quote:
LL heeft je stiekem op je oog geslapen in je slaapquote:Op donderdag 24 december 2009 08:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen idee, ik werd er mee wakker.
een beetje ontstoken denk ik.
zie je welquote:
1 oog dichtquote:Op donderdag 24 december 2009 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je weet toch wat Angry pirate is?
quote:[..]
Vrienden niet... gek he![]()
Vooral vrouwen vinden mij niet aardig.
Meeste mannen vinden mij wel cool, maar das omdat ik een mooie kont heb denk ik
quote:eigenlijk ben ik maar eenzaam
quote:Op donderdag 24 december 2009 09:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh mensen
Ik probeer vandaag voor 1 uur hier weg te zijn.
Duim dat het me lukt
stomp hem op zijn oogquote:Op donderdag 24 december 2009 09:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx
begint al goed..
ik wil de facturen laten paraferen door mn baas, zijn antwoord: dat doen we straks even
Hij vergeet dat ik ze dan nog moet kopieren en boeken
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 09:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik wil dat niet
maar ben bang dat je gelijk krijgt
je hoeft nog maar een paar uurquote:
Ja, die duren wel erg lang zoquote:Op donderdag 24 december 2009 11:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hoeft nog maar een paar uur
ik weet niet of mijn visjes katholiek, moslim of athesist zijn, dus ik heb het bij een mooie bos cabomba gehoudenquote:
zelfs 2xquote:
politiek verantwoord besluitquote:Op donderdag 24 december 2009 11:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik weet niet of mijn visjes katholiek, moslim of athesist zijn, dus ik heb het bij een mooie bos cabomba gehouden
ik ben niet voor niets een linkse bomenknuffelaarquote:Op donderdag 24 december 2009 11:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
politiek verantwoord besluit
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben niet voor niets een linkse bomenknuffelaar
Slimquote:Op donderdag 24 december 2009 11:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik weet niet of mijn visjes katholiek, moslim of athesist zijn, dus ik heb het bij een mooie bos cabomba gehouden
groen linksquote:Op donderdag 24 december 2009 11:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben niet voor niets een linkse bomenknuffelaar
whehehequote:
flesquote:
smakelijkquote:
marcquote:
waarom heb ik daar nou helemaal geen last van?quote:
dus ik kan stoppen met duimenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
smakelijk
Het ziet er naar uit dat ik 1 uur wel ga halen
Inderdaad gewoon blijven ademenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
smakelijk
Het ziet er naar uit dat ik 1 uur wel ga halen
veel?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Hee, vrouwvolk over de vloer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |