Zalig! 3 mannen die mooie auto's als speelgoed zien en zich daarnaar gedragen, de meest idiote testen verzinnen en zoals gezegd, mooie auto's laten zienquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zalig! 3 mannen die mooie auto's als speelgoed zien en zich daarnaar gedragen, de meest idiote testen verzinnen en zoals gezegd, mooie auto's laten zien![]()
gelukkig ben ik wel vrouw genoeg om geen merken van elkaar te kunnen onderscheiden, ik benoem gewoon de kleur
Die zijn hilarisch vaak! Favoriet is wel dat ze allemaal een vrachtwagen met oplegger meenemen waarbij de een een bruidstaart achterin heeft, eentje met een spiksplinternieuwe auto en eentje met hooi en een straalkacheltjequote:Op zaterdag 26 december 2009 19:38 schreef SolidasRock het volgende:
Die wedstrijd met wie als 1e zal arriveren zijn ook erg vermakelijk.
En toch he.. stel dat ik nou eens heel veel geld over zou, hebben zou ik er wel zo eentje willenquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:40 schreef summer29 het volgende:
! Vrouwen vinden auto's toch niet zo belangrijk als het maar lekker rijdt.
Wel in Duitsland dan he, dit is geen dingetje voor 120quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:44 schreef summer29 het volgende:En kan je goed rijden? Mag ik mee met je rijden?
De laatste keer heb ik op partij van de dieren gestemd....klopt dit met jouw idee over mij ??quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:57 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ben benieuwd of mijn beeld van jou klopt, welke partij ga je stemmen?
Nou volgens mij kan je beter op race baan rijden en niet in Duitsland omdat daar max 130 km per uur mag rijden...quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:45 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wel in Duitsland dan he, dit is geen dingetje voor 120
Dan parkeer ik de mijne ernaastquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En toch he.. stel dat ik nou eens heel veel geld over zou, hebben zou ik er wel zo eentje willen
[ afbeelding ]
Ook niet heel vervelendquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:49 schreef RATMEN het volgende:
Dan parkeer ik de mijne ernaast.
[ afbeelding ]
voor de verzekering jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:48 schreef summer29 het volgende:
Nou volgens mij kan je beter op race baan rijden en niet in Duitsland omdat daar max 130 km per uur mag rijden...
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
De laatste keer heb ik op partij van de dieren gestemd....klopt dit met jouw idee over mij ??
Wat had je dan wel gegokt?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:51 schreef RATMEN het volgende:. Nee, dat had ik niet gegokt. Wat stem je de komende verkiezing?
Dan rij ik met jou mee. Mag dat? Je hebt veel mooiere wagen dan van die Nectarientje.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:49 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dan parkeer ik de mijne ernaast.
[ afbeelding ]
Tsss, een vrouw zekerquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:54 schreef summer29 het volgende:
Dan rij ik met jou mee. Mag dat? Je hebt veel mooiere wagen dan van die Nectarientje.
Tuurlijk lieffie:quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:50 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ook niet heel vervelend![]()
Doen we er dan nog wel een wagentje bij voor de boodschappen schat?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar,......en het antwoord krijg je toch wel hoor maar ik ben wel benieuwd wat Ratmen van mij verwachtquote:
Gelukkig! En die auto krijg ik dan toch voor mijn verjaardag hequote:
Tuurlijk. Nog beter, jij rijdt en Nectarientje komt gezellig bij me op schoot op de bijrijderstoelquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:54 schreef summer29 het volgende:
[..]
Dan rij ik met jou mee. Mag dat? Je hebt veel mooiere wagen dan van die Nectarientje.
Tuurlijk, je houdt toch wel van Lexus?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gelukkig! En die auto krijg ik dan toch voor mijn verjaardag he
Ik dacht PVV en dat je niet kan wachten tot Wakker Nederland begint met uitzendenquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar,......en het antwoord krijg je toch wel hoor maar ik ben wel benieuwd wat Ratmen van mij verwacht
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:01 schreef RATMEN het volgende:
Tuurlijk, je houdt toch wel van Lexus?
Die heeft ook zeker z'n charme wel hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:02 schreef MissMSX het volgende:
En dan kom ik met mijn auto
[ afbeelding ]
De dobbelstenen heb ik nog niet weg durven gooienquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Die heeft ook zeker z'n charme wel hoorZeker met dobbelstenen erin
Ik wil deze mss gaan leasen:quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:02 schreef MissMSX het volgende:
En dan kom ik met mijn auto
[ afbeelding ]
Ja, zwart jaquote:
Oh... Duzz jullie hebben geen rijbewijs!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:00 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Tuurlijk. Nog beter, jij rijdt en Nectarientje komt gezellig bij me op schoot op de bijrijderstoel.
Ik heb echt helemaal niets met dat soort auto'squote:Op zaterdag 26 december 2009 20:05 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik wil deze mss gaan leasen:
[ afbeelding ]
Ik heb wel een rijbewijsquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:09 schreef summer29 het volgende:
Oh... Duzz jullie hebben geen rijbewijs!!Waar willen jullie heen?
Hhaha wakker nederland...nee ik wacht wel op pownedquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:02 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik dacht PVV en dat je niet kan wachten tot Wakker Nederland begint met uitzenden.
En wat is het soort van deze auto dan? Ik word wel beinvloed door mn werk, kan niet met een TT bij de klant voorrijdenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niets met dat soort auto's
Wat weerhoud je ervan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:05 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik wil deze mss gaan leasen:
[ afbeelding ]
Zo kan je het noemen jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb wel een rijbewijsRatmen vindt het gewoon gezelliger als jij rijdt geloof ik
Ik ben van mening dat ze de planco stemmen mee moeten laten tellen in de verdeling van de zetels. Als de halve Tweede Kamer leegblijft is dat ook wel een aardig signaal denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hhaha wakker nederland...nee ik wacht wel op powned
Ik ga dit keer idd PVV stemmen. Niet omdat ik voor Wilders ben maar wel als proteststem.
Ik hoor nog steeds Balkie roepen (Kok en zijn kwartje ben ik inmiddels vergeten) dat het zoet na het zuur zou komen alleen kwam na het zuur inmiddels azijn en zijn we ondertussen van azijn op naar weg naar kalisalpeter. Ik ben het een beetje zat dat de mensen die hard werken voor een modaal salaris aan alle kanten worden leeggezogen en dat mensen die niet werken aan alle kanten beloningen krijgen in de vorm van Uitkering, bijslag, toeslag en wat niet meer. En dan reken ik uitjes naar het buitenland niet mee omdat ze toevallig een paar maanden niemand beroofd hebben.
Ook over het toekomstige rekeningrijden met de daarbij komende 'ingezetenebelasting' ben ik natuurlijk niet tevreden en daarom wil ik dus op een partij stemmen die tegen de gevestigde orde kan schoppen. Die proteststem heeft geen nut als ik weer op Marianne ga stemmen. Dan blijft de PVV over, alleen zij (en D66) kunnen er wat aan doen en op Pechtold zal ik nooit stemmen. Dat dus
Een wannabe slicke auto. Totaal karakterloos.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:11 schreef RATMEN het volgende:
[..]
En wat is het soort van deze auto dan? Ik word wel beinvloed door mn werk, kan niet met een TT bij de klant voorrijden.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat weerhoud je ervan?
En dan kom ik overigens ook met mijn auto![]()
[ afbeelding ]
Dan zou ik mijn ongenoegen toch maar op een andere manier kenbaar maken als ik jou was. Er zijn al genoeg andere idioten die op de beste man gaan stemmen. Het laatste dat je wil is dat hij het echt voor het zeggen krijgt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ga dit keer idd PVV stemmen. Niet omdat ik voor Wilders ben maar wel als proteststem.
Zover zal het toch niet komen. Mocht hij de grootste partij worden zit hij nog steeds met 2 partijen (tenzij er niemand wil dan komt er volgens mij gewoon een nieuwe stemming) in een regering die het met hem eens zullen moeten zijn. Dus elk idee wát hij wil inbrengen zal worden afgeschoten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn ongenoegen toch maar op een andere manier kenbaar maken als ik jou was. Er zijn al genoeg andere idioten die op de beste man gaan stemmen. Het laatste dat je wil is dat hij het echt voor het zeggen krijgt.
Als je een proteststem wil laten horen moet je vooral niet op de PVV stemmen. Het is wederom een partij (als de LPF) die gebaseerd is op 1 persoon met een grote mond zonder partijprogramma dat hout snijdt, zonder oplossingen en ideeen. Het invoeren van kopvoddentax, het belachelijk maken van een godsdienst en het eruit zetten van "buitenlanders" is geen oplossing voor de kredietcrisis of het rekeningrijden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hhaha wakker nederland...nee ik wacht wel op powned
Ik hoor nog steeds Balkie roepen (Kok en zijn kwartje ben ik inmiddels vergeten) dat het zoet na het zuur zou komen alleen kwam na het zuur inmiddels azijn en zijn we ondertussen van azijn op naar weg naar kalisalpeter. Ik ben het een beetje zat dat de mensen die hard werken voor een modaal salaris aan alle kanten worden leeggezogen en dat mensen die niet werken aan alle kanten beloningen krijgen in de vorm van Uitkering, bijslag, toeslag en wat niet meer. En dan reken ik uitjes naar het buitenland niet mee omdat ze toevallig een paar maanden niemand beroofd hebben.
Ook over het toekomstige rekeningrijden met de daarbij komende 'ingezetenebelasting' ben ik natuurlijk niet tevreden en daarom wil ik dus op een partij stemmen die tegen de gevestigde orde kan schoppen. Die proteststem heeft geen nut als ik weer op Marianne ga stemmen. Dan blijft de PVV over, alleen zij (en D66) kunnen er wat aan doen en op Pechtold zal ik nooit stemmen. Dat dus
Nu misschien niet, maar personen als hij krijgen steeds meer aanhang. Verdiep je anders nog eens in hoe Hitler aan de absolute macht is gekomen. Daar zijn meer parallellen te vinden dan je in eerste instantie zou vermoeden.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een wannabe slicke auto. Totaal karakterloos.
Ik vind het ook nog eens een enorme pooierbak.
En wat voor klanten heb je het dan over? Waarom is een TT not done?
Ik snap het protestidee van R_B wel, dat leeft bij meer mensen maar verder kan ik me alleen maar bij jou en Ratmen aansluiten. Het wordt pas echt eng als hij wat meer zeggenschap krijgt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:14 schreef AirwiN het volgende:
Dan zou ik mijn ongenoegen toch maar op een andere manier kenbaar maken als ik jou was. Er zijn al genoeg andere idioten die op de beste man gaan stemmen. Het laatste dat je wil is dat hij het echt voor het zeggen krijgt.
Ja maar wel op mijn schootquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:14 schreef summer29 het volgende:
[..]
LOL en mag ik dan met je mee rijden, Solid?
Ik snap het totaal niet. Als je denkt dat je daarmee een statement maakt dan heb je niet begrepen hoe een democratie werkt. Heeft Balkenende toch gelijk met dat competentieonderzoek voor de Nederlandse burger.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:23 schreef nectarientje het volgende:
Ik snap het protestidee van R_B wel, dat leeft bij meer mensen maar verder kan ik me alleen maar bij jou en Ratmen aansluiten. Het wordt pas echt eng als hij wat meer zeggenschap krijgt.
Ik kan een heel end met je meegaan met het gegeven dat Wilders een lul met vingers is maar de vergelijking met Hitler gaat wel wat ver. Wilders gaat in dit land nooit de macht krijgen. Je hoort mensen altijd overal op kankeren (excuusjes voor het taalgebruik) maar als puntje bij paaltje komt stemmen ze altijd weer op diezelfde partij waar ze een week later weer op los gaanquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu misschien niet, maar personen als hij krijgen steeds meer aanhang. Verdiep je anders nog eens in hoe Hitler aan de absolute macht is gekomen. Daar zijn meer parallellen te vinden dan je in eerste instantie zou vermoeden.
Hoezo snap jij het niet? Vind jij dat het goed werkt zoals het gaat?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:25 schreef AirwiN het volgende:
Ik snap het totaal niet. Als je denkt dat je daarmee een statement maakt dan heb je niet begrepen hoe een democratie werkt. Heeft Balkenende toch gelijk met dat competentieonderzoek voor de Nederlandse burger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |