quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Het is echt niet veel, zelfs normaal (vind ik), maar soms wordt het irritant als je het meteen moet doen en het niet een uur later kan.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Stofzuigen jullie echt zo vaak? Ik blij dat ik op mezelf woon
.
Dagelijksquote:Op donderdag 24 december 2009 13:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is echt niet veel, zelfs normaal (vind ik), maar soms wordt het irritant als je het meteen moet doen en het niet een uur later kan.
Ja, dat is toch normaal? Het hangt er volgens mij ook vanaf hoe snel het stoffig wordt + hoeveel haar er op de grond ligt. Ik heb veel haaruitval, dus mijn kamer moet zeker wel dagelijks. De huiskamer ook, m'n moeders kamer ook.quote:
Dat ja, het mag niet over een uurtje ofzo het MOET nu!quote:Op donderdag 24 december 2009 13:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is echt niet veel, zelfs normaal (vind ik), maar soms wordt het irritant als je het meteen moet doen en het niet een uur later kan.
Vind jij dagelijks stofzuigen ook normaal?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat ja, het mag niet over een uurtje ofzo het MOET nu!zoo irritant
Waarom dagelijks, omdat het moet of omdat je het zelf nodig vindt? Tweede isquote:
Ik heb kort haar, dus ik heb niet echt last van haarhoopjes op de grond.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, dat is toch normaal? Het hangt er volgens mij ook vanaf hoe snel het stoffig wordt + hoeveel haar er op de grond ligt. Ik heb veel haaruitval, dus mijn kamer moet zeker wel dagelijks. De huiskamer ook, m'n moeders kamer ook.
Omdat het moet, maar soms ook omdat ik het zelf nodig vind (als ik er de vorige dag geen tijd ofzo voor had)quote:Op donderdag 24 december 2009 13:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom dagelijks, omdat het moet of omdat je het zelf nodig vindt? Tweede is
Word het niet te stoffig na een week? Sla je kamergenoot! Het was toch een Bulgar?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb kort haar, dus ik heb niet echt last van haarhoopjes op de grond.
Ik ga niet beweren dat ik veel schoonmaak (1 keer per week), maar mijn huisgenoot doet echt nooit wat en dat kan wel erg irritant worden.
M'n zusje helpt nu gelukkig mee, maar soms geeft ze de stofzuiger aan mij en zegt ze ik heb daar echt geen kracht voor. (letterlijk)quote:Op donderdag 24 december 2009 14:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Omdat het moet, maar soms ook omdat ik het zelf nodig vind (als ik er de vorige dag geen tijd ofzo voor had)
ben jij ook een ermeni?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:03 schreef Bortecinem het volgende:
Sizin gibi aydini 7'den 70'sini!!
Grijs haar ?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Word het niet te stoffig na een week? Sla je kamergenoot! Het was toch een Bulgar?
Ik heb veel last van haaruitval en nu ook weer lekker grijs haar, maar ik vraag me af of m'n minder volle haar door haaruitval komt, want ik zie geen kale plekken of is dat niet nodig?
Mijn broertje helpt wel eens mee met afwassen, en boodschappen in de kast doen enz.. maar verder..quote:Op donderdag 24 december 2009 14:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n zusje helpt nu gelukkig mee, maar soms geeft ze de stofzuiger aan mij en zegt ze ik heb daar echt geen kracht voor. (letterlijk)
Na een week begin ik stof te zien, dus vandaar dat ik dan schoonmaak. Soms ook wat vaker als ik kruimels of zo op mijn bureau ziequote:Op donderdag 24 december 2009 14:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Word het niet te stoffig na een week? Sla je kamergenoot! Het was toch een Bulgar?
Ik heb veel last van haaruitval en nu ook weer lekker grijs haar, maar ik vraag me af of m'n minder volle haar door haaruitval komt, want ik zie geen kale plekken of is dat niet nodig?
ja grijsquote:Op donderdag 24 december 2009 14:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Grijs haar ?ik heb ook wel last van 'haaruitval' en heb geen kale plekken, het is ook veel minder dik dan een paar jaar geleden, dus
Je broertje weet hoe het hoortquote:Op donderdag 24 december 2009 14:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mijn broertje helpt wel eens mee met afwassen, en boodschappen in de kast doen enz.. maar verder..
laat hem helpen met stofzuigen, wordt hij een sterke man van!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mijn broertje helpt wel eens mee met afwassen, en boodschappen in de kast doen enz.. maar verder..
Ik eet bijna nooit iets achter m'n bureau, m'n zusje wel achter de mijne en dan kan ik lekker haar kruimels opruimen. Los het op met woorden.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Na een week begin ik stof te zien, dus vandaar dat ik dan schoonmaak. Soms ook wat vaker als ik kruimels of zo op mijn bureau zie.
Ja, het is een Bulgaar, en nog een luie ook. Slaan, en dan ook nog een huisgenoot, doe ik niet aan, want daar bereik je niet echt veel mee.
Ik ga er vanuit dat haaruitval er voor zorgt dat je minder vol haar hebt.
Vroeger wilde ik altijd steil haar, dus ging ik het steilen, aangezien dat niet zo goed is voor je haren werd het steeds minderquote:Op donderdag 24 december 2009 14:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja grijs![]()
vroeger had ik oerwoud haar en werd ik er gek van, ik wilde weinig haar, dilegim kabul edilmis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |