ja, ik wacht ook maar even af, misschien word er hier zo iemand wakker...quote:Op donderdag 24 december 2009 19:17 schreef HeatWave het volgende:
eeeehm en daar registreer je je voor?
We wachten dit even af.
mwah, ONZ vinnik wel watquote:Op donderdag 24 december 2009 19:17 schreef HeatWave het volgende:
We wachten dit even af.
the interbed!quote:Op donderdag 24 december 2009 19:18 schreef Mirjam het volgende:
je hebt een bed met ingebouwd internet?
Kijk even in de prullenbak of er condooms liggen. Als je je dan toch hebt laten uitwonen door 4 kerels, dan het liefst safe, aldus Opa.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:16 schreef wannabewyccie het volgende:
Ok, help...
Ik ben met de kerstgezellig op bezoek bij een vriendin die in Amerika is gaan studeren.
Gisteravond een leuk feestje waar we heengingen, leuke jongens, je kent het wel.
Maar nu ben ik dus een beetje dronken geraakt en word ik net wakker in een kamer met 4 jongens in en om dat bed heen en m'n vriendin is nergens te bekennen.
Help, ik ken hier helemaal niemand en heb m'n telefoon ook bij haar laten liggen dus ik kan haar ook niet bellen ofzo.
Wat moet ik doen?
her en der op de vloer ook goed?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk even in de prullenbak of er condooms liggen. Als je je dan toch hebt laten uitwonen door 4 kerels, dan het liefst safe, aldus Opa.
Grote meidquote:Op donderdag 24 december 2009 19:20 schreef wannabewyccie het volgende:
[..]
her en der op de vloer ook goed?
nee je hebt vast aids ofzo gekregen en je gaat binnenkort dood. Had je maar niet zo'n slet moeten zijnquote:Op donderdag 24 december 2009 19:20 schreef wannabewyccie het volgende:
[..]
her en der op de vloer ook goed?
Ik waardeer het best wel dat iemand in zo'n situatie zoveel moeite doetquote:Op donderdag 24 december 2009 19:17 schreef HeatWave het volgende:
We wachten dit even af.
Kom jij me dan verdomme eens ff snel ophalen!quote:Op donderdag 24 december 2009 19:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee je hebt vast aids ofzo gekregen en je gaat binnenkort dood. Had je maar niet zo'n slet moeten zijn
En nou ophouden
Met HIV kun je tegenwoordig "gewoon" oud worden hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 19:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee je hebt vast aids ofzo gekregen en je gaat binnenkort dood. Had je maar niet zo'n slet moeten zijn
En nou ophouden
Ja waar zit je dan godverdommequote:Op donderdag 24 december 2009 19:24 schreef wannabewyccie het volgende:
[..]
Kom jij me dan verdomme eens ff snel ophalen!
nou, hiv hiv hoeraquote:Op donderdag 24 december 2009 19:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met HIV kun je tegenwoordig "gewoon" oud worden hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |