Pearl Jam heet goede muziekquote:Op donderdag 24 december 2009 00:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Beter dan Pearl Jam en al die rock
Do had tenminste nog tieten.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:50 schreef rubbereend het volgende:
Zo ben ff weggeweest, is Waylon erger dan Do?
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe Do was, maar Waylon probeert 3x per uur een grappige opmerking te maken en verder valt er weinig over te zeggen.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:50 schreef rubbereend het volgende:
Ja, want hij blijft wakker.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:50 schreef rubbereend het volgende:
Ik ook.. ook al was die gejat van Goose.quote:
Goed punt!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Do had tenminste nog tieten.
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Er zijn wel leuke nummers... Meeste niet idd...quote:Op donderdag 24 december 2009 00:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jawel, maar een beetje kleinquote:Op donderdag 24 december 2009 00:52 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hans heb je nog een foto van het gezicht van Timur
Nee, deprimerende muziek vooral gericht op vrijgezelle lelijke mannen van rond de 30.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Pearl Jam heet goede muziek
Prachtige username + icon + ondertitelquote:
Ik mis ook een beetje de echte BN-ers eigenlijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:53 schreef Stefan het volgende:
Waarom blijven er geen mensen als Eddy Zoey of Theo Maassen slapen.
Die hebben wel wat beters te doen denk ikquote:Op donderdag 24 december 2009 00:53 schreef Stefan het volgende:
Waarom blijven er geen mensen als Eddy Zoey of Theo Maassen slapen.
Idemquote:Op donderdag 24 december 2009 00:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Prachtige username + icon + ondertitel
Zijn ze echt?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:54 schreef -Hans- het volgende:
glazenhuisgrunn: Pé Daalemmer & Rooie Rinus zometeen bij @gerardekdom! #sr09 Gerard kan straks niet meer slapen.... ;-) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ga eens bij een concert kijken hoe deprimerend de sfeer is.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, deprimerende muziek vooral gericht op vrijgezelle lelijke mannen van rond de 30.
Shit, die's niet goed gelukt. Ik hoop, als enige op een update, zodat ik kan print-screenen.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jawel, maar een beetje klein
[ afbeelding ]
Idd. giel doet zich voor zoals altijd in zijn ochtendshow. Vindt Gerard wat overdreven zich op de voorgrond drukken door maar te loeren in die camera. Een mening he...mijn mening.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook wel, stuk sterker dan vorig jaar en een paar leuke hoogtepunten (sneeuwballen voor Jordy). Hij heeft gewoon het nadeel dat ik hem het meeste hoor het hele jaar door. Gerard ook wel, maar die is in zijn doordeweekse programma echt andere dan hier.
Da kan toch nie Timoer?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jawel, maar een beetje klein
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Blijf nog ff Roel !!! zometeen gaat het spoken op de GM
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:54 schreef Stefan het volgende:
Doen Rob Stenders en Claudia nog wat voor SR eigenlijk?
Ik vind dat Gerard de arbeitsvitaminen op routine presenteerd, altijd zelfde grappen bij platen enzoquote:Op donderdag 24 december 2009 00:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook wel, stuk sterker dan vorig jaar en een paar leuke hoogtepunten (sneeuwballen voor Jordy). Hij heeft gewoon het nadeel dat ik hem het meeste hoor het hele jaar door. Gerard ook wel, maar die is in zijn doordeweekse programma echt anders dan hier.
Smerige afgekloven tepels aan die uiersquote:Op donderdag 24 december 2009 00:54 schreef Meddo het volgende:
Als we het er toch over hebben![]()
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:54 schreef Stefan het volgende:
Doen Rob Stenders en Claudia nog wat voor SR eigenlijk?
Rob doet de Top 2000 op Radio 2quote:Op donderdag 24 december 2009 00:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Heb nog niks van hun vernomen deze SR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |