quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:15 schreef HugoChavez het volgende:
Zo kwam ik er recentelijk achter dat virus, niet een stam in Rusland was, maar iets dat de software op je pc aantast.
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:41 schreef gifkwal het volgende:
O ja, weet er nog eentje.
Toen ik een jaar of acht was had ik een vakantievriendinnetje van tien. Wij gingen dingen tekenen voor mijn zusjes, en mijn ene zusje wilde een mannetje met een piemel. Dat vakantievriendinnetje had dat getekend, en toen wij onze tekeningen aan mijn vader lieten zien dacht hij dat ik die piemel had getekend. Hij vroeg: "Hoe weet jij zo goed hoe een piemel eruit ziet!??" (dat meisje had hem heel overtuigend getekend, inclusief voorhuid en aderen en eikel en alles). Ik bekende teleurgesteld dat ik die niet getekend had, maar mijn vriendinnetje... en was verdrietig dat mijn vader nu juist trots was op haar, in plaats van op mij...
Jaren later toen ik hier weer eens aan dacht viel het kwartje: Mijn vader was niet trots op de uitvoerige details van de getekende piemel, maar wou natuurlijk om heel andere redenen weten waarom het zo knap getekend was! Vraag me nu zelf ook af hoe dat meisje dat zo goed wist...Maar ja, misschien ging ze wel gewoon vaak met haar vader in bad of zo, kan natuurlijk ook.
Iew.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:41 schreef gifkwal het volgende:
O ja, weet er nog eentje.
Toen ik een jaar of acht was had ik een vakantievriendinnetje van tien. Wij gingen dingen tekenen voor mijn zusjes, en mijn ene zusje wilde een mannetje met een piemel. Dat vakantievriendinnetje had dat getekend, en toen wij onze tekeningen aan mijn vader lieten zien dacht hij dat ik die piemel had getekend. Hij vroeg: "Hoe weet jij zo goed hoe een piemel eruit ziet!??" (dat meisje had hem heel overtuigend getekend, inclusief voorhuid en aderen en eikel en alles). Ik bekende teleurgesteld dat ik die niet getekend had, maar mijn vriendinnetje... en was verdrietig dat mijn vader nu juist trots was op haar, in plaats van op mij...
Jaren later toen ik hier weer eens aan dacht viel het kwartje: Mijn vader was niet trots op de uitvoerige details van de getekende piemel, maar wou natuurlijk om heel andere redenen weten waarom het zo knap getekend was! Vraag me nu zelf ook af hoe dat meisje dat zo goed wist...Maar ja, misschien ging ze wel gewoon vaak met haar vader in bad of zo, kan natuurlijk ook.
Waarom?quote:
Dit dus. En anders had ze toch vast weleens op tv oid wat kunnen zien. Dat een meisje wet hoe ene pik eruit ziet betekent niet dat ze er wat mee gedaan heeft.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:38 schreef Beavis het volgende:
[..]
Waarom?
Waarschijnlijk ging dat meisje inderdaad vaak met pappa in bad en zolang zij geen dikke boner had getekend is er niks aan de hand. Tenzij jij natuurlijk ook van zo'n bekrompen soort bent die het vies vind dat een klein meisje met pappa in bad gaat. In dat geval ben jij "Iew"
quote:Op maandag 4 januari 2010 02:16 schreef Portugalia het volgende:
Cruise Control wil alleen maar zeggen dat je je voet van het gaspedaal kunt halen, de auto houdt dezelfde snelheid, sturen moet je!
Jij kwam hier achter na aanvaring met een boom?quote:Op maandag 4 januari 2010 02:16 schreef Portugalia het volgende:
Ik heb lang gedacht dat een auto met Cruise Control zelf de weg zoekt...
alsof je zeg maar met je ogen dicht, handen los van het stuur, op de plaats van bestemming aankomt!
Cruise Control wil alleen maar zeggen dat je je voet van het gaspedaal kunt halen, de auto houdt dezelfde snelheid, sturen moet je!
Ik dacht dat ook, maar dan dat hij hem recht op de weg hield en gas blijft geven. Dus zeg maar om te cruisen over de snelweg. Kwam er pas zo rond m'n 18e achter toen een maatje het gebruikte.quote:Op maandag 4 januari 2010 02:16 schreef Portugalia het volgende:
Ik heb lang gedacht dat een auto met Cruise Control zelf de weg zoekt...
alsof je zeg maar met je ogen dicht, handen los van het stuur, op de plaats van bestemming aankomt!
Neemt niet weg dat het heel alert is van de vader van gifkwal!quote:Op zondag 3 januari 2010 17:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dit dus. En anders had ze toch vast weleens op tv oid wat kunnen zien. Dat een meisje wet hoe ene pik eruit ziet betekent niet dat ze er wat mee gedaan heeft.
Ja lief hequote:Op maandag 4 januari 2010 12:42 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het heel alert is van de vader van gifkwal!
Uhu dat zeker, alleen er 100% zeker van zijn dat dat meisje dan al seksueel actief was ben je dan ook niet. Had zij geen antwoord gegeven op de vraag hoe ze dat wist?quote:Op maandag 4 januari 2010 12:42 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het heel alert is van de vader van gifkwal!
Maar dat heb ik dan ook nergens gesteld. Het is alleen wel iets wat je je af kan vragen en wat mijn vader dus ook deed (erger nog: mogelijk seksueel misbruik), maar voor hetzelfde geld is het inderdaad iets geheel onschuldigs. Maar goed, juist dat is wat ik pas jaren later begrepen heb, de reden waarom hij er naar vroeg. Dat meisje was er niet bij toen mijn vader het vroeg, kan me verder ook niet herinneren of hij het er nog met haar over heeft gehad of met haar ouders.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Uhu dat zeker, alleen er 100% zeker van zijn dat dat meisje dan al seksueel actief was ben je dan ook niet. Had zij geen antwoord gegeven op de vraag hoe ze dat wist?.
Haar vader heette niet toevallig Josef of zo en kwam ze uit Oostenrijk?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:38 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Maar dat heb ik dan ook nergens gesteld. Het is alleen wel iets wat je je af kan vragen en wat mijn vader dus ook deed (erger nog: mogelijk seksueel misbruik), maar voor hetzelfde geld is het inderdaad iets geheel onschuldigs. Maar goed, juist dat is wat ik pas jaren later begrepen heb, de reden waarom hij er naar vroeg. Dat meisje was er niet bij toen mijn vader het vroeg, kan me verder ook niet herinneren of hij het er nog met haar over heeft gehad of met haar ouders.
Whehe. Nee, hij heette Anton en ze kwamen van de Veluwe. Dat ik dat nog weet.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Haar vader heette niet toevallig Josef of zo en kwam ze uit Oostenrijk?
Wat dat heb ik ook gehad dacht dat die ene gewoon on steroids was en de ander zonder.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:38 schreef Stevennn het volgende:
Het verschil tussen
Robbie Williams en Robin Williams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |