Dat is zijn 2e vrouw.quote:
ja, je kan met hem lunchen je moet dan wel ze dokkenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:17 schreef hayder het volgende:
is marco borsato langsgeweest?
Echt zondequote:Op donderdag 24 december 2009 00:18 schreef -Hans- het volgende:
Eens even kijken of de Grote Markt weer een beetje los komt tijdene Bonkers![]()
Optreden van Rooie Rinus en Pé Daalemmer is ook al bezig http://yfrog.com/4imtnjpj
Jammer dat het 3FM een beetje ontgaat.
En een van z'n schrijvers dacht ik woont gewoon hier in Rosmalenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Er zijn nog ergere muzikanten: mensen die zelf geen liedjes schrijven maar wel zingen
Borsato
snurkt ze zo ?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:18 schreef Noortje. het volgende:
Waareom ligt mijn moeder al inbed?
Tell me about itquote:Op donderdag 24 december 2009 00:18 schreef Noortje. het volgende:
Waareom ligt mijn moeder al inbed?
Dat is persoonlijke zelfmoord. Ekdom proberen te overtreffen kost veel energie...quote:Op donderdag 24 december 2009 00:18 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee hij probeert eerst een gevatte opmerking te maken om Ekdom te overstijgen
Dat was niet de deurbel, dat was gewoon de scheepsbel van Giel.quote:
Dan issie tenminste wegquote:Op donderdag 24 december 2009 00:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is persoonlijke zelfmoord. Ekdom proberen te overtreffen kost veel energie...
Die van mij nog niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tell me about itM'n ouders slapen al
Nee aan de telefoon net toch, ik volgde het maar half. Dat ze er aan zouden komen ofzo.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:19 schreef VanderMeulen het volgende:
[..]
Dat was niet de deurbel, dat was gewoon de scheepsbel van Giel.
Het is nog erger: hij heeft dat nog niet door.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is persoonlijke zelfmoord. Ekdom proberen te overtreffen kost veel energie...
lig nu naast vrouwlief op de iPhone te wachten tot de baby wakker wordt voor zijn voedingquote:Op donderdag 24 december 2009 00:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tell me about itM'n ouders slapen al
Tot nu toe heb ik hem er niet in gezien. Zo heel bijzonder was het ook niet, hij kwam wat veilingitems brengen.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:19 schreef hayder het volgende:
zal marco borsato te zien zijn straks in de headlines?
Plafonneren noemen ze dat in wielertermen...quote:Op donderdag 24 december 2009 00:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Het is nog erger: hij heeft dat nog niet door.
Ach ja nog zo'n eeuwige "gadget" van Gielquote:Op donderdag 24 december 2009 00:19 schreef VanderMeulen het volgende:
[..]
Dat was niet de deurbel, dat was gewoon de scheepsbel van Giel.
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:20 schreef jde_kok het volgende:
En daar ging weer zo'n vies blik heineken bij iemand naar binnen.
Oh dat heb ik ook een beetje gemist.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee aan de telefoon net toch, ik volgde het maar half. Dat ze er aan zouden komen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |