abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76012907

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! .

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. .
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .

quote:
- En iedere vatandas die ik vergeten ben, .

- als je hierop klikt! -
Cool story, Hansel.
pi_76012925
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Stofzuigen jullie echt zo vaak ? Ik blij dat ik op mezelf woon .
Het is echt niet veel, zelfs normaal (vind ik), maar soms wordt het irritant als je het meteen moet doen en het niet een uur later kan.
Ik ben een pure Turk.
pi_76012935
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:56 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Het is echt niet veel, zelfs normaal (vind ik), maar soms wordt het irritant als je het meteen moet doen en het niet een uur later kan.
Dagelijks ?
Cool story, Hansel.
pi_76012960
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:56 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dagelijks ?
Ja, dat is toch normaal? Het hangt er volgens mij ook vanaf hoe snel het stoffig wordt + hoeveel haar er op de grond ligt. Ik heb veel haaruitval, dus mijn kamer moet zeker wel dagelijks. De huiskamer ook, m'n moeders kamer ook.
Ik ben een pure Turk.
pi_76012979
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:56 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dat ja, het mag niet over een uurtje ofzo het MOET nu! zoo irritant
pi_76012993
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:58 schreef Ayca het volgende:

[..]

Dat ja, het mag niet over een uurtje ofzo het MOET nu! zoo irritant
Vind jij dagelijks stofzuigen ook normaal?
Ik ben een pure Turk.
pi_76013006
Ik doe het dagelijks, dus ja
pi_76013026
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:59 schreef Ayca het volgende:
Ik doe het dagelijks, dus ja
Waarom dagelijks, omdat het moet of omdat je het zelf nodig vindt? Tweede is
Ik ben een pure Turk.
pi_76013075
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:57 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, dat is toch normaal? Het hangt er volgens mij ook vanaf hoe snel het stoffig wordt + hoeveel haar er op de grond ligt. Ik heb veel haaruitval, dus mijn kamer moet zeker wel dagelijks. De huiskamer ook, m'n moeders kamer ook.
Ik heb kort haar, dus ik heb niet echt last van haarhoopjes op de grond.

Ik ga niet beweren dat ik veel schoonmaak (1 keer per week), maar mijn huisgenoot doet echt nooit wat en dat kan wel erg irritant worden. Als ik niet regelmatig zou schoonmaken zou onze keuken echt een bende zijn.
Cool story, Hansel.
pi_76013079
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:59 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Waarom dagelijks, omdat het moet of omdat je het zelf nodig vindt? Tweede is
Omdat het moet, maar soms ook omdat ik het zelf nodig vind (als ik er de vorige dag geen tijd ofzo voor had)
pi_76013143
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:01 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik heb kort haar, dus ik heb niet echt last van haarhoopjes op de grond.

Ik ga niet beweren dat ik veel schoonmaak (1 keer per week), maar mijn huisgenoot doet echt nooit wat en dat kan wel erg irritant worden.
Word het niet te stoffig na een week? Sla je kamergenoot! Het was toch een Bulgar?

Ik heb veel last van haaruitval en nu ook weer lekker grijs haar, maar ik vraag me af of m'n minder volle haar door haaruitval komt, want ik zie geen kale plekken of is dat niet nodig?
Ik ben een pure Turk.
pi_76013155
Sizin gibi aydini 7'den 70'sini!!

pi_76013178
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:01 schreef Ayca het volgende:

[..]

Omdat het moet, maar soms ook omdat ik het zelf nodig vind (als ik er de vorige dag geen tijd ofzo voor had)
M'n zusje helpt nu gelukkig mee, maar soms geeft ze de stofzuiger aan mij en zegt ze ik heb daar echt geen kracht voor. (letterlijk)
Ik ben een pure Turk.
pi_76013215
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:03 schreef Bortecinem het volgende:
Sizin gibi aydini 7'den 70'sini!!

ben jij ook een ermeni?
Ik ben een pure Turk.
pi_76013229
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:03 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Word het niet te stoffig na een week? Sla je kamergenoot! Het was toch een Bulgar?

Ik heb veel last van haaruitval en nu ook weer lekker grijs haar, maar ik vraag me af of m'n minder volle haar door haaruitval komt, want ik zie geen kale plekken of is dat niet nodig?
Grijs haar ? ik heb ook wel last van 'haaruitval' en heb geen kale plekken, het is ook veel minder dik dan een paar jaar geleden, dus
pi_76013279
quote:

[..]

M'n zusje helpt nu gelukkig mee, maar soms geeft ze de stofzuiger aan mij en zegt ze ik heb daar echt geen kracht voor. (letterlijk)
Mijn broertje helpt wel eens mee met afwassen, en boodschappen in de kast doen enz.. maar verder..
pi_76013297
quote:

[..]

Na een week begin ik stof te zien, dus vandaar dat ik dan schoonmaak. Soms ook wat vaker als ik kruimels of zo op mijn bureau zie .

Ja, het is een Bulgaar, en nog een luie ook. Slaan, en dan ook nog een huisgenoot, doe ik niet aan, want daar bereik je niet echt veel mee.

Ik ga er vanuit dat haaruitval er voor zorgt dat je minder vol haar hebt .
Cool story, Hansel.
pi_76013333
Bulgaren.
pi_76013361
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:05 schreef Ayca het volgende:

[..]

Grijs haar ? ik heb ook wel last van 'haaruitval' en heb geen kale plekken, het is ook veel minder dik dan een paar jaar geleden, dus
ja grijs
vroeger had ik oerwoud haar en werd ik er gek van, ik wilde weinig haar, dilegim kabul edilmis
Ik ben een pure Turk.
pi_76013388
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:06 schreef Ayca het volgende:

[..]

Mijn broertje helpt wel eens mee met afwassen, en boodschappen in de kast doen enz.. maar verder..
Je broertje weet hoe het hoort .
Cool story, Hansel.
pi_76013401
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:06 schreef Ayca het volgende:

[..]

laat hem helpen met stofzuigen, wordt hij een sterke man van!
Ik ben een pure Turk.
pi_76013455
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:06 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Na een week begin ik stof te zien, dus vandaar dat ik dan schoonmaak. Soms ook wat vaker als ik kruimels of zo op mijn bureau zie .

Ja, het is een Bulgaar, en nog een luie ook. Slaan, en dan ook nog een huisgenoot, doe ik niet aan, want daar bereik je niet echt veel mee.

Ik ga er vanuit dat haaruitval er voor zorgt dat je minder vol haar hebt .
Ik eet bijna nooit iets achter m'n bureau, m'n zusje wel achter de mijne en dan kan ik lekker haar kruimels opruimen. Los het op met woorden.

dacht dat je bij haaruitval kale plekken zuo moeten zien
Ik ben een pure Turk.
pi_76013492
Wikiwaka, waarom ga je dan ook met een Bulgaar samenwonen?
pi_76013496
Ik ga nu even stofzuigen, later.
Ik ben een pure Turk.
pi_76013514
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:08 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ja grijs
vroeger had ik oerwoud haar en werd ik er gek van, ik wilde weinig haar, dilegim kabul edilmis
Vroeger wilde ik altijd steil haar, dus ging ik het steilen, aangezien dat niet zo goed is voor je haren werd het steeds minder nu vind ik het wel goed zo
pi_76013546
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:10 schreef Bortecinem het volgende:
Wikiwaka, waarom ga je dan ook met een Bulgaar samenwonen?
Ik heb een betaalbare maar centraal gelegen kamer via een woningcorporatie gekregen, ik kon mijn huisgenoot niet zelf uitkiezen .
Cool story, Hansel.
pi_76013591
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:12 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik heb een betaalbare maar centraal gelegen kamer via een woningcorporatie gekregen, ik kon mijn huisgenoot niet zelf uitkiezen .
Bulgaren zijn echt een vies volk.
pi_76013605
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga nu even stofzuigen, later.

pi_76013638
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:13 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Bulgaren zijn echt een vies volk.
Wat een haat . Ik denk dat zij hetzelfde over Turken denken...
Cool story, Hansel.
pi_76013645
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:09 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

laat hem helpen met stofzuigen, wordt hij een sterke man van!
Ja.. ik denk niet dat hij dat gaat doen tijdens het afwassen moet hij ook plotseling een kwartier naar de wc (deed ik vroeger ook maarja )
pi_76013695
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:14 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wat een haat . Ik denk dat zij hetzelfde over Turken denken...
Klopt.

Ik ben ook een Bulgaar, maar wel een echte. Niet van die Bulgaren in de Balkan die denken dat ze Bulgaren zijn maar dat dus absoluut niet zijn.
pi_76014133
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:15 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Klopt.

Ik ben ook een Bulgaar, maar wel een echte. Niet van die Bulgaren in de Balkan die denken dat ze Bulgaren zijn maar dat dus absoluut niet zijn.
.
Cool story, Hansel.
pi_76014142
Borte haat zichzelf, hehe
pi_76014242
Elke dag stofzuigen, wat een ranzige mensen hier
pi_76014246
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:24 schreef Ayca het volgende:
Borte haat zichzelf, hehe
Nu zie ik in hoe waar haar uitspraken over Bulgaren zijn.
Cool story, Hansel.
pi_76014292
De Bulgaren in Bulgarije hebben weinig te maken met de oorspronkelijke Bulgaren.
pi_76014347
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef Bortecinem het volgende:
De Bulgaren in Bulgarije hebben weinig te maken met de oorspronkelijke Bulgaren.
Segregatie
pi_76014395
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef Bortecinem het volgende:
Één pot nat.
Cool story, Hansel.
pi_76014429
The Bulgars (also Bolgars, Bulghars, or Proto-Bulgarians) were a people from Central Asia, originating in the steppes spanning from Mongolia to Europe. Their linguistic and ethnic origins are a mystery, but evidence is strong that their elites were Turkic[1]

http://en.wikipedia.org/wiki/Bulgars
pi_76014465
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:04 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ben jij ook een ermeni?
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
pi_76014558
GenusBetuo is een Ermeni.
pi_76014630
Bek, Bulgaar.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
pi_76014715
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:33 schreef GenusButeo het volgende:
Bek, Bulgaar.
BOLGAR. Niet Bulgaar.

Er zijn ook Turkologen die beweren dat Varsaks Turkmenen zijn en geen Bolgar, dus shadap.
pi_76014729
Tataren en Chuvashen zijn ook Bolgar. =)
pi_76014755
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:29 schreef Bortecinem het volgende:
The Bulgars (also Bolgars, Bulghars, or Proto-Bulgarians) were a people from Central Asia, originating in the steppes spanning from Mongolia to Europe. Their linguistic and ethnic origins are a mystery, but evidence is strong that their elites were Turkic[1]

http://en.wikipedia.org/wiki/Bulgars
Cool story, Hansel.
pi_76014793
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:11 schreef Ayca het volgende:

[..]

Vroeger wilde ik altijd steil haar, dus ging ik het steilen, aangezien dat niet zo goed is voor je haren werd het steeds minder nu vind ik het wel goed zo
herkenbaar, maar ik heb het niet vaker dan 5x gedaan + er groeit toch nieuw haar aan, dus denk niet dat het door het steilen komt
Ik ben een pure Turk.
pi_76014821
m'n opa noemt z'n zoon ermeni
Ik ben een pure Turk.
pi_76014854
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:35 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hallo, anders zouden jullie nu denken dat ik een Balkan Bulgaar ben.
pi_76014879
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:36 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

herkenbaar, maar ik heb het niet vaker dan 5x gedaan + er groeit toch nieuw haar aan, dus denk niet dat het door het steilen komt
Als je van dat bescherm spul in je haren smeert kun je je haren gerust 2/3 keer per week stijlen. Ik stijl het vet vaak.
pi_76014903
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
m'n opa noemt z'n zoon ermeni
Als daar de bazin der stofzuigen niet is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')