effe terug komen op wat dingen uit de vorige cos
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:55 schreef MeraViglioSa het volgende:[..]
Ja maar er is er maar één die dat doet.
En deze kent de horrorverhalen over bashers in het verleden op de chat, dus die neemt blijkbaar geen risico.
JA! Dat heb ik nu ook gezien. En der is idd maar 1 die banned.
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:21 schreef Maanvis het volgende:Hier de log waardoor Dementor gebanned is. Die gast achter Studio Vlemmix1 weet duidelijk niet hoe internet werkt.
[..]
WHUT
DEMENTOR OOK AL?
Jezus!
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:52 schreef Maanvis het volgende:IP adressen zijn nu weg

. Waren alleen ustreamer-adressen en die van dementor (die je nu alleen nog kunt zien dus in de chat zelf).
En dat verhaal van die moderatie is natuurlijk bullshit, want jij en Dottey modereren helemaal niet zo streng. Die Studiovlemmix1 (Martin) weet gewoon niet hoe het allemaal werkt, hopelijk kunnen jullie 'm dat duidelijk maken

.
Ja dat proberen wij wel ja

quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:22 schreef Chanel5 het volgende:[..]
Ik kijk er wel maar ben niet blij als modjes op privé gaan en dat ook duidelijk aangeven.
Het is een btje de kat uit de boom kijken.
Een ban geven. Later er grapjes over maken om zichzelf een ban te geven.
Een mod van niks!
Dat was ik die de beruchte mod aan probeerde te spreken, maar hij zijn prive niet in de gaten had!
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:42 schreef Chanel5 het volgende:Mag geen opmerkinng plaatsen op chat dat Mod privé gaat, bericht verwijderd, nog geen ban, geloof ik
ik heb dit niet gezien van je. Maar iedereen kan daar prive met elkaar
Niet alles hoeft op de scroll. Zeker niet als er over andere zaken gesproken word (bovenstaande dingen, die ik overigens ook open heb gezegd op scroll).
quote:
Dat is alleen na enkele keren waarschuwen bij wangedrag. ENORM HARD schelden

enzo. Stemmingmakerij is ook niet gewenst. Maar dan bedoel ik niet eens je negatieve gedachtes of bevindingen uiten. Dat moet gewoon kunnen. Het hoeft niet alleen maar positief en positief te zijn. Soms is het lekker om een tegen hanger te hebben. Maar goed. Eerst verzoek, dan waarschuwingen dan een kick en dan bij herhalen van gedrag een korte ban en dan een langere ban
Maar goed. De ene mod is de andere niet. Er is iemand die het nog een beetje moet leren
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+