last van had, aangezien mijn trein vanuit Amersfoort moest komen. Uiteindelijk met een kwartier vertraging aangekomen op Hoofddorp.
Nee hoor, de nieuwslezers zijn er dit jaar ook weer bij in Groningen op de laatste dag. Vorig jaar was 't echter Fleur Wallenburg, die gepest werd door Giel. Dit jaar staat Bart-Jan Cune er.quote:
Hmm, ik niet eigkquote:Op donderdag 24 december 2009 14:39 schreef Godtje het volgende:
Wham![]()
Daar krijg je toch een kerst gevoel van
ze heeft het meest gunstige schema van iedereen, kan elke dag op vaste tijden slapen. De onchtendshifts van Giel en Gerard en de helft van de tijd ook nog de grave yard. Dan blijf je een beetje in je ritmequote:Op donderdag 24 december 2009 14:37 schreef evert het volgende:
volgens mij is annemieke nog de meest fitte van de drie, ze blijft enthousiast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |