Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, misverstandje danquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:02 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nee, ik betaal geen eigen bijdrage, ik heb het over de bijtelling van 25% vanuit de belastingen.

Haiquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:36 schreef zeemonster het volgende:
Zo zes pagina's verder en ik was er niet eens bij. Wat auto's betreft ik heb een Blikblik , maar hij rijdt zo fijn

Dan word het wel eenvoudig je te herkennen of te vinden. Maar niet dat het wat uitmaakt want wij (en de politie) halen je nooit inquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:23 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik ga even uit eten en mag meteen 3 pagina's bijlezen....tsk.
Even snel doorgebladerd en als ik ooit 220.000 euro over heb dan staat deze voor de deur:
[ afbeelding ]
Maar dan wel in het zwart of donkergrijs![]()
Nouja niet hier voor de deur, dan wil ik wel een garage hebben voor ik helemaal para wordt

Nope. Ik heb nog nooit een pm gekregen. En in principe vind ik dat helemaal niet erg, ik kan zelf jullie wel vinden. Maar als een topic begint met "Hoera, bedankt voor de pmquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat méén je niet? Ik heb een reply gedaan op de laatste mail van A_A, die heb je toen zeker ook niet gehad dan??

quote:Op zondag 27 december 2009 11:59 schreef Lovechild het volgende:
Nope. Ik heb nog nooit een pm gekregen. En in principe vind ik dat helemaal niet erg, ik kan zelf jullie wel vinden. Maar als een topic begint met "Hoera, bedankt voor de pm" van een aantal mensen, dan voel ik me altijd heel eenzaam en alleen

Ahhhh koessiekoessiekoessie,..kus op je voorhoofdquote:Op zondag 27 december 2009 11:59 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nope. Ik heb nog nooit een pm gekregen. En in principe vind ik dat helemaal niet erg, ik kan zelf jullie wel vinden. Maar als een topic begint met "Hoera, bedankt voor de pm" van een aantal mensen, dan voel ik me altijd heel eenzaam en alleen

quote:‘Het goede voorbeeld’
Politieagenten hielden zaterdag 26 december om 01.20 uur op de Nieuweweg een 32-jarige automobilist uit Den Haag aan. De man reed met zijn gezin waaronder twee kleine kinderen onder invloed van drank. Hij moest mee naar het bureau en blies daar 425 ugl. Met een proces-verbaal op zak, kon hij daarna lopend met zijn gezin naar huis.

quote:Op zondag 27 december 2009 14:28 schreef liesje1979 het volgende:
Wtf, ik schrik me rot, opeens veel herrie op straat, ik kijken echt een inminse rouwstoet door de straat.
Lopende, roepende mensen.
En net toen ik keek werd er een kist langsgedragen met een laken vol rode verfspetters.
Ik zal maar geen foto maken, terwijl ik dit typ is de stoet nog steeds niet voorbij.
Het is echt indrukwekkend op niet zo'n leuke manier.
Ohw wacht nu hoor ik vrouwen geloof ik.
Het eerste deel waren mannen.
Dag kerstgevoel.
Misschien dat hier iemand het weet?quote:Op zondag 27 december 2009 14:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zit een beetje na te bibberen, ik schrok me echt rot van die kist met dat laken.
Nog nooit zoiets gezien, vind het ook wel een erg confronterende traditie.
Het is een beetje lastig te zien maar ik denk dat hier het begin van de stoet, met de kist, al bij het begin van mijn straat is, of verder.
Er lopen ook veel mensen met vlaggen en vaandels mee.
Weet iemand wat ik net gezien heb?

quote:Op zondag 27 december 2009 15:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dit was exact 2 geleden:
27 december 2007 20:17
Demonstratie Molukkers in Den Haag
DEN HAAG - De mobiele eenheid (ME) is maandag kort in actie gekomen tijdens de demonstratie van ruim honderd Molukkers ter herdenking van het uitroepen van de Vrije Republiek der Zuid-Molukken (RMS), 55 jaar geleden. De Molukkers gooien vuurwerk naar de politie en wilden in Den Haag een andere route volgen dan was afgesproken
Ze kunnen nu demonstreren omdat het 57 jaar geleden is?
Kan het me eigenlijk niet voorstellen omdat ik allemaal zwarte "jurken" zag en die verwacht ik niet bij de Molukkers.

quote:Op zondag 27 december 2009 12:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ahhhh koessiekoessiekoessie,..kus op je voorhoofd

oh echt? Ik vind dat juist altijd wel lief als iemand dat bij mij doetquote:

Je begrijpt de hint niet he?quote:

quote:Op zondag 27 december 2009 18:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je begrijpt de hint niet he?Ze wilt vol op haar lippen gezoend worden! Misschien zelfs tong erbij. Het geeft niet dat je het niet begreep, ik help je wel door de volgende hintjes heen

Geloof me SolidasRock; kansloos! Ik geef het op...quote:Op zondag 27 december 2009 18:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je begrijpt de hint niet he?Ze wilt vol op haar lippen gezoend worden! Misschien zelfs tong erbij. Het geeft niet dat je het niet begreep, ik help je wel door de volgende hintjes heen

Wat geef je op dan? Zoenen is leuk en liefquote:Op zondag 27 december 2009 23:22 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Geloof me SolidasRock; kansloos! Ik geef het op...

Zoenen is heel fijnquote:Op maandag 28 december 2009 00:21 schreef summer29 het volgende:
[..]
Wat geef je op dan? Zoenen is leuk en liefDoe ik ook graag met Solid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |