Zalig! 3 mannen die mooie auto's als speelgoed zien en zich daarnaar gedragen, de meest idiote testen verzinnen en zoals gezegd, mooie auto's laten zienquote:

quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zalig! 3 mannen die mooie auto's als speelgoed zien en zich daarnaar gedragen, de meest idiote testen verzinnen en zoals gezegd, mooie auto's laten zien![]()
gelukkig ben ik wel vrouw genoeg om geen merken van elkaar te kunnen onderscheiden, ik benoem gewoon de kleur

Die zijn hilarisch vaak! Favoriet is wel dat ze allemaal een vrachtwagen met oplegger meenemen waarbij de een een bruidstaart achterin heeft, eentje met een spiksplinternieuwe auto en eentje met hooi en een straalkacheltjequote:Op zaterdag 26 december 2009 19:38 schreef SolidasRock het volgende:
Die wedstrijd met wie als 1e zal arriveren zijn ook erg vermakelijk.

En toch he.. stel dat ik nou eens heel veel geld over zou, hebben zou ik er wel zo eentje willenquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:40 schreef summer29 het volgende:
! Vrouwen vinden auto's toch niet zo belangrijk als het maar lekker rijdt.

Wel in Duitsland dan he, dit is geen dingetje voor 120quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:44 schreef summer29 het volgende:En kan je goed rijden? Mag ik mee met je rijden?

De laatste keer heb ik op partij van de dieren gestemd....klopt dit met jouw idee over mij ??quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:57 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ben benieuwd of mijn beeld van jou klopt, welke partij ga je stemmen?

Nou volgens mij kan je beter op race baan rijden en niet in Duitsland omdat daar max 130 km per uur mag rijden...quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:45 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wel in Duitsland dan he, dit is geen dingetje voor 120

Dan parkeer ik de mijne ernaastquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En toch he.. stel dat ik nou eens heel veel geld over zou, hebben zou ik er wel zo eentje willen
[ afbeelding ]

Ook niet heel vervelendquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:49 schreef RATMEN het volgende:
Dan parkeer ik de mijne ernaast.
[ afbeelding ]

voor de verzekering jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:48 schreef summer29 het volgende:
Nou volgens mij kan je beter op race baan rijden en niet in Duitsland omdat daar max 130 km per uur mag rijden...

quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
De laatste keer heb ik op partij van de dieren gestemd....klopt dit met jouw idee over mij ??

Wat had je dan wel gegokt?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:51 schreef RATMEN het volgende:. Nee, dat had ik niet gegokt. Wat stem je de komende verkiezing?

Dan rij ik met jou mee. Mag dat? Je hebt veel mooiere wagen dan van die Nectarientje.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:49 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dan parkeer ik de mijne ernaast.
[ afbeelding ]

Tsss, een vrouw zekerquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:54 schreef summer29 het volgende:
Dan rij ik met jou mee. Mag dat? Je hebt veel mooiere wagen dan van die Nectarientje.

Tuurlijk lieffie:quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ook niet heel vervelend![]()
Doen we er dan nog wel een wagentje bij voor de boodschappen schat?

Hier ben ik ook wel benieuwd naar,......en het antwoord krijg je toch wel hoor maar ik ben wel benieuwd wat Ratmen van mij verwachtquote:

Gelukkig! En die auto krijg ik dan toch voor mijn verjaardag hequote:

Tuurlijk. Nog beter, jij rijdt en Nectarientje komt gezellig bij me op schoot op de bijrijderstoelquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:54 schreef summer29 het volgende:
[..]
Dan rij ik met jou mee. Mag dat? Je hebt veel mooiere wagen dan van die Nectarientje.

Tuurlijk, je houdt toch wel van Lexus?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gelukkig! En die auto krijg ik dan toch voor mijn verjaardag he

Ik dacht PVV en dat je niet kan wachten tot Wakker Nederland begint met uitzendenquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar,......en het antwoord krijg je toch wel hoor maar ik ben wel benieuwd wat Ratmen van mij verwacht

quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:01 schreef RATMEN het volgende:
Tuurlijk, je houdt toch wel van Lexus?

Die heeft ook zeker z'n charme wel hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:02 schreef MissMSX het volgende:
En dan kom ik met mijn auto
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |