Ik moet dus minder beleefd zijn?quote:Op zondag 27 december 2009 23:22 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Geloof me SolidasRock; kansloos! Ik geef het op...

Nope, ik ben helaas medekniftigquote:Op maandag 28 december 2009 09:45 schreef Atreidez het volgende:
Zo, lekker doorgepost hier.. toch niet een hoop mensen met een eenzame kerst? Ben ik de enige kniftige die gewoon op ze werk zit vandaag?

Nee hoor, hier nog één (met zeemonster twee) die gewoon moeten werken. Alleen vandaag nog overigens.....quote:Op maandag 28 december 2009 09:45 schreef Atreidez het volgende:
Zo, lekker doorgepost hier.. toch niet een hoop mensen met een eenzame kerst? Ben ik de enige kniftige die gewoon op ze werk zit vandaag?

Tx, zal het nodig hebbenquote:Op maandag 28 december 2009 10:13 schreef Atreidez het volgende:
Oh, dacht dat jullie bedrijf dicht was tot de jaarwisselingNou succes dan maar

Ik geef de hoop op dat Ronnie_Bravo de van energie bruisende stomende toyboy kan zijn die ik zocht. Is alweer een tijd geleden en hij leek een geschikte kandidaat. Maar met die zoen op mijn voorhoofd en zijn ideeen over seks (een half uur was al genoeg, ofzoiets postte hij een tijd geleden) is die droom vervlogen.quote:Op maandag 28 december 2009 00:21 schreef summer29 het volgende:
[..]
Wat geef je op dan? Zoenen is leuk en liefDoe ik ook graag met Solid

quote:Op maandag 28 december 2009 09:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik moet dus minder beleefd zijn?

Een half uur is niet genoeg?quote:Op maandag 28 december 2009 10:40 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik geef de hoop op dat Ronnie_Bravo de van energie bruisende stomende toyboy kan zijn die ik zocht. Is alweer een tijd geleden en hij leek een geschikte kandidaat. Maar met die zoen op mijn voorhoofd en zijn ideeen over seks (een half uur was al genoeg, ofzoiets postte hij een tijd geleden) is die droom vervlogen.

Nou als ik iets "buiten-huwelijks" aanga dan moet dat wel de moeite waard zijn he. Dan wil ik niet binnen een uur weer buiten staan.quote:

Het gaat om de kwaliteit, niet om de kwantiteit zeggen mannen danquote:Op maandag 28 december 2009 11:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou als ik iets "buiten-huwelijks" aanga dan moet dat wel de moeite waard zijn he. Dan wil ik niet binnen een uur weer buiten staan.

Lekker ben jij, moet ik net voor t posten me reactie weer aanpassenquote:Op maandag 28 december 2009 11:07 schreef MissMSX het volgende:
Het gaat om de kwaliteit, niet om de kwantiteit zeggen mannen dan

quote:Op maandag 28 december 2009 11:11 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Lekker ben jij, moet ik net voor t posten me reactie weer aanpassen

Welke rest?quote:Op maandag 28 december 2009 11:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dat halve uur is natuurlijk keihard op en neer seks...nou ik vind dat nog wel een aardige tijd hoor, tel daar de rest bij op en je komt op een veel langere tijd uit . Ik ken mensen die zijn binnen een kwartier klaar

Ja, als je 25 jaar getrouwd bent jaquote:Op maandag 28 december 2009 11:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het gaat om de kwaliteit, niet om de kwantiteit zeggen mannen dan

quote:Op maandag 28 december 2009 11:20 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, als je 25 jaar getrouwd bent ja

Op en neer seksquote:Op maandag 28 december 2009 11:18 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dat halve uur is natuurlijk keihard op en neer seks...nou ik vind dat nog wel een aardige tijd hoor, tel daar de rest bij op en je komt op een veel langere tijd uit . Ik ken mensen die zijn binnen een kwartier klaar

quote:Op maandag 28 december 2009 11:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of bedoel je het bestellen van een meisje en de tijd dat het duurt voor ze er is?
Ja weet ik hoe je dat enigzins 'beschaaft' op het net pleurt hahahaha Gewoon 'echte' seks,...dus geen voorspel, massages etc meegerekend ,.....mijn skillzzzzz zijn goed !!!quote:Op maandag 28 december 2009 11:26 schreef melanie_the_miss het volgende:
op en neer seks.
Mijn god ronnie, nu zijn je womanizerskillz wel ernstig gedaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |