Echt?quote:
Helaas.quote:
quote:
Kan allebei.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:48 schreef Funkel het volgende:
[..]
Paarlemoer? Ik dacht parelmoerWeer wat geleerd
Mijn moeder zei altijd dat ik in bed nooit m'n sokken aan mocht houden, omdat ik dan nooit meer warme voeten zou krijgen. Toen ik ongeveer dertig was besloot ik dat ik dat als onzin af kon doenquote:Op zondag 27 december 2009 15:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]!
Terugkijkend naar, wat je toen niet besefte, weet je echt hoe veel je eigenlijk belazerd en bedrogen bent als kind met zoethoudertjes en/of witte leugentjes waar je toch als je het niet(Of pas na jaaaaaren later )begrepen hebt een groot deel van je leven iets geloofd wat niet waar blijkt te zijn..
[..]. Dat zijn idd pas jaaaaaren later dat je het begrepen hebt. Das trouwens ook voor als er brand is oid en de deuren niet open kunnen, naast zo'n hamertje een nooduitgang. Je kan er altijd wel makkelijk bij zeker via een stoel ken je zo op het dak en weg.
Verlicht me.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:46 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Kebab en Shoarma is wel degelijk verschillend.
quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:27 schreef maok het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Kebab zit toch altijd aan een stok en bak je dan en snijd je het pas er af als het gaar is?Shoarma snijd je eerst en bak je daarna pas.
Zou kebab soms stok betekenen? Döner betekent volgens mij iets van draaien.
bronquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:08 schreef ganzenherder het volgende:
Dat het poolshoogte is ipv polshoogte.
Dat de maan niet zomaar een waardeloos stuk rots is maar dat de hele aarde zoals wij die kennen naar de klote zou gaan als ie er niet meer zou zijn...
Weet je ook waar het vandaan komt?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:08 schreef ganzenherder het volgende:
Dat het poolshoogte is ipv polshoogte.
Alles draait om een ciclus, we draaien in een baan maar net even iets anders. schrikkeldagen? Tijd? Ruimte? Dromen?quote:
Krijg nou tieten, wist ik heul niet;quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:37 schreef Apostrof het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag eerst altijd een pijtlje en een mislukt puzzelstukje, maar sinds kort zie ik pas dat het eigenlijk de derde letter van het alfabet voorstelt.
Zeevaartquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Weet je ook waar het vandaan komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |