abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76083743
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:28 schreef summer29 het volgende:
Wat is nou zo leuk aan Top Gear?!
Zalig! 3 mannen die mooie auto's als speelgoed zien en zich daarnaar gedragen, de meest idiote testen verzinnen en zoals gezegd, mooie auto's laten zien

gelukkig ben ik wel vrouw genoeg om geen merken van elkaar te kunnen onderscheiden, ik benoem gewoon de kleur
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_76083810
Ik kijk geeneens voetbal, net als RATMEN maar topgear is idd erg leuk, erg maffe testen en altijd weer de geheimzinnige Stig die nooit wat zegt.

Die wedstrijd met wie als 1e zal arriveren zijn ook erg vermakelijk.

Dus Jill-RMC en Necarientje en RATMEN vinden Top Gear dus ook leuk

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2009 19:40:37 ]
pi_76083857
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:35 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Zalig! 3 mannen die mooie auto's als speelgoed zien en zich daarnaar gedragen, de meest idiote testen verzinnen en zoals gezegd, mooie auto's laten zien

gelukkig ben ik wel vrouw genoeg om geen merken van elkaar te kunnen onderscheiden, ik benoem gewoon de kleur
wat 3 mannen betreft heb je gelijk, lol!! Vrouwen vinden auto's toch niet zo belangrijk als het maar lekker rijdt. En solid zou zeggen dat wij, vrouwen niet kunnen rijden.....
pi_76083859
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:38 schreef SolidasRock het volgende:

Die wedstrijd met wie als 1e zal arriveren zijn ook erg vermakelijk.
Die zijn hilarisch vaak! Favoriet is wel dat ze allemaal een vrachtwagen met oplegger meenemen waarbij de een een bruidstaart achterin heeft, eentje met een spiksplinternieuwe auto en eentje met hooi en een straalkacheltje
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76083896
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:40 schreef summer29 het volgende:
! Vrouwen vinden auto's toch niet zo belangrijk als het maar lekker rijdt.
En toch he.. stel dat ik nou eens heel veel geld over zou, hebben zou ik er wel zo eentje willen
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76083926
En kan je goed rijden? Mag ik mee met je rijden?
pi_76083948
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:44 schreef summer29 het volgende:
En kan je goed rijden? Mag ik mee met je rijden?
Wel in Duitsland dan he, dit is geen dingetje voor 120
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76083971
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 15:57 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Ben benieuwd of mijn beeld van jou klopt, welke partij ga je stemmen?
De laatste keer heb ik op partij van de dieren gestemd....klopt dit met jouw idee over mij ??
pi_76084022
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:45 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Wel in Duitsland dan he, dit is geen dingetje voor 120
Nou volgens mij kan je beter op race baan rijden en niet in Duitsland omdat daar max 130 km per uur mag rijden...
pi_76084029
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:42 schreef nectarientje het volgende:

[..]

En toch he.. stel dat ik nou eens heel veel geld over zou, hebben zou ik er wel zo eentje willen
[ afbeelding ]
Dan parkeer ik de mijne ernaast .

je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_76084055
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:49 schreef RATMEN het volgende:

[ afbeelding ]
Ook niet heel vervelend
Doen we er dan nog wel een wagentje bij voor de boodschappen schat?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76084086
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:48 schreef summer29 het volgende:
Nou volgens mij kan je beter op race baan rijden en niet in Duitsland omdat daar max 130 km per uur mag rijden...
voor de verzekering ja In principe kunnen we daar los
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76084090
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

De laatste keer heb ik op partij van de dieren gestemd....klopt dit met jouw idee over mij ??
. Nee, dat had ik niet gegokt. Wat stem je de komende verkiezing?
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_76084104
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:51 schreef RATMEN het volgende:
. Nee, dat had ik niet gegokt. Wat stem je de komende verkiezing?
Wat had je dan wel gegokt?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76084166
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:49 schreef RATMEN het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dan rij ik met jou mee. Mag dat? Je hebt veel mooiere wagen dan van die Nectarientje.
pi_76084204
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:54 schreef summer29 het volgende:
Dan rij ik met jou mee. Mag dat? Je hebt veel mooiere wagen dan van die Nectarientje.
Tsss, een vrouw zeker

Wijven.. echt..
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76084247
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:50 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Ook niet heel vervelend
Doen we er dan nog wel een wagentje bij voor de boodschappen schat?
Tuurlijk lieffie:

pi_76084253
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:52 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Wat had je dan wel gegokt?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar,......en het antwoord krijg je toch wel hoor maar ik ben wel benieuwd wat Ratmen van mij verwacht
pi_76084275
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:58 schreef RATMEN het volgende:
Tuurlijk lieffie:

[ afbeelding ]
Gelukkig! En die auto krijg ik dan toch voor mijn verjaardag he
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76084281
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:54 schreef summer29 het volgende:

[..]

Tuurlijk. Nog beter, jij rijdt en Nectarientje komt gezellig bij me op schoot op de bijrijderstoel .
pi_76084300
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:00 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Gelukkig! En die auto krijg ik dan toch voor mijn verjaardag he
Tuurlijk, je houdt toch wel van Lexus?
pi_76084312
En dan kom ik met mijn auto

Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_76084332
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 19:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Hier ben ik ook wel benieuwd naar,......en het antwoord krijg je toch wel hoor maar ik ben wel benieuwd wat Ratmen van mij verwacht
Ik dacht PVV en dat je niet kan wachten tot Wakker Nederland begint met uitzenden .
pi_76084334
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:01 schreef RATMEN het volgende:
Tuurlijk, je houdt toch wel van Lexus?

Ik ben dinsdag jarig
Alleen hoef ik 'm dit jaar nog niet hoor, heb de garage niet op orde.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76084348
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:02 schreef MissMSX het volgende:

[ afbeelding ]
Die heeft ook zeker z'n charme wel hoor Zeker met dobbelstenen erin
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76084388
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:03 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Die heeft ook zeker z'n charme wel hoor Zeker met dobbelstenen erin
De dobbelstenen heb ik nog niet weg durven gooien
50.000 O+
pi_76084411
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:02 schreef MissMSX het volgende:

[ afbeelding ]
Ik wil deze mss gaan leasen:

pi_76084429
Mooie auto! Mits zwart.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76084476
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:06 schreef nectarientje het volgende:
Mooie auto! Mits zwart.
Ja, zwart ja .
pi_76084501
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:00 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Tuurlijk. Nog beter, jij rijdt en Nectarientje komt gezellig bij me op schoot op de bijrijderstoel .
Oh... Duzz jullie hebben geen rijbewijs!! Waar willen jullie heen?
pi_76084515
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:05 schreef RATMEN het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb echt helemaal niets met dat soort auto's
50.000 O+
pi_76084523
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:09 schreef summer29 het volgende:
Oh... Duzz jullie hebben geen rijbewijs!! Waar willen jullie heen?
Ik heb wel een rijbewijs Ratmen vindt het gewoon gezelliger als jij rijdt geloof ik
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76084545
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:02 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Ik dacht PVV en dat je niet kan wachten tot Wakker Nederland begint met uitzenden .
Hhaha wakker nederland...nee ik wacht wel op powned

Ik ga dit keer idd PVV stemmen. Niet omdat ik voor Wilders ben maar wel als proteststem.
Ik hoor nog steeds Balkie roepen (Kok en zijn kwartje ben ik inmiddels vergeten) dat het zoet na het zuur zou komen alleen kwam na het zuur inmiddels azijn en zijn we ondertussen van azijn op naar weg naar kalisalpeter. Ik ben het een beetje zat dat de mensen die hard werken voor een modaal salaris aan alle kanten worden leeggezogen en dat mensen die niet werken aan alle kanten beloningen krijgen in de vorm van Uitkering, bijslag, toeslag en wat niet meer. En dan reken ik uitjes naar het buitenland niet mee omdat ze toevallig een paar maanden niemand beroofd hebben.
Ook over het toekomstige rekeningrijden met de daarbij komende 'ingezetenebelasting' ben ik natuurlijk niet tevreden en daarom wil ik dus op een partij stemmen die tegen de gevestigde orde kan schoppen. Die proteststem heeft geen nut als ik weer op Marianne ga stemmen. Dan blijft de PVV over, alleen zij (en D66) kunnen er wat aan doen en op Pechtold zal ik nooit stemmen. Dat dus
pi_76084552
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:09 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik heb echt helemaal niets met dat soort auto's
En wat is het soort van deze auto dan? Ik word wel beinvloed door mn werk, kan niet met een TT bij de klant voorrijden .
pi_76084567
Oke maar ik rij niet goed hoor
pi_76084586
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:05 schreef RATMEN het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat weerhoud je ervan?

En dan kom ik overigens ook met mijn auto
pi_76084590
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:10 schreef nectarientje het volgende:

[..]

Ik heb wel een rijbewijs Ratmen vindt het gewoon gezelliger als jij rijdt geloof ik
Zo kan je het noemen ja .
pi_76084599
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik ga dit keer idd PVV stemmen. Niet omdat ik voor Wilders ben maar wel als proteststem.
Ik hoor nog steeds Balkie roepen (Kok en zijn kwartje ben ik inmiddels vergeten) dat het zoet na het zuur zou komen alleen kwam na het zuur inmiddels azijn en zijn we ondertussen van azijn op naar weg naar kalisalpeter. Ik ben het een beetje zat dat de mensen die hard werken voor een modaal salaris aan alle kanten worden leeggezogen en dat mensen die niet werken aan alle kanten beloningen krijgen in de vorm van Uitkering, bijslag, toeslag en wat niet meer. En dan reken ik uitjes naar het buitenland niet mee omdat ze toevallig een paar maanden niemand beroofd hebben.
Ook over het toekomstige rekeningrijden met de daarbij komende 'ingezetenebelasting' ben ik natuurlijk niet tevreden en daarom wil ik dus op een partij stemmen die tegen de gevestigde orde kan schoppen. Die proteststem heeft geen nut als ik weer op Marianne ga stemmen. Dan blijft de PVV over, alleen zij (en D66) kunnen er wat aan doen en op Pechtold zal ik nooit stemmen. Dat dus
Ik ben van mening dat ze de planco stemmen mee moeten laten tellen in de verdeling van de zetels. Als de halve Tweede Kamer leegblijft is dat ook wel een aardig signaal denk ik
50.000 O+
pi_76084631
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:11 schreef RATMEN het volgende:

[..]

En wat is het soort van deze auto dan? Ik word wel beinvloed door mn werk, kan niet met een TT bij de klant voorrijden .
Een wannabe slicke auto. Totaal karakterloos.

Ik vind het ook nog eens een enorme pooierbak.

En wat voor klanten heb je het dan over? Waarom is een TT not done?
50.000 O+
pi_76084652
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:12 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Wat weerhoud je ervan?

En dan kom ik overigens ook met mijn auto
[ afbeelding ]

LOL en mag ik dan met je mee rijden, Solid?
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:14:56 #191
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76084661
quote:
Dan zou ik mijn ongenoegen toch maar op een andere manier kenbaar maken als ik jou was. Er zijn al genoeg andere idioten die op de beste man gaan stemmen. Het laatste dat je wil is dat hij het echt voor het zeggen krijgt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_76084701
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:14 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dan zou ik mijn ongenoegen toch maar op een andere manier kenbaar maken als ik jou was. Er zijn al genoeg andere idioten die op de beste man gaan stemmen. Het laatste dat je wil is dat hij het echt voor het zeggen krijgt.
Zover zal het toch niet komen. Mocht hij de grootste partij worden zit hij nog steeds met 2 partijen (tenzij er niemand wil dan komt er volgens mij gewoon een nieuwe stemming) in een regering die het met hem eens zullen moeten zijn. Dus elk idee wát hij wil inbrengen zal worden afgeschoten.
pi_76084755
quote:

[..]

Als je een proteststem wil laten horen moet je vooral niet op de PVV stemmen. Het is wederom een partij (als de LPF) die gebaseerd is op 1 persoon met een grote mond zonder partijprogramma dat hout snijdt, zonder oplossingen en ideeen. Het invoeren van kopvoddentax, het belachelijk maken van een godsdienst en het eruit zetten van "buitenlanders" is geen oplossing voor de kredietcrisis of het rekeningrijden.
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:19:25 #194
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76084760
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zover zal het toch niet komen.
Nu misschien niet, maar personen als hij krijgen steeds meer aanhang. Verdiep je anders nog eens in hoe Hitler aan de absolute macht is gekomen. Daar zijn meer parallellen te vinden dan je in eerste instantie zou vermoeden.
pi_76084860
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:13 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Een wannabe slicke auto. Totaal karakterloos.

Ik vind het ook nog eens een enorme pooierbak.

En wat voor klanten heb je het dan over? Waarom is een TT not done?
! Echt?? Dan zien we het heel anders. Mss moet je even googlen op Volkswagen Passat CC. Ik vind het een keurige, echter wat luxer uitgevoerde, zakenauto. Juist een erg degelijke uitstraling.

Ik ben consultant en kom keurig in pak en strop uit een auto gestapt. Das een wat vreemd gezicht als het een TT is . Het is het segment Audi A4, 5 en 6 / BMW 3/5 waarin vooral gereden wordt .
pi_76084882
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:14 schreef AirwiN het volgende:
Ik snap het protestidee van R_B wel, dat leeft bij meer mensen maar verder kan ik me alleen maar bij jou en Ratmen aansluiten. Het wordt pas echt eng als hij wat meer zeggenschap krijgt.
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76084917
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:14 schreef summer29 het volgende:

[..]

LOL en mag ik dan met je mee rijden, Solid?
Ja maar wel op mijn schoot
  zaterdag 26 december 2009 @ 20:25:47 #198
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76084952
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:23 schreef nectarientje het volgende:
Ik snap het protestidee van R_B wel, dat leeft bij meer mensen maar verder kan ik me alleen maar bij jou en Ratmen aansluiten. Het wordt pas echt eng als hij wat meer zeggenschap krijgt.
Ik snap het totaal niet. Als je denkt dat je daarmee een statement maakt dan heb je niet begrepen hoe een democratie werkt. Heeft Balkenende toch gelijk met dat competentieonderzoek voor de Nederlandse burger.
pi_76084962
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:19 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Nu misschien niet, maar personen als hij krijgen steeds meer aanhang. Verdiep je anders nog eens in hoe Hitler aan de absolute macht is gekomen. Daar zijn meer parallellen te vinden dan je in eerste instantie zou vermoeden.
Ik kan een heel end met je meegaan met het gegeven dat Wilders een lul met vingers is maar de vergelijking met Hitler gaat wel wat ver. Wilders gaat in dit land nooit de macht krijgen. Je hoort mensen altijd overal op kankeren (excuusjes voor het taalgebruik) maar als puntje bij paaltje komt stemmen ze altijd weer op diezelfde partij waar ze een week later weer op los gaan . Daarnaast zit onze manier van regeren zo in elkaar dat 1 partij nooit de macht kan krijgen. Ach, je moet het zo zien, door hem krijgt men weer 'interesse' in politiek Hetzelfde met Fortuin, voordat deze lelijke man in de regering kwam lette niemand op de politiek. Sindsdien is er altijd wel 1 persoon geweest waar men zich aan kon ergeren (oa Verdonk) .
Ik zou niet weten waar ik anders op zou moeten stemmen. In ieder geval niet Groen Links, SP , PvdA, CDA , VVD of ChristenUnie.
pi_76084987
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 20:25 schreef AirwiN het volgende:
Ik snap het totaal niet. Als je denkt dat je daarmee een statement maakt dan heb je niet begrepen hoe een democratie werkt. Heeft Balkenende toch gelijk met dat competentieonderzoek voor de Nederlandse burger.
Hoezo snap jij het niet? Vind jij dat het goed werkt zoals het gaat?

edit: damn liesje
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')