Praatgroepje beginnen?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je weet toch wat Angry pirate is?
[..]
Vrienden niet... gek he![]()
Vooral vrouwen vinden mij niet aardig.
Meeste mannen vinden mij wel cool, maar das omdat ik een mooie kont heb denk ik
eigenlijk ben ik maar eenzaam
jij hebt een lekkere kont, en nice tittiesquote:Op donderdag 24 december 2009 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Vrienden niet... gek he![]()
Vooral vrouwen vinden mij niet aardig.
Meeste mannen vinden mij wel cool, maar das omdat ik een mooie kont heb denk ik
eigenlijk ben ik maar eenzaam
Gaat goed daarquote:Op donderdag 24 december 2009 10:39 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Nog steeds geen electriciteit hier.
Straks de tank van de generator maar weer vullen.
danke mupkequote:Op donderdag 24 december 2009 10:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jij hebt een lekkere kont, en nice titties![]()
![]()
oye come va iedereen![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:39 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jij hebt een lekkere kont, en nice titties![]()
![]()
oye come va iedereen![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:

goedmaak postquote:Op donderdag 24 december 2009 10:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
schaam jeO
![]()
![]()
![]()
![]()
en voor kerst:![]()
![]()
![]()
![]()
ja, allang en breed, lekker gefietst en alles in huis voor een niet vreet kerstquote:Op donderdag 24 december 2009 10:51 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boodschapjes binnen?
Wij wel iig.
gelukkigquote:Op donderdag 24 december 2009 10:58 schreef john-frusciante het volgende:
huh ik wil wok quoten zegt fok je bericht is leeg![]()
nja bij deze:nice wokje
Dat gaat lekker.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:39 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
ik kan niet lang op die duim boos zijn, kijk dat lief nageltje nouquote:
zo´n rij hadden ze hier ook, heerlijk om daar tussen door te fietsenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik reed net langs het winkelcentrum, stond een rij auto's om de parkeerplaats op te mogen.
Inderdaad. Ik hoefde er ook niet te zijn gelukkig.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
zo´n rij hadden ze hier ook, heerlijk om daar tussen door te fietsen
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:05 schreef john-frusciante het volgende:
evil twin van wok [ afbeelding ]
Ja, daarom zit mijn familie 15.000 km verderop en komen ze pas begin april deze kant op.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:05 schreef Klonk het volgende:
ik probeer me dan ook de geestelijke toestand van de bestuurders voor te stellen, die zich helemaal opvreten, ruzie in de auto
dat maakt het nog leuker
het kost wat moeite maar het is wel effectiefquote:Op donderdag 24 december 2009 11:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, daarom zit mijn familie 15.000 km verderop en komen ze pas begin april deze kant op.
wok en nok.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
das mijn broer, niet.o.k [ afbeelding ]
absoluut.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
het kost wat moeite maar het is wel effectief
ik kan trouwens uit ervaring melden dat 250 km ook al werktquote:
Geloof ik zonder meer. Kerst is leuk, maar de anderen moeten maar langskomen voor het eten, anders hoeft het niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan trouwens uit ervaring melden dat 250 km ook al werkt
150 km werkt ook primaquote:Op donderdag 24 december 2009 11:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kan trouwens uit ervaring melden dat 250 km ook al werkt
Kerstboom?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:16 schreef Klonk het volgende:
en nu is het tijd om de visjes een schoon huis te geven, en een mooie nieuwe plant
quote:
wokquote:
jij hebt echt weinig te doen daarquote:Op donderdag 24 december 2009 11:22 schreef wel.o.k het volgende:
Welkom bij GF Producties
Het full-service reclamebureau dat u op alle niveaus van dienst kan zijn met effectieve communicatie waarmee u uw onderneming, dienst en/of product op een onderscheidende manier onder de aandacht brengt
hij heeft gewoon een reclame buro
en nu niet gaan ontkennen
wachten op andere, daarna weer druk.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt echt weinig te doen daar
welke Top 10 ?quote:Op donderdag 24 december 2009 06:18 schreef Klonk het volgende:
GF staat echt een dezer dagen in de top 10...
en die andere zijn ambtenaren dus dat gaat nog wel ff durenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wachten op andere, daarna weer druk.
voor hoelang is onbekend.
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die andere zijn ambtenaren dus dat gaat nog wel ff duren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |