Hier kan ik niet op reageren met een verkapte maagden quote van mijzelf, maar ik doe het toch: virgin.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hier kan ik niet op reageren met een verkapte maagden quote van mijzelf, maar ik doe het toch: virgin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Dat gaat vanzelf over, maagdelijkheid.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hier kan ik niet op reageren met een verkapte maagden quote van mijzelf, maar ik doe het toch: virgin.
Hoorde ik daar maagd?quote:
Schijnt dat ik naar lowlands gaquote:Op donderdag 24 december 2009 03:52 schreef Broekpaling het volgende:
Ga je naar pinkpop/werchter/rar?
kut voor je manquote:Op donderdag 24 december 2009 03:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf over, maagdelijkheid.
Of je moet echt heel lelijk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 december 2009 03:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, het staat namelijk geschreven.
Ah, altijd fijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Schijnt dat ik naar lowlands ga.
waar staat rar voor?quote:Op donderdag 24 december 2009 03:52 schreef Broekpaling het volgende:
Nee, hij is opgehouden met krakenquote:Op donderdag 24 december 2009 03:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het kraken van je ieder moment falende stoel?
Dat zijn maagden festivals.quote:Op donderdag 24 december 2009 03:52 schreef Broekpaling het volgende:
Ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |