Je gaat echt niks missen vanavond geloof ik. Niet als het aan Waylon ligtquote:Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef DaMook het volgende:
Ik wilde echt al 1,5 uur geleden in mijn bed liggen.
Ja. Jammer dat de zanger zo'n lul isquote:
Wil je nog meer kotssmileys kopen tegen betaling?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:35 schreef Briggy het volgende:
Als Waylon begint te 'dansen' verander ik spontaan in Roel![]()
![]()
![]()
© Roel_Jewel
Morgen gaat de wekker weer om 6 uur?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef DaMook het volgende:
Ik heb er nog geen filmpje van gezien helaas.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:35 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik hoorde Gerard vanmiddag Useless men "zingen" - is daar toevallig een filmpje van?
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef Marissaatje het volgende:
Ik vind dat Bekijk "Living Doll " op YouTubeeen plaats in de OP verdient.
#failquote:Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef DaMook het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef Noortje. het volgende:
Dames en heren, bescherm uw kanarie. Ik herhaal: bescherm uw kanarie.
Hoezo, loopt je paard buiten?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef Noortje. het volgende:
Very true.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef TAV74 het volgende:
In alle eerlijkheid: die gast kan gewoon wel zingen hoor.
Maar met een soulstem maak je een glazen huis nog niet spontaan gezelligquote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja je kan zeggen van hem wat je wilt, maar hij heeft wel een goede soulstem hoor
Hoe is het toch mogelijk?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef DaMook het volgende:
Qua stemgeluid een dikke prima, maar die tekst.. Come on !quote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef TAV74 het volgende:
Wat heb je vandaag gedaan dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef Noortje. het volgende:
Jezus het is al half twaalf geweestGelukkig hoef ik morgen niks te doen voor de verandering.
Ik vind 'm fijn zingen maar verder is hij SAAAAAIquote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef miieejj het volgende:
en nog steeds vind ik er niks aan, aan heel die waylon niet
het zal wel een aardige kerel zijn.. maar verders...
Ik wil ze kopen zonder betaling.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wil je nog meer kotssmileys kopen tegen betaling?
Dat zeiden we ook over Do.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ach als hij elk uurtje een liedje doet is het toch een prima gast
eens mee isquote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef miieejj het volgende:
en nog steeds vind ik er niks aan, aan heel die waylon niet
het zal wel een aardige kerel zijn.. maar verders...
Geniaalquote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef Noortje. het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef TAV74 het volgende:
Klopt, maar qua gedrag is het gewoon een vervelende gastquote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja je kan zeggen van hem wat je wilt, maar hij heeft wel een goede soulstem hoor
Naar de Melkweg gereisd voor mijn profielwerkstuk, rondleiding daar gekregen en vragen gesteld en toen weer teruggereisd.quote:
Die is vanaf overmorgen ongetwijfeld te horen.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, als je de radio aan hebt hoor je dat 't Otis.
Dat kun je ook zien als complimentquote:Op woensdag 23 december 2009 23:38 schreef Tourniquet het volgende:
Uhh, ik moet zeggen dat ik pas doorhad dat Waylon dit live aan het zingen was toen ik op m'n tv keek.
Nee, daarom kan je verder ook zeggen van hem wat je wiltquote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Maar met een soulstem maak je een glazen huis nog niet spontaan gezellig
Nee, over Do zeiden we: zo lang ze niet zingt en beweegt is het toch een prima gast.quote:
Noem je prijs maarquote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wil je nog meer kotssmileys kopen tegen betaling?
Jaquote:
Ik zie geen verschil met net hoor? Toen ik hem keek was ie ook al perfecte kwaliteit.quote:
Slaap lekker, Ceequote:Op woensdag 23 december 2009 23:40 schreef Cee het volgende:
Ik ga slapen. Morgen gaat om 6 uur weer de wekker.
Damn hij kan zelfs Italiaans playbacken.
Nja, echt gek vind ik het niet. Die gast komt net kijken, denk dat iemand die al jaren in de spotlights staat wat meer op zijn gemak is als gast. Gewoon verkeerde keuze dus, ze hadden hem alleen voor een paar liedjes moeten invliegen.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
Hij kan wel zingen maar het is allemaal zo veel OVERACTING, over the top en roep ze allemaal maar
ohja dat mag niet in het immer bescheiden Nederland.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
Hij kan wel zingen maar het is allemaal zo veel OVERACTING, over the top en roep ze allemaal maar
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jagelukkig had ik het limiet voor vandaag een uur omlaag gezet
en ga zo ook echt. Vandaag 12 uur ben ik in bed
. Gisteren was een TE kort nachtje van 4 uur, vandaag wil ik minstens 5 uur
.
dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 23 december 2009 23:39 schreef Noortje. het volgende:
HAHA LEUK HEBBEN JULLIE HET EEN BEETJE WARM HAHIHIEHIHAHEHEH?!?!?!
Wat en waar precies?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik wou nog wat uittypen, nog niet eens begonnen
ja preciesquote:Op woensdag 23 december 2009 23:41 schreef hole1988 het volgende:
sterren playbackshow moet terug komen met alleen gerard erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |