quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:17 schreef LintuxCx het volgende:
Dat het getal 42 heel veel betekent!
23 ook. 23 is nu iig. "binnenkort"quote:
en dat voor een Feyenoord-fanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
23 ook. 23 is nu iig. "binnenkort"
http://en.wikipedia.org/wiki/23_Enigma
symbolen hebben niet voor niks betekenis, alles stat symbool voor iets, of niets. Het is bedacht en wat hier is achtergelaten door het verleden kunnen we van leren, want er bestaat geen tijd en ruimte zonder dat je dat toegeeft.
Ik ben Rotterdammer en een bewoner van het heelal en alles en niets. Denk voor mezelf en stel anderen voor dat ook te doen, of niet. Dat is de keuze die je hebt in het leven, slaaf of vrij. Of dat nu als neger met katoen is of in de moderne vorm, politiek correct dus fuck de politiek.quote:
uhhh...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ben Rotterdammer en een bewoner van het heelal en alles en niets. Denk voor mezelf en stel anderen voor dat ook te doen, of niet. Dat is de keuze die je hebt in het leven, slaaf of vrij. Of dat nu als neger met katoen is of in de moderne vorm, politiek correct dus fuck de politiek.
Dat klopt allebei ja.quote:
ik snapte nog niet dat order in dit geval volgorde betekende en dat het niet de opdracht van ene meneer appearance was om te gaan kijkenquote:You have been watching
(in order of appearance)
Goeiequote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:26 schreef hamkaastosti het volgende:
vroeger toen ik nog een klein mini hamkaastostitje was keek ik altijd allo allo
aan het eind stond daar altijd
[..]
ik snapte nog niet dat order in dit geval volgorde betekende en dat het niet de opdracht van ene meneer appearance was om te gaan kijken
Herkenbaar. Zo dacht ik toen ik 6 was en in de f1 zat en de bal heel hard zag rollen richting de zijlijn, ik pak m vast op, moet m toch zo ingooien. Handsquote:Op zaterdag 16 januari 2010 04:40 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
Duurde bij mij tot mijn 10e voordat ik door kreeg dat wanneer een speler een gele of rode kaart kreeg in een wedstrijd hij hem niet echt "kreeg" en ook niet mee naar huis mocht nemen.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:19 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Zo dacht ik toen ik 6 was en in de f1 zat en de bal heel hard zag rollen richting de zijlijn, ik pak m vast op, moet m toch zo ingooien. Hands
Go is geen afkorting. Het is gewoon go.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:16 schreef Unreal88 het volgende:
Ik vraag me wel af, betekent GO nou Get Out ? Of niet
Regels zijn er dus zijn ze er om gebroken te worden. Puur zijn, logica. Goed/slecht ken je niet, lekker stout denken! Blijven dromen, fantasie houden!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:02 schreef Onverlaatje het volgende:
Toen ik 6 was dacht ik pas dat je gescoord had als de bal het net geraakt had, anders niet.
ik dacht altijd dat het een doelpunt was als de keeper mooi was gevallenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:02 schreef Onverlaatje het volgende:
Toen ik 6 was dacht ik pas dat je gescoord had als de bal het net geraakt had, anders niet.
Wtf.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:08 schreef pc-fr34k het volgende:
Tikkie jij bent hem.
Pak me dan als je kan, ga ik alvast verstoppertje spelen ja. Zoek niet naar mij dan vind je mij wel.
* pc-fr34 is stoned.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Regels zijn er dus zijn ze er om gebroken te worden. Puur zijn, logica. Goed/slecht ken je niet, lekker stout denken! Blijven dromen, fantasie houden!
Kijk spomgebob aandchtig als volwassene, of sowieso kinder tekenfilms. Cliche dingen die je meeneemt, als kind nog niet kan verwerken maar het al wel kan snappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |