sorry, het was niet persoonlijk.... ik maak zelf tikfouten bij het leven altijd.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb er die van gemaakt, bedankt, sta altijd open voor taaltips
Deze video wordt nog verwerkt. De videokwaliteit is mogelijk beter nadat de verwerking is voltooid.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:28 schreef Marissaatje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wow superkwaliteit zeg!![]()
paul? timur lijkt me wel vetquote:Op woensdag 23 december 2009 23:26 schreef musicfreakyme het volgende:
Want de bewoners zijn
- Gerard
- Michiel
- Paul
Screensquote:Op woensdag 23 december 2009 23:26 schreef -Hans- het volgende:
Fok staat open op de laptop ?
Gewoon doen, anders doe ik het!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:22 schreef Piles het volgende:
[..]
http://piles.nl/hosting/media/20091223-2310-Kutwijf.wmv
Ik twijfel nog over Youtube
heb H.264/MPGEG-4 AVC Video Format gebruiktquote:Op woensdag 23 december 2009 23:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hier is 'ie 167MB, 1 op 1 MPEG2 stream.
Waarom niet ? Heb je dezelfde ervaring als Lilly ?quote:
Hij doet toch die nieuwsberichtjes tussendoor? Zou het misschien ook wel leuk doen in het huis ja!quote:
Chef! - Chocolate salty ballsquote:
Ik schrijf reviews dus probeer zo veel mogelijk om mijn taal te denken. Niet zo zeer bij het posten, want hoofdlettergebruik bij forumposts let ik niet op.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
sorry, het was niet persoonlijk.... ik maak zelf tikfouten bij het leven altijd.
maar ik heb slechts 1 pet peeve...en dat is de welke ziekte. zelfs de NS heeft het, dus je bevindt je in goed gezelschap
t wordt door veel mensen niet meer als fout gezien denk ik ook... ik ben gewoon een zeikerd. op dit ene puntje alleen.
sportief opgevat
In de eerste dagen is het de moeite niet geloof ikquote:Op woensdag 23 december 2009 23:31 schreef Freudie het volgende:
Kunnen ze volgend jaar niet twee brievenbussen vanaf dag 1 doen?
Deze kent hij uiteraard zou ik eerder zeggenquote:
Nee, moet echt Gerard, Michiel en Paul wordenquote:
We gaan voor C.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 refereert meteen naar de BNN-ledenwerfcampagne...
Kan ook Twitter zijn hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 23:31 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Screens![]()
Ik zag wel twitter op de laptop links van Ekdom
quote:
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waarom niet ? Heb je dezelfde ervaring als Lilly ?
wowquote:Op woensdag 23 december 2009 23:34 schreef Joesse het volgende:
kijk jongens waylon doet of ie toetsenist is!
Gelukkigquote:
De bron, dus zoals Ziggo het uitzendt via 101TV is MPEG2, dus beetje overdrevenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:31 schreef Meddo het volgende:
[..]
heb H.264/MPGEG-4 AVC Video Format gebruikt
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 23 december 2009 23:35 schreef -Hans- het volgende:
zijn Rooie Rinus en Pé Daalemmer al gespot op de Grote Markt?
Hee,hij is wel tweede geworde by een talentenjacht hoor...!!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:34 schreef Joesse het volgende:
kijk jongens waylon doet of ie toetsenist is!
Kom maar hierquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:35 schreef Briggy het volgende:
Als Waylon begint te 'dansen' verander ik spontaan in Roel![]()
![]()
![]()
© Roel_Jewel
Alweerquote:Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef DaMook het volgende:
Ik wilde echt al 1,5 uur geleden in mijn bed liggen.
Je gaat echt niks missen vanavond geloof ik. Niet als het aan Waylon ligtquote:Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef DaMook het volgende:
Ja. Jammer dat de zanger zo'n lul isquote:
Wil je nog meer kotssmileys kopen tegen betaling?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:35 schreef Briggy het volgende:
Als Waylon begint te 'dansen' verander ik spontaan in Roel![]()
![]()
![]()
© Roel_Jewel
Morgen gaat de wekker weer om 6 uur?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef DaMook het volgende:
Ik heb er nog geen filmpje van gezien helaas.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:35 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik hoorde Gerard vanmiddag Useless men "zingen" - is daar toevallig een filmpje van?
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef Marissaatje het volgende:
Ik vind dat Bekijk "Living Doll " op YouTubeeen plaats in de OP verdient.
#failquote:Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef DaMook het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef Noortje. het volgende:
Dames en heren, bescherm uw kanarie. Ik herhaal: bescherm uw kanarie.
Hoezo, loopt je paard buiten?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef Noortje. het volgende:
Very true.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef TAV74 het volgende:
In alle eerlijkheid: die gast kan gewoon wel zingen hoor.
Maar met een soulstem maak je een glazen huis nog niet spontaan gezelligquote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja je kan zeggen van hem wat je wilt, maar hij heeft wel een goede soulstem hoor
Hoe is het toch mogelijk?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef DaMook het volgende:
Qua stemgeluid een dikke prima, maar die tekst.. Come on !quote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef TAV74 het volgende:
Wat heb je vandaag gedaan dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef Noortje. het volgende:
Jezus het is al half twaalf geweestGelukkig hoef ik morgen niks te doen voor de verandering.
Ik vind 'm fijn zingen maar verder is hij SAAAAAIquote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef miieejj het volgende:
en nog steeds vind ik er niks aan, aan heel die waylon niet
het zal wel een aardige kerel zijn.. maar verders...
Ik wil ze kopen zonder betaling.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wil je nog meer kotssmileys kopen tegen betaling?
Dat zeiden we ook over Do.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ach als hij elk uurtje een liedje doet is het toch een prima gast
eens mee isquote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef miieejj het volgende:
en nog steeds vind ik er niks aan, aan heel die waylon niet
het zal wel een aardige kerel zijn.. maar verders...
Geniaalquote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef Noortje. het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef TAV74 het volgende:
Klopt, maar qua gedrag is het gewoon een vervelende gastquote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja je kan zeggen van hem wat je wilt, maar hij heeft wel een goede soulstem hoor
Naar de Melkweg gereisd voor mijn profielwerkstuk, rondleiding daar gekregen en vragen gesteld en toen weer teruggereisd.quote:
Die is vanaf overmorgen ongetwijfeld te horen.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, als je de radio aan hebt hoor je dat 't Otis.
Dat kun je ook zien als complimentquote:Op woensdag 23 december 2009 23:38 schreef Tourniquet het volgende:
Uhh, ik moet zeggen dat ik pas doorhad dat Waylon dit live aan het zingen was toen ik op m'n tv keek.
Nee, daarom kan je verder ook zeggen van hem wat je wiltquote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Maar met een soulstem maak je een glazen huis nog niet spontaan gezellig
Nee, over Do zeiden we: zo lang ze niet zingt en beweegt is het toch een prima gast.quote:
Noem je prijs maarquote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wil je nog meer kotssmileys kopen tegen betaling?
Jaquote:
Ik zie geen verschil met net hoor? Toen ik hem keek was ie ook al perfecte kwaliteit.quote:
Slaap lekker, Ceequote:Op woensdag 23 december 2009 23:40 schreef Cee het volgende:
Ik ga slapen. Morgen gaat om 6 uur weer de wekker.
Damn hij kan zelfs Italiaans playbacken.
Nja, echt gek vind ik het niet. Die gast komt net kijken, denk dat iemand die al jaren in de spotlights staat wat meer op zijn gemak is als gast. Gewoon verkeerde keuze dus, ze hadden hem alleen voor een paar liedjes moeten invliegen.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
Hij kan wel zingen maar het is allemaal zo veel OVERACTING, over the top en roep ze allemaal maar
ohja dat mag niet in het immer bescheiden Nederland.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
Hij kan wel zingen maar het is allemaal zo veel OVERACTING, over the top en roep ze allemaal maar
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jagelukkig had ik het limiet voor vandaag een uur omlaag gezet
en ga zo ook echt. Vandaag 12 uur ben ik in bed
. Gisteren was een TE kort nachtje van 4 uur, vandaag wil ik minstens 5 uur
.
dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 23 december 2009 23:39 schreef Noortje. het volgende:
HAHA LEUK HEBBEN JULLIE HET EEN BEETJE WARM HAHIHIEHIHAHEHEH?!?!?!
Wat en waar precies?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik wou nog wat uittypen, nog niet eens begonnen
ja preciesquote:Op woensdag 23 december 2009 23:41 schreef hole1988 het volgende:
sterren playbackshow moet terug komen met alleen gerard erin
Iets voor schoolquote:
Hij is natuurlijk ook wel een 'noodgast' he, we hadden eigenlijk Hans Klok gisteren en Angela vandaag.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nja, echt gek vind ik het niet. Die gast komt net kijken, denk dat iemand die al jaren in de spotlights staat wat meer op zijn gemak is als gast. Gewoon verkeerde keuze dus, ze hadden hem alleen voor een paar liedjes moeten invliegen.
Wat een gangsterquote:
Dat was ook bedoeld als een verkapt compliment.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat kun je ook zien als complimentBij veel artiesten hoor je het wel
Ik weet niet, ik vind die Waylon niet zoveel aan hoor..quote:Op woensdag 23 december 2009 23:42 schreef -Hans- het volgende:
Echt, de man is een fucking legende. Briljant dit
Ja, ik was d'r al bang voor, ik was d'r al bang voor...quote:Op woensdag 23 december 2009 23:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Iets voor schoolDocument staat open, maar ik vind het hier te gezellig
Ja, het zijn steeds best wel B-mensen die erin komen...quote:Op woensdag 23 december 2009 23:42 schreef Apostrof het volgende:
Waarom komen eigenlijk van dit soort nietszeggende gasten? Het glazen huis is nu echt wel een goed begrip geworden waar je maar alte graag in wil slapen toch?
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:43 schreef Joesse het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind die Waylon niet zoveel aan hoor..
Ik stem voor!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:41 schreef hole1988 het volgende:
sterren playbackshow moet terug komen met alleen gerard erin
Ik ookquote:Op woensdag 23 december 2009 23:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, ik was d'r al bang voor, ik was d'r al bang voor...
Moet lukkenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:41 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Je hebt nog 20 minuutjes...
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, ik was d'r al bang voor, ik was d'r al bang voor...
Leuk voor de luisteraars, nee de mensen op de GM nee...quote:
Voor Gerard ook niet, die haalde zijn 'Boer met kiespijn' even tevoorschijnquote:Op woensdag 23 december 2009 23:44 schreef Neroje het volgende:
[..]
Leuk voor de luisteraars, nee de mensen op de GM nee...
Ow, voor niemand
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sunchaser is zo gefuckt dat 'ie dit jaar niet met zijn ***** *** in beeld mag.
Vergeleken met welkequote:
Idd... Maar daar kan Giel ook niet zoveel aan doen, denk ikquote:Op woensdag 23 december 2009 23:45 schreef Againzender het volgende:
Vergelijk die energie van Gerard eens met Giel de afgelopen 24 uur, wat een verschil!!
tyfus kop?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Echt humor iddquote:Op woensdag 23 december 2009 23:45 schreef Ambrosius het volgende:
Een lijn (neus ophalen) -verbinding leggen, die grappen gaan steeds verder
.
* Etcetera herkent ditquote:
Ze doet het idd heel erg goedquote:Op woensdag 23 december 2009 23:46 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik vind Annemiek leuker dan ik van te voren dacht!
Komt in iedergeval wel heel leuk over.
(ik luister in het weekend bijna nooit 3FM dus ik kende haar niet zo goed)
Wat een gefrustreerd mannetje inderdaad...quote:Op woensdag 23 december 2009 23:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:46 schreef miieejj het volgende:
gerardekdom Het spontane was er vanaf maar voor 14.000 euro deed ik em schaamteloos nog een keer: Living doll! It was fun again!
40 minutes ago from web
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die lopen via noortje in het callcenterquote:Op woensdag 23 december 2009 23:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Zijn de telefoonverbindingen altijd zo brak tijdens Serious Request? Het valt me op...
Als ie kaal is streelt t makkelijker!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:47 schreef Noortje. het volgende:
Jajoh ga Waylons ego nog meer strelen.
z'n kiddo's bij de brievenbusquote:Op woensdag 23 december 2009 23:47 schreef Piles het volgende:
Ja, wat moet ik nou allemaal knippenEkdom, kap eens, ik kan je niet bijhouden
Useless Man is onderweg, verder nog verzoekjes?
Niet geweest.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:47 schreef BoerBert het volgende:
Is Knights of Cydonia al geweest? Heb ik gemist zeker
maar zij playbackt nietquote:Op woensdag 23 december 2009 23:45 schreef Joesse het volgende:
[..]
Nou, gisteravond Annemieke was ook wel erg tof hoor
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:47 schreef Joesse het volgende:
[..]
Als ie kaal is streelt t makkelijker!
Ik mis haar vandaag zelfs een beetje, heb van haar shift niets meegekregen vandaag.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:46 schreef musicfreakyme het volgende:
Doe deze hele shift maarquote:Op woensdag 23 december 2009 23:47 schreef Piles het volgende:
Ja, wat moet ik nou allemaal knippenEkdom, kap eens, ik kan je niet bijhouden
Useless Man is onderweg, verder nog verzoekjes?
Wie is de vrouw met rood pittig kapsel die er vorig jaar bij was?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een gefrustreerd mannetje inderdaad...
Aandachtshoer ook, alles voor de spotlights. Sunchaser moet zich schamen...
Huh? Huh?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:47 schreef Againzender het volgende:
Zo heet ik niet!!
Annemieke heb ik een paar keer aan de telefoon gehad, uitermate vrolijke en vriendelijke damequote:Op woensdag 23 december 2009 23:46 schreef musicfreakyme het volgende:
That's not his namequote:Op woensdag 23 december 2009 23:48 schreef Sirolf het volgende:
Gerard roept er even 'Jeroen Nieuwenhuizen' doorheen.
Op een snelweg groeit ook geen grasquote:Op woensdag 23 december 2009 23:47 schreef Joesse het volgende:
[..]
Als ie kaal is streelt t makkelijker!
Geen idee...quote:Op woensdag 23 december 2009 23:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wie is de vrouw met rood pittig kapsel die er vorig jaar bij was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |