quote:Op donderdag 24 december 2009 13:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
De Arena zit ook vol bij de toppers.
Je moet niet eens proberen het te begrijpen en het accepteren als een gegeven.
Tv uitzending is va 19.30quote:Op donderdag 24 december 2009 13:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ok top, dan kan ik het nog allemaal meekrijgen ook.
Dit jaar was er geen stemmen, anders had ik veenstra er in gestemdquote:Op donderdag 24 december 2009 13:08 schreef Godtje het volgende:
Maar volgend jaar iedereen Ekdom er weer in stemmen
Ik denk alleen 3 maten groterquote:Op donderdag 24 december 2009 13:08 schreef TheVulture het volgende:
Annemieke heeft hetzelfde aan als Giel
Wij hebben er niks meer over te zeggen helaasquote:Op donderdag 24 december 2009 13:08 schreef Godtje het volgende:
Maar volgend jaar iedereen Ekdom er weer in stemmen
Dat was toch het t-shirt wat ze gekregen hadden?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:08 schreef TheVulture het volgende:
Annemieke heeft hetzelfde aan als Giel
Volgend jaar een jaartje geen Giel?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit jaar was er geen stemmen, anders had ik veenstra er in gestemd
quote:
Nein, DER RUDY of stendersquote:Op donderdag 24 december 2009 13:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgend jaar een jaartje geen Giel?
Ekdom, Veenstra en.... Annemieke nog een kans?
Annemiekequote:Op donderdag 24 december 2009 13:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik stem voorquote:Op donderdag 24 december 2009 13:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:
Stenders is echt een top DJ ik vind hem alleen alleen maar leuk achter de MIC. Als hij niet aan het werk is dan toch een beetje zonderling.quote:
Dan der rudy hehquote:Op donderdag 24 december 2009 13:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Stenders is echt een top DJ ik vind hem alleen alleen maar leuk achter de MIC. Als hij niet aan het werk is dan toch een beetje zonderling.
Ik zit nog te denken aan Sander Lantinga (zeker zonder coen). Ik ben alleen bang dat zijn flauwe grappen leuk zijn voor een uitzending van een uur maar 7 dagen 24uur??quote:
Ekdom, Veenstra en Gielquote:Op donderdag 24 december 2009 13:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Later op de middag wordt het pas druk.. Ik denk dat er geen plek meer op de GM over is tegen een uur of 4 a 5quote:
Als ie weg gaat bij 3fm dan sta ik met mijn vlaggetje vooraan bij de rechtzaakquote:Op donderdag 24 december 2009 13:12 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Der Rudy? Werkt die dan nog bij 3FM? Llink stopt toch in september 2010?
quote:
Precies da's ook mijn idee... ben benieuwd of die nog door een andere omroep wordt opgepikt... ik hoop het maar vrees het ergstequote:Op donderdag 24 december 2009 13:12 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Der Rudy? Werkt die dan nog bij 3FM? Llink stopt toch in september 2010?
Sanderquote:Op donderdag 24 december 2009 13:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit nog te denken aan Sander Lantinga (zeker zonder coen). Ik ben alleen bang dat zijn flauwe grappen leuk zijn voor een uitzending van een uur maar 7 dagen 24uur??
Zou leuk koppel zijnquote:Op donderdag 24 december 2009 13:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee Sander L ging echt genadeloos door de mand een paar jaar geleden... wat een verschrikking was dat...quote:Op donderdag 24 december 2009 13:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit nog te denken aan Sander Lantinga (zeker zonder coen). Ik ben alleen bang dat zijn flauwe grappen leuk zijn voor een uitzending van een uur maar 7 dagen 24uur??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |