Gestolen goed gedijt nietquote:Op donderdag 24 december 2009 19:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dammit en ik ben zo misselijk
Dan maak je die toch?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet in het bezit van een kloon
Dan had PS ondertussen wel een telefoontje denk ik.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien is WW al opgepakt door Campus security omdat ze zich onrechtmatig toegang aan het verschaffen was....
Komende weken?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:27 schreef iamredleader het volgende:trein gaat zo
vandaag 3 flessen wijn van een hele goede relatie cadeau, en gisteren al die cava: voor de komende weken zit ik wel gebakken
Wie ook een glaasje wil: kom langs!
Vast wel. Leert ze gelijk dat ze voortaan altijd haar telefoon mee moet nemenquote:
Ah wel, het is en blijft WW, dat leert ze wsl nooitquote:Op donderdag 24 december 2009 19:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vast wel. Leert ze gelijk dat ze voortaan altijd haar telefoon mee moet nemen
Absinthe?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dammit en ik ben zo misselijk
Nee!quote:
Komt vast goed. Ze is een grote (nou jaquote:Op donderdag 24 december 2009 19:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ah wel, het is en blijft WW, dat leert ze wsl nooit
Ik heb nu wel allemaal doemscenario's in mn hoofd
Zo snelquote:
Nem?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:17 schreef TradeMarkie het volgende:
wakker worden in een vreemd bed...
Nee, TM natuurlijkquote:
Meestal gebeurt het scenario dat je niet bedacht had.... WW belt zo op dat ze wakker werd naast een leuke jongen en dat ze nu samen een beschuitje eten....quote:Op donderdag 24 december 2009 19:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ah wel, het is en blijft WW, dat leert ze wsl nooit
Ik heb nu wel allemaal doemscenario's in mn hoofd
En jij denkt dat WW het telefoonnummer van PS uit haar hoofd weet?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Meestal gebeurt het scenario dat je niet bedacht had.... WW belt zo op dat ze wakker werd naast een leuke jongen en dat ze nu samen een beschuitje eten....
Nee, maar die jongen wel, aangezien die ook al met PS gedouched heeft....quote:Op donderdag 24 december 2009 19:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En jij denkt dat WW het telefoonnummer van PS uit haar hoofd weet?
Nee, maar daar sliep ik. En niet zij! Dat was een andere dan van wie het appartement wasquote:Op donderdag 24 december 2009 19:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, maar die jongen wel, aangezien die ook al met PS gedouched heeft....
Ah okay. Ik dacht ik maak een nog erger doemscenario. Dan valt het daarna allemaal wel mee.....quote:Op donderdag 24 december 2009 19:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee, maar daar sliep ik. En niet zij! Dat was een andere dan van wie het appartement was
Nou zie je wel dat het allemaal wel meeviel?quote:
Misschien je memorecorder even afluisteren voor het hele verhaal......quote:Op donderdag 24 december 2009 19:28 schreef Soempie het volgende:
Jeetje, ik ben net wakker en dan zo'n verhaal!
PS, het komt vast allemaal goed. Waarschijnlijk ligt ze ergens haar roes uit te slapen.
Kijk, dat gaat de goede kant opquote:Op donderdag 24 december 2009 19:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ze heeft gebeld. Ik ren!
Mooie tijdquote:Op donderdag 24 december 2009 19:28 schreef Soempie het volgende:
Jeetje, ik ben net wakker
Dan ben je ook in een vreemd bed wakker geworden nadat je bent wezen douchen met een gozer?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, dat gaat de goede kant op
Over dit soort avonturen gesproken: ik vertrek zo naar de kroeg voor de jaarlijkse kerstborrel. Als ik hier de komende 2 dagen niet meer post, dan ben ik douchen met een wildvreemde vrouw
ninja-editquote:Op donderdag 24 december 2009 19:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan ben je ook in een vreemd bed wakker geworden nadat je bent wezen douchen met een gozer?
Drat!quote:
Sven had de middag vrijgenomen.quote:
Hij had geen gitaarles?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven had de middag vrijgenomen.
Gelukkigquote:
idem hierquote:Op donderdag 24 december 2009 19:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk, dat gaat de goede kant op
Over dit soort avonturen gesproken: ik vertrek zo naar de kroeg voor de jaarlijkse kerstborrel. Als ik hier de komende 2 dagen niet meer post, dan ben ik douchen met een wildvreemde vrouw
Gebeurdquote:Op donderdag 24 december 2009 19:42 schreef Soempie het volgende:
Goed, ik moet nog steeds een gedicht schrijven. Ga maar eens aan het werk.
En wat eten natuurlijk.
nee als god echt van me houd komt hij wel naar mij toequote:Op donderdag 24 december 2009 20:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ben naar de kroeg
Gaan er hier nog mensen naar de nachtmis?
neem aan dat je nog een aander shirt aanhad of heb je in je BH gezeten?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben ik weer, jullie zaten niet eens zo heel ver met julle scenario voor WW. Nu ligt ze lekker in mijn bedje en ben ik weer er uit nadat ik mezelf onder de tylenol heb gestopt vanwege mijn katertjebedankt voor de steun hier haha en ik voel me alweer minder stom
Ga m vanavond waarschijnlijk weer zien. Oh ik heb wel wat meer genante details van gister meegekregen, zoals de reden waarom ik mijn shirt en vest in dat appartement had achtergelaten enzo
in mn behaquote:Op donderdag 24 december 2009 23:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
neem aan dat je nog een aander shirt aanhad of heb je in je BH gezeten?
Say whut? Liever nietquote:Op donderdag 24 december 2009 23:43 schreef Etcetera het volgende:
Met pech voor PS is er een filmpje
Wildcollegegirls.comquote:Op donderdag 24 december 2009 23:43 schreef Etcetera het volgende:
Met pech voor PS is er een filmpje
niks mis met Europees zijnquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh en hij is ook alweer een voetballer. Ik ben vreselijk (Europees)Ik heb nu nogwel zn shirt aan
ik weeeeet hetquote:
Hij heeft een vriendin..quote:Op donderdag 24 december 2009 23:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ga m vanavond waarschijnlijk weer zien.
Ja maar...douchen doe je elke dagquote:
Oh niet op die manier! Bah ik ben normaal gesproken niet 'the other girl'. maar diegene van wie het appartement heeft doet een kerstavond dingetjequote:
je college life is tenminste niet saai te noemenquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
maar ik ben wel enorm tot hem aangetrokkenEn hij heeft het allemaal geinitieerd, voor zover ik weet, gisteranvond. Wel lastig, maar ik ben dus niet dat meisje
slaapsequote:Op vrijdag 25 december 2009 00:27 schreef Soempie het volgende:
Ik ga naar bed.
Heel fijne feestdagen allemaal.![]()
Ik hoop voor je van niet hoorquote:
Die lucht!quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:31 schreef Etcetera het volgende:
Zal ik morgen m'n rokje al aan doen? We gaan gourmetten, gaat zo ruiken dan
en tot die tijd een spannend muziekje...quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:34 schreef Etcetera het volgende:
GAD VER DAMME ik was er al bang voor
dan kan je wel pics makenquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:31 schreef Etcetera het volgende:
slaapequote:Op vrijdag 25 december 2009 00:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en tot die tijd een spannend muziekje...
ik ga lekker slapen
Ehm... seriouslyquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:31 schreef Etcetera het volgende:
oooh.. die lucht van het gourmetten maakte je je druk omquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die lucht!
maar nee, als je gaat gourmetten moet je geen kleding aandoen die je later nog een keer aan wilt trekken zonder in de tussentijd te wassen
Net weer gedouchet. Vond het maar eenzaamquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ehm... seriously![]()
![]()
PS pakt iig nog regelmatig een douche...
onder de douche met een vreemde vrouw?quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is voor mij weer het vaste recept.
brak aan het kerstontbijt
Daar is christmas eve toch heel groot.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja prettig kerstfeets iedereen haar... Is hier nog geen kerst, maja
Jullie gaan me dit niet snel laten vergeten he?quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
onder de douche met een vreemde vrouw?
klopt, maar niet in mijn kamertjequote:Op vrijdag 25 december 2009 03:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daar is christmas eve toch heel groot.
Neequote:Op vrijdag 25 december 2009 03:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jullie gaan me dit niet snel laten vergeten he?
Maar je zit daar toch met WW?quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
klopt, maar niet in mijn kamertjeEn die gasten hebben niet gebeld meer
melkquote:Op vrijdag 25 december 2009 03:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kerstavond was prima, ben nu weer thuis en zit melk te drinken. Dat leek me wel een verstandige keus.
quote:
wat voor blikje?quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Godskolere ik krijg die Purol-blikjes zelden in 1 keer open
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |