quote:Op woensdag 23 december 2009 23:09 schreef Derek010 het volgende:
http://twitter.com/waylonline/status/6978153024
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:11 schreef Freudie het volgende:
Ophoeren met dat mens!
als iemand anders het nou gewoon als liedje aanvraagt van die demo CD dan was het makkelijker geweestquote:Op woensdag 23 december 2009 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nieuwe demo , 15 euro pfffff
Als ik er naast zou staan zou ik 30 bieden om hem niet te draaienquote:Op woensdag 23 december 2009 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nieuwe demo , 15 euro pfffff
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef Cee het volgende:
Wat een teringwijf zeg, met d'r ongetwijfeld crappe zelfbelang-demo'tje.
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik er naast zou staan zou ik 30 bieden om hem niet te draaien
Ze werd ronduit onbeschoft , teringwijf.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef Cee het volgende:
quote:
Aha, nu weet ik wie jij bent op twitter.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef DaMook het volgende:
@gerardekdom schup dat onmens dat nu jullie slaapgast is snel het huis uit. Jullie zijn beter af zonder hem, vraag maar of ellen wil blijven
Denk niet dat gerard naar me luistert.
Ik denk dat moet ik hebbenquote:
ja, ze had 2 uur in de kou gestaanquote:Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze werd ronduit onbeschoft , teringwijf.
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Noortje:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=23836723
Ik vind dit nummer nóg mooier:quote:Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Noortje:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=23836723
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik er naast zou staan zou ik 30 bieden om hem niet te draaien
Gerard en Annemieke wel geloof ikquote:Op woensdag 23 december 2009 23:14 schreef Slaif het volgende:
Ik mis de humor/ chemie in het huis. Daar kan zo'n gast voor zorgen zoals Ilse gister, maar Walhond en de dj's onderling hebben dat ook niet.
Mooiquote:Op woensdag 23 december 2009 23:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Aha, nu weet ik wie jij bent op twitter.
Ja stoerquote:Op woensdag 23 december 2009 23:13 schreef rubbereend het volgende:die gast vraagt gewoon een ander liedje aan dan z'n collega's bedacht hebben
Er staan daar mensen een hele nachtquote:Op woensdag 23 december 2009 23:14 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja, ze had 2 uur in de kou gestaantja...
En kwam uit molle , kan ik daar wat aan doenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:14 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja, ze had 2 uur in de kou gestaantja...
quote:
Waylon doet geen ene reet.. saai figuurquote:Op woensdag 23 december 2009 23:14 schreef Slaif het volgende:
Ik mis de humor/ chemie in het huis. Daar kan zo'n gast voor zorgen zoals Ilse gister, maar Walhond en de dj's onderling hebben dat ook niet.
Honderd miljoen miljard keer!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:13 schreef Piles het volgende:
Ik herhaal Bekijk deze YouTube-video
Hoe vaak staat ie er nu op?
Ja maar die komen niet helemaal uit Londen hequote:Op woensdag 23 december 2009 23:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Er staan daar mensen een hele nacht![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:15 schreef Slaif het volgende:
Kut de accu is, ik herhaal de ac...
Ze zat helemaal in Londen hoor!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef Cee het volgende:
Annemieke en Gerard niet samen aan de gang gezien?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:14 schreef Slaif het volgende:
quote:
"M'n band komt net uit Londen!"quote:Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou ja!! Wat een dom wijf!! Dacht ze nou echt dat ze er voor 15,- was terwijl menig bandje minimaal een paar honderd euro er voor neer heeft willen tellen..
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:15 schreef Cee het volgende:
[..]
"M'n band komt net uit Londen!"
Oftewel 'hoor eens hoe belangrijk en gewild en dus vele malen beter dan de rest we zijn omdat we twee tientjes uit kunnen geven om met de Stena Line de overtocht te maken en met z'n allen op een stapelbedje in een youth hostel in Camden te zitten zodat we kunnen zeggen dat we ergens in een tochtige hoek van Londen hebben opgetreden.'
Angela was wel heel tof, moest even inkomen en leek dat ze niet veel deed maar ze schreef dus een prachtig liedjequote:Op woensdag 23 december 2009 23:14 schreef miieejj het volgende:
[..]
Waylon doet geen ene reet.. saai figuur
ik zei toch gister.. wat moeten ze toch met waylon
Michael Stipe maakt Your Ghost af, daarom vind ik het zo mooi. Deze mag er trouwens ook zeker wel zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer nóg mooier:![]()
![]()
![]()
![]()
OH SNAP!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Oftewel 'hoor eens hoe belangrijk en gewild en dus vele malen beter dan de rest we zijn omdat we twee tientjes uit kunnen geven om met de Stena Line de overtocht te maken en met z'n allen op een stapelbedje in een youth hostel in Camden te zitten zodat we kunnen zeggen dat we ergens in een tochtige hoek van Londen hebben opgetreden.'
[..]
[..]
Tot morgen man !quote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Michael Stipe maakt Your Ghost af, daarom vind ik het zo mooi. Deze mag er trouwens ook zeker wel zijn.
Ik ben off, tot morgen.
Onthouden voor volgend jaar, weekendje london boeken tijdens SR zodat je interessant kan doenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja maar die komen niet helemaal uit Londen he![]()
![]()
Roelquote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Angela was wel heel tof, moest even inkomen en leek dat ze niet veel deed maar ze schreef dus een prachtig liedje![]()
Topgast was natuurlijk van Velzen dit jaar!
Ceequote:Op woensdag 23 december 2009 23:15 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef -Hans- het volgende:
Die Waylon ga ik dus niet checken op Noorderslag. Wat een clown.
Hehequote:Op woensdag 23 december 2009 23:15 schreef Cee het volgende:
[..]
me 2quote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef marcodej het volgende:
Heeft iemand dat zeikwijf gecapped? Wil het nog wel een keer zien.
Van Velsenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Angela was wel heel tof, moest even inkomen en leek dat ze niet veel deed maar ze schreef dus een prachtig liedje![]()
Topgast was natuurlijk van Velzen dit jaar!
"Ik heb een band uit London nodig, dat compenseert mijn eigen slechtheid"quote:Op woensdag 23 december 2009 23:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's zonde van SRquote:Op woensdag 23 december 2009 23:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Onthouden voor volgend jaar, weekendje london boeken tijdens SR zodat je interessant kan doen.
Trustenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Michael Stipe maakt Your Ghost af, daarom vind ik het zo mooi. Deze mag er trouwens ook zeker wel zijn.
Ik ben off, tot morgen.
[..]
Die ene plaat van hem vind ik wel geinig, maar dit is zo'n one day fly. Niet de moeite waard om te checken. Wat een clown.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]was je dat eerst wel van plan dan?
Over 42 minuten dusquote:Op woensdag 23 december 2009 23:18 schreef miieejj het volgende:
Ik ben morgen vrij ben morgen jarig..![]()
Ik heb vakantie!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:18 schreef miieejj het volgende:
Iets met eyelashes.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:17 schreef Etcetera het volgende:
Heeft iemand de naam van die muts onthouden? Of weet iemand van welke band ze is?
Kneus we hebben er over 2 minuten 8000quote:Op woensdag 23 december 2009 23:18 schreef Captain_Slow het volgende:
Mensen, we zijn over de 7500 posts voor vandaag heen![]()
![]()
[ afbeelding ]
"An error occured, please try again later"quote:Op woensdag 23 december 2009 23:17 schreef djkoelkast het volgende:
Hij staat er op hoor![]()
Bekijk deze YouTube-video
Let op: Deze video wordt nog verwerkt. De videokwaliteit is mogelijk beter nadat de verwerking is voltooid.
Ik niet, ik moet nog een streampje vinden.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:17 schreef Etcetera het volgende:
Heeft iemand de naam van die muts onthouden? Of weet iemand van welke band ze is?
Of hun myspace onderjizzen met zuurkoolsap.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:18 schreef marcodej het volgende:
Eigenlijk wil ik dat demootje nu wel horen ook.
Da's ook boven de 7500quote:Op woensdag 23 december 2009 23:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kneus we hebben er over 2 minuten 8000
Alleen als het echt volkomen kut is, dat lijkt me hilarischquote:Op woensdag 23 december 2009 23:18 schreef marcodej het volgende:
Eigenlijk wil ik dat demootje nu wel horen ook.
Oeh bijna gefeliciteerd dan!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:18 schreef miieejj het volgende:
Kutyoutube, in mijn account staat 'ie al livequote:Op woensdag 23 december 2009 23:19 schreef Derek010 het volgende:
[..]
"An error occured, please try again later"
Zoietsquote:Op woensdag 23 december 2009 23:19 schreef Cassius het volgende:
[..]
Of hun myspace onderjizzen met zuurkoolsap.
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dagje london dusquote:
Ik hou wel heel erg van Londen trouwensquote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dagje london dus. Idd zonde, maar je komt wel net uit engeland
.
Ow, eensquote:Op woensdag 23 december 2009 23:19 schreef Noortje. het volgende:
Wat een ikwilmeedoenwantikhebookinhoudhoorenookeenheelmooihoofdmaardaargeeftniemandomwanterluisterenheelveelmannendusikmoetwelwatverzinnendusPROBEER IK MAAR LEUK TE DOEN IRRITANT KUTVENTJE IS WAYLON.
Dan moeten we wel massaal iets over de demo van de daaaaaag gaan zeggenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Planet Eyelashquote:Op woensdag 23 december 2009 23:17 schreef Etcetera het volgende:
Absoluut niet. Wat een heks iddquote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef jde_kok het volgende:
Ben dus niet de enige die dat wijf wel kon schieten. Wat een heks zeg...
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef Godtje het volgende:
Ik was even weg.![]()
Heeft Ekdom living doll al gedaan?
wat eigenlijk?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:21 schreef -Hans- het volgende:
Volgens mij gaat dit wel lachen worden!
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:21 schreef djkoelkast het volgende:
En nu dat wijf helemaal over de pis en snuivend weglopend van de grote markt af
Kraftwerkquote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef djkoelkast het volgende:
Verzoekje: Kraftwerk - Boing boom tschack >> waarom wordt zuks nooit aangevraagd?
Hij slaapt alquote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef Noelle06 het volgende:
Wanneer gaat Waylon slapenDoe mij maar een Roel, Youp of Ilse.
Kraftwerkquote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef djkoelkast het volgende:
Verzoekje: Kraftwerk - Boing boom tschack >> waarom wordt zuks nooit aangevraagd?
http://piles.nl/hosting/media/20091223-2310-Kutwijf.wmvquote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef marcodej het volgende:
Heeft iemand dat zeikwijf gecapped? Wil het nog wel een keer zien.
Ga je schamen! Al langquote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef Godtje het volgende:
Ik was even weg.![]()
Even weg, dan ben je gvd een hele tijd weg geweestquote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef Godtje het volgende:
Ik was even weg.![]()
Geen Hyvesdetyves? Dat heb ikw el namelijkquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:22 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
"Liefs uit Loooondeeeen!"
Of Autobahn, ben je ook 25minuten verderquote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef djkoelkast het volgende:
Jaaa zet er opquote:Op woensdag 23 december 2009 23:22 schreef Piles het volgende:
[..]
http://piles.nl/hosting/media/20091223-2310-Kutwijf.wmv
Ik twijfel nog over Youtube
geloof dat ik het ook wel zwaar ok vind eigenlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:22 schreef Noortje. het volgende:
Wauw ik vind dit echt vet.
ooh..quote:
Ik weet het wel zekerquote:Op woensdag 23 december 2009 23:22 schreef Obecalp het volgende:
Ik denk niet dat ik vannacht lang blijf kijken als Waylon zo door blijft gaan, wat een vervelend mannetje zeg (ik val in herhaling..;))
Fahr'n fahr'n fahr'n auf der Autobahn.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:23 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
Of Autobahn, ben je ook 25minuten verder
Is ook een radioversie van hoor, maar ik kan makkelijk een 24u Kraftwerkmarathon aanquote:Op woensdag 23 december 2009 23:23 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
Ik vind de muziek wel vet, alleen de tekst wtf damn nee doe het niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:23 schreef Cee het volgende:
Dit is echt zo'n liedje in de categorie "Ik heb een ~~~diepzinnige~~~ tekst, nu nog even in 3 minuten wat instrumenten er bij rammen."
Of Trans Europ Expressquote:Op woensdag 23 december 2009 23:23 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
Zoekt hij naar teksten op twitter ?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:24 schreef Derek010 het volgende:
Ooh, Waylon is diep geconcentreerd omdat hij een liedje aan het schrijven is... origineel
Ja, dat kan ook.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:24 schreef Derek010 het volgende:
Ooh, Waylon is diep geconcentreerd omdat hij een liedje aan het schrijven is... origineel
Wat een kutwijfquote:Op woensdag 23 december 2009 23:22 schreef Piles het volgende:
[..]
De tekst verpest het een beetje.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
geloof dat ik het ook wel zwaar ok vind eigenlijk.
En de muziek eigenlijk ook wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
De tekst verpest het een beetje.
Dat dus. Tekstquote:Op woensdag 23 december 2009 23:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vind de muziek wel vet, alleen de tekst wtf damn nee doe het niet.
Ik zit nu in het glazen huisquote:Op woensdag 23 december 2009 23:24 schreef Derek010 het volgende:
Tnxquote:Op woensdag 23 december 2009 23:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
en alle anderen
Lijkt er wel op.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:25 schreef Etcetera het volgende:
http://nellie058.hyves.nl/ Is dit haar hyves?
Niet erg op gelet, maar als je dit een beetje goed produceert weet ik zeker dat het wel gaat klinken. Heb hier meer mee dan met die Racoon klonen.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
De tekst verpest het een beetje.
Dat zal Ekdom zich ook afvragenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:26 schreef miieejj het volgende:
waarom hebben ze voor waylon gekozen
Hebbuhquote:Op woensdag 23 december 2009 23:25 schreef Meddo het volgende:
Nah, mijn 1,7 GB living doll opname is teruggebracht tot 45 mbMet nauwelijks kwaliteitsverlies
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:26 schreef Piles het volgende:
De demo-dame:
otoaal offtopic, maar toch:quote:Op woensdag 23 december 2009 23:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
en alle anderen
Goede kans!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:25 schreef Etcetera het volgende:
http://nellie058.hyves.nl/ Is dit haar hyves?
Hier is 'ie 167MB, 1 op 1 MPEG2 stream.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:25 schreef Meddo het volgende:
Nah, mijn 1,7 GB living doll opname is teruggebracht tot 45 mbMet nauwelijks kwaliteitsverlies
Thanks ! Wat een mensquote:Op woensdag 23 december 2009 23:26 schreef Piles het volgende:
De demo-dame:
Ik nietquote:Op woensdag 23 december 2009 23:27 schreef Neroje het volgende:
[..]
Goede kans!![]()
Wie heeft er nog een fake-account op hyves?
Kunnen we jou daar zien ?quote:
Dude, we zijn nog bezig met dit glazen huis. Beetje kansloos om nu al een lijstje te gaan makenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:26 schreef musicfreakyme het volgende:
Mij lijkt Filemon een leuke slaapgast - ik vind hem grappig met de kutklusjes op tv.
Laten we de lijst even mailen, waar we op zetten welke gasten we volgend jaar willen.
Dat scheelt hun weer wat nadenken!
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Maandag
Dinsdag
Woensdag Roel VanVelzen
Donderdag Ilse DeLange
Vrijdag
(ik neem aan dat ze volgend jaar gewoon wéér een dag erbij aanplakken?)
Ilse DeLange en Roel moeten ergens op het eind, als ze veel energie nodig hebben.
Ik vind dat Rob Stenders ook gewoon een dagje moet komen, als hij niet ín het huis gestemd wordt.
Want de bewoners zijn
- Gerard
- Michiel
- Paul
Deze is ook coolquote:Op woensdag 23 december 2009 23:25 schreef Noortje. het volgende:
KUT EKDOM DOE DAN 22 OF THE FEAR OF EEN ANDER DAN DEZE
Heb er die van gemaakt, bedankt, sta altijd open voor taaltipsquote:Op woensdag 23 december 2009 23:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
otoaal offtopic, maar toch:
het is een clip DIE
alsjeblieft... welke is geen aanwijzend voornaamwoord. brrrrrrrr... "welke" gebruiken mensen met gebrekkig taalgevoel als ze officieel willen klinken....
/offtopic
Die bij de mengtafel waar Ekdom staat, maar volgens mij kijkt Ekdom verder niet..quote:Op woensdag 23 december 2009 23:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Wiens laptop? Die van Waylon of heeft Ekdom z'n accountant weer opengegooid?
Wow superkwaliteit zeg!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:24 schreef djkoelkast het volgende:
en alle anderen
Idd, dat is de voorpret die we einde van de zomer/begin herfst weer willen hebbenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:27 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dude, we zijn nog bezig met dit glazen huis. Beetje kansloos om nu al een lijstje te gaan maken.
quote:
Ik niet. Ook niet van plan aan te maken.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:27 schreef Neroje het volgende:
[..]
Goede kans!![]()
Wie heeft er nog een fake-account op hyves?
"Joh, ik sta hier al fokking twee uur in de kou!"quote:Op woensdag 23 december 2009 23:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat staat niet in het draaiboek...quote:Op woensdag 23 december 2009 23:28 schreef miieejj het volgende:
hij springt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |