quote:Op donderdag 24 december 2009 00:06 schreef MilaNL het volgende:
En zelfs dit nummer kent Gerard uit z'n hoofd.
Jaquote:Op donderdag 24 december 2009 00:08 schreef Joesse het volgende:
Hoi ik ben Waylon, hoe kan ik dit gesprek weer om mij laten draaien?
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Waar is de jarige Jacoba
ah dan kan ik me voorstellen dat je het dan een beetje zat bentquote:Op donderdag 24 december 2009 00:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb 6 maanden 3x per week groningen Utrecht gedaan en soms bij terugkomst even bergen op zoom erbij
Het is je vergevenquote:
En we zien/horen/merken d'r niks van via de streamquote:Op donderdag 24 december 2009 00:08 schreef -Hans- het volgende:
Optreden Rooie Rinus en Pé Daalemmer is begonnen !
Inderdaad. Ik vind hem stom.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:08 schreef Joesse het volgende:
Wat nou te verquote:
zo triest is die ventquote:Op donderdag 24 december 2009 00:08 schreef Joesse het volgende:
Nee joh, Pe en Rinus, die zijn er tochquote:Op donderdag 24 december 2009 00:09 schreef Stefan het volgende:
Trap Waylon het huis uit, laat hem thuis maar internetten en twitteren, wat een nietszeggende saaie kutgast. Haal dan liever Toontje lager en de Jazz Politie maar in huis.
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:08 schreef Joesse het volgende:
17:00 uur: optredens (gedeeltelijk op tv)quote:Op donderdag 24 december 2009 00:08 schreef musicfreakyme het volgende:
Aan wie het vroeg - het zal morgen wel afgelopen zijn tijdens de tv uitzending - die begint om half 8 dacht ik.
Was ik al bang voorquote:Op donderdag 24 december 2009 00:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah dan kan ik me voorstellen dat je het dan een beetje zat bent
[..]
Het is je vergeven
[..]
En we zien/horen/merken d'r niks van via de stream
1 van de weinige, waar je wel ff naar kan kijkenquote:
Met alle respect, maar misschien had ik het er ook voor over.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:08 schreef Sirolf het volgende:
Zo, even een nutteloze TVP voor het slapen gaan.
Mensen die vanuit Middelburg naar Groningen komen voor SR...
En ik moet gewoon werkenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:08 schreef Diaan73 het volgende:
20:00 uur hmmm we zijn dan waarschijnlijk bij mn oma.... hmmm
Ik denk dat we zelfs liever Tropical Danny & Guillermo hebbenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:09 schreef Stefan het volgende:
Trap Waylon het huis uit, laat hem thuis maar internetten en twitteren, wat een nietszeggende saaie kutgast. Haal dan liever Toontje lager en de Jazz Politie maar in huis.
AC/DC!!quote:
die wilde playboy-foto's die het net niet hebben gehaald veilenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:09 schreef BoerBert het volgende:
Valt me nog mee dat Patricia Paay niet in het huis is gaan zitten
Ik ken iemand die ook zo kan zijn, valt wel meequote:Op donderdag 24 december 2009 00:10 schreef TAV74 het volgende:
En toch hé, als die Gerard thuis ook zo flauw is lijkt het me best vermoeiend om met hem samen te wonen
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:10 schreef MisterBuik het volgende:
![]()
![]()
![]()
Alle kuikens een groet, 3FM doet het goed
![]()
![]()
dat is kut voor je.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:11 schreef Noortje. het volgende:
80 GB aan foto's en muziek. En het past niet.
Ook fijnquote:
en welke weersomstandigheden ?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alleen hebben ze net de helft gehaald.
Externe harde schijf komen dusquote:Op donderdag 24 december 2009 00:11 schreef Noortje. het volgende:
80 GB aan foto's en muziek. En het past niet.
Eigenlijk welquote:Op donderdag 24 december 2009 00:12 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Mag natuurlijk niet zeuren over bedragen, maar 200+ van KPN viel wat tegen, toch?
Hij is thuis ook zo ADHD. Van zijn eerste vrouw mocht hij geen muziek draaien en ronddansen en meezingen. Daar werd Gerard erg ongelukkig van. Maar hij is dus echt zo.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:10 schreef TAV74 het volgende:
En toch hé, als die Gerard thuis ook zo flauw is lijkt het me best vermoeiend om met hem samen te wonen
Tegenwind zekerquote:Op donderdag 24 december 2009 00:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en welke weersomstandigheden ?
Barre.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en welke weersomstandigheden ?
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:12 schreef MisterBuik het volgende:
Limburg draaien in Gronigen? RELLEN!!!!
Geen wonder dat hij is gescheiden dusquote:Op donderdag 24 december 2009 00:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij is thuis ook zo ADHD. Van zijn eerste vrouw mocht hij geen muziek draaien en ronddansen en meezingen. Daar werd Gerard erg ongelukkig van. Maar hij is dus echt zo.
Sirieus ja? ..quote:Op donderdag 24 december 2009 00:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij is thuis ook zo ADHD. Van zijn eerste vrouw mocht hij geen muziek draaien en ronddansen en meezingen. Daar werd Gerard erg ongelukkig van. Maar hij is dus echt zo.
Beste uitvinding in jaren, heb er hier drie staan.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Externe harde schijf komen dus
Nee, dit vind ik wel leuk.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:12 schreef MisterBuik het volgende:
beetje boel, gezien ze dit jaar 700 man een douw hebben gegeven snap ik het ook welquote:Op donderdag 24 december 2009 00:12 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Mag natuurlijk niet zeuren over bedragen, maar 200+ van KPN viel wat tegen, toch?
Laat me raden: kredietcrisis?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:13 schreef Freudie het volgende:
Twee jaar geleden waren de stortingen van bedrijven toch 100.000 euros e.d.?
Serieus alsjeblieftquote:
komt nog wel denk ikquote:Op donderdag 24 december 2009 00:13 schreef Freudie het volgende:
Is Gerard gescheidenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen wonder dat hij is gescheiden dus
Jaquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij is getrouwd tochquote:Op donderdag 24 december 2009 00:14 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Is Gerard nu vrijgezel dan?
dat deed alleen de producent van anti diarreequote:Op donderdag 24 december 2009 00:13 schreef Freudie het volgende:
Van zijn EERSTE vrouw?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hoe kom je daar nu weer bij?? Hij is gewoon nog steeds met Nicole getrouwd hoor..
Hij is 2x getrouwd.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:14 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Vroeger, toen het programma 'Help, mijn man heeft een hobby!' nog niet bestond...quote:Op donderdag 24 december 2009 00:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zolang ze maar geen Friese muziek gaan draaien is het best.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:12 schreef MisterBuik het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:14 schreef VanderMeulen het volgende:
Dat heel Limbonistan Hollands lult!
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vroeger, toen het programma 'Help, mijn man heeft een hobby!' nog niet bestond...
Ik vond het ook al vreemd. Hij beschrijft het ook niet echt in z'n boek ofzoquote:Op donderdag 24 december 2009 00:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hoe kom je daar nu weer bij?? Hij is gewoon nog steeds met Nicole getrouwd hoor..
Zelfs dat wordt wel geslikt met SR geloof ikquote:Op donderdag 24 december 2009 00:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zolang ze maar geen Friese muziek gaan draaien is het best.
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik had het op de FP ook al gepost, maar ligt het nu aan mij, of brengt dit programma echt mensen bij elkaar!?
nee... hoezo?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:14 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
imago dingetje vermoed ik.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:15 schreef miieejj het volgende:
waylon heeft nog steeds z'n jas aan ... vreemde gast
Is Gerard een keer gescheiden?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:15 schreef borisz het volgende:
Die muziek uit Limboland is wel te pruimen.
Daar maak ik op uit dat hij dus nog een keer getrouwd isquote:Op donderdag 24 december 2009 00:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Schattig hij gaat live een liedje schrijvenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
imago dingetje vermoed ik.
En goh, een liedje schrijven..
Hij heeft er 3 jaar geleden uitvoerig over verteld in de Revu. Wass zijn jeugdliefde waarvan hij niksm mocht.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:15 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik vond het ook al vreemd. Hij beschrijft het ook niet echt in z'n boek ofzo
van harte met je geboortedagquote:Op donderdag 24 december 2009 00:15 schreef miieejj het volgende:
Maar dat is hipquote:Op donderdag 24 december 2009 00:15 schreef miieejj het volgende:
Waylon loopt tenminste niet naar de bank om daar een shitload te SMS'en.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:15 schreef TheGloaming het volgende:
Is die Waylon echt zo erg? Schakel nu zelf pas in maar komt me nog vrij sympathiek over..
Zolang de aandacht om hem draaitquote:Op donderdag 24 december 2009 00:15 schreef TheGloaming het volgende:
Is die Waylon echt zo erg? Schakel nu zelf pas in maar komt me nog vrij sympathiek over..
Haha daar zou zelfs ík ongelukkig van wordenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
geef hem ook geen ongelijkquote:Op donderdag 24 december 2009 00:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij heeft er 3 jaar geleden uitvoerig over verteld in de Revu. Wass zijn jeugdliefde waarvan hij niksm mocht.
Kloptquote:Op donderdag 24 december 2009 00:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar maak ik op uit dat hij dus nog een keer getrouwd is
dat is hun beroepquote:Op donderdag 24 december 2009 00:16 schreef Qunix het volgende:
Waarom moeten alle gasten (die zingen) liedjes schrijven
Dan snapt de rest mij nietquote:
Is hij nog steeds niet klaar?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Schattig hij gaat live een liedje schrijven
Er zijn nog ergere muzikanten: mensen die zelf geen liedjes schrijven maar wel zingenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:16 schreef Qunix het volgende:
Waarom moeten alle gasten (die zingen) liedjes schrijven
bij welk prograama heb jij het dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Inderdaad.
En zo ken ik nog meer programma's en evenementen.
DEED 'ie dat maar, in plaats van door beeld te lopen bij Gerard zijn acts!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waylon loopt tenminste niet naar de bank om daar een shitload te SMS'en.
Ja wtf hij zegt niets maar hij is toch ook niet lastig?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:16 schreef Noortje. het volgende:
KUT WAYLON DIE ZO MOOIBOY GAAT DOEN SCHIET HEM NEEEEEEEEEEEEEEEER
Dat is zijn 2e vrouw.quote:
ja, je kan met hem lunchen je moet dan wel ze dokkenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:17 schreef hayder het volgende:
is marco borsato langsgeweest?
Echt zondequote:Op donderdag 24 december 2009 00:18 schreef -Hans- het volgende:
Eens even kijken of de Grote Markt weer een beetje los komt tijdene Bonkers![]()
Optreden van Rooie Rinus en Pé Daalemmer is ook al bezig http://yfrog.com/4imtnjpj
Jammer dat het 3FM een beetje ontgaat.
En een van z'n schrijvers dacht ik woont gewoon hier in Rosmalenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Er zijn nog ergere muzikanten: mensen die zelf geen liedjes schrijven maar wel zingen
Borsato
snurkt ze zo ?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:18 schreef Noortje. het volgende:
Waareom ligt mijn moeder al inbed?
Tell me about itquote:Op donderdag 24 december 2009 00:18 schreef Noortje. het volgende:
Waareom ligt mijn moeder al inbed?
Dat is persoonlijke zelfmoord. Ekdom proberen te overtreffen kost veel energie...quote:Op donderdag 24 december 2009 00:18 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee hij probeert eerst een gevatte opmerking te maken om Ekdom te overstijgen
Dat was niet de deurbel, dat was gewoon de scheepsbel van Giel.quote:
Dan issie tenminste wegquote:Op donderdag 24 december 2009 00:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is persoonlijke zelfmoord. Ekdom proberen te overtreffen kost veel energie...
Die van mij nog niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tell me about itM'n ouders slapen al
Nee aan de telefoon net toch, ik volgde het maar half. Dat ze er aan zouden komen ofzo.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:19 schreef VanderMeulen het volgende:
[..]
Dat was niet de deurbel, dat was gewoon de scheepsbel van Giel.
Het is nog erger: hij heeft dat nog niet door.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is persoonlijke zelfmoord. Ekdom proberen te overtreffen kost veel energie...
lig nu naast vrouwlief op de iPhone te wachten tot de baby wakker wordt voor zijn voedingquote:Op donderdag 24 december 2009 00:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tell me about itM'n ouders slapen al
Tot nu toe heb ik hem er niet in gezien. Zo heel bijzonder was het ook niet, hij kwam wat veilingitems brengen.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:19 schreef hayder het volgende:
zal marco borsato te zien zijn straks in de headlines?
Plafonneren noemen ze dat in wielertermen...quote:Op donderdag 24 december 2009 00:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Het is nog erger: hij heeft dat nog niet door.
Ach ja nog zo'n eeuwige "gadget" van Gielquote:Op donderdag 24 december 2009 00:19 schreef VanderMeulen het volgende:
[..]
Dat was niet de deurbel, dat was gewoon de scheepsbel van Giel.
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:20 schreef jde_kok het volgende:
En daar ging weer zo'n vies blik heineken bij iemand naar binnen.
Oh dat heb ik ook een beetje gemist.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee aan de telefoon net toch, ik volgde het maar half. Dat ze er aan zouden komen ofzo.
Lijkt me niet verstandig zonder vast voedsel in je maagquote:
sappies en Colaquote:Op donderdag 24 december 2009 00:21 schreef MisterBuik het volgende:
Drinken ze niet?
Hij dacht met Kerstdepressie te scoren, de stakker.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Plafonneren noemen ze dat in wielertermen...
Gewoon gaan ! 't gaat heftig wordenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:20 schreef Ritmo het volgende:
Iemand die weet hoe laat Armin morgen draait? Denk dat ik er wel even heenwil.
20uquote:Op donderdag 24 december 2009 00:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon gaan ! 't gaat heftig worden. Hoop dat armin draait als de jocks uit het huis zijn. Dat zal dan rond 20:30 zijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |