quote:Op donderdag 24 december 2009 13:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
De Arena zit ook vol bij de toppers.
Je moet niet eens proberen het te begrijpen en het accepteren als een gegeven.
Tv uitzending is va 19.30quote:Op donderdag 24 december 2009 13:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ok top, dan kan ik het nog allemaal meekrijgen ook.
Dit jaar was er geen stemmen, anders had ik veenstra er in gestemdquote:Op donderdag 24 december 2009 13:08 schreef Godtje het volgende:
Maar volgend jaar iedereen Ekdom er weer in stemmen
Ik denk alleen 3 maten groterquote:Op donderdag 24 december 2009 13:08 schreef TheVulture het volgende:
Annemieke heeft hetzelfde aan als Giel
Wij hebben er niks meer over te zeggen helaasquote:Op donderdag 24 december 2009 13:08 schreef Godtje het volgende:
Maar volgend jaar iedereen Ekdom er weer in stemmen
Dat was toch het t-shirt wat ze gekregen hadden?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:08 schreef TheVulture het volgende:
Annemieke heeft hetzelfde aan als Giel
Volgend jaar een jaartje geen Giel?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit jaar was er geen stemmen, anders had ik veenstra er in gestemd
quote:
Nein, DER RUDY of stendersquote:Op donderdag 24 december 2009 13:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgend jaar een jaartje geen Giel?
Ekdom, Veenstra en.... Annemieke nog een kans?
Annemiekequote:Op donderdag 24 december 2009 13:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik stem voorquote:Op donderdag 24 december 2009 13:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:
Stenders is echt een top DJ ik vind hem alleen alleen maar leuk achter de MIC. Als hij niet aan het werk is dan toch een beetje zonderling.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |