nee... hoezo?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:14 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Is Gerard nu vrijgezel dan?
imago dingetje vermoed ik.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:15 schreef miieejj het volgende:
waylon heeft nog steeds z'n jas aan ... vreemde gast
Is Gerard een keer gescheiden?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen wonder dat hij is gescheiden dus
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:15 schreef borisz het volgende:
Die muziek uit Limboland is wel te pruimen.
Daar maak ik op uit dat hij dus nog een keer getrouwd isquote:Op donderdag 24 december 2009 00:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij is thuis ook zo ADHD. Van zijn eerste vrouw mocht hij geen muziek draaien en ronddansen en meezingen. Daar werd Gerard erg ongelukkig van. Maar hij is dus echt zo.
Schattig hij gaat live een liedje schrijvenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
imago dingetje vermoed ik.
En goh, een liedje schrijven..
Hij heeft er 3 jaar geleden uitvoerig over verteld in de Revu. Wass zijn jeugdliefde waarvan hij niksm mocht.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:15 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik vond het ook al vreemd. Hij beschrijft het ook niet echt in z'n boek ofzo
van harte met je geboortedagquote:Op donderdag 24 december 2009 00:15 schreef miieejj het volgende:
Maar dat is hipquote:Op donderdag 24 december 2009 00:15 schreef miieejj het volgende:
Waylon loopt tenminste niet naar de bank om daar een shitload te SMS'en.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:15 schreef TheGloaming het volgende:
Is die Waylon echt zo erg? Schakel nu zelf pas in maar komt me nog vrij sympathiek over..
Zolang de aandacht om hem draaitquote:Op donderdag 24 december 2009 00:15 schreef TheGloaming het volgende:
Is die Waylon echt zo erg? Schakel nu zelf pas in maar komt me nog vrij sympathiek over..
Haha daar zou zelfs ík ongelukkig van wordenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:12 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij is thuis ook zo ADHD. Van zijn eerste vrouw mocht hij geen muziek draaien en ronddansen en meezingen. Daar werd Gerard erg ongelukkig van. Maar hij is dus echt zo.
geef hem ook geen ongelijkquote:Op donderdag 24 december 2009 00:16 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij heeft er 3 jaar geleden uitvoerig over verteld in de Revu. Wass zijn jeugdliefde waarvan hij niksm mocht.
Kloptquote:Op donderdag 24 december 2009 00:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar maak ik op uit dat hij dus nog een keer getrouwd is
dat is hun beroepquote:Op donderdag 24 december 2009 00:16 schreef Qunix het volgende:
Waarom moeten alle gasten (die zingen) liedjes schrijven
Dan snapt de rest mij nietquote:
Is hij nog steeds niet klaar?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Schattig hij gaat live een liedje schrijven
Er zijn nog ergere muzikanten: mensen die zelf geen liedjes schrijven maar wel zingenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:16 schreef Qunix het volgende:
Waarom moeten alle gasten (die zingen) liedjes schrijven
bij welk prograama heb jij het dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Inderdaad.
En zo ken ik nog meer programma's en evenementen.
DEED 'ie dat maar, in plaats van door beeld te lopen bij Gerard zijn acts!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waylon loopt tenminste niet naar de bank om daar een shitload te SMS'en.
Ja wtf hij zegt niets maar hij is toch ook niet lastig?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:16 schreef Noortje. het volgende:
KUT WAYLON DIE ZO MOOIBOY GAAT DOEN SCHIET HEM NEEEEEEEEEEEEEEEER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |