quote:Op woensdag 23 december 2009 23:09 schreef Derek010 het volgende:
http://twitter.com/waylonline/status/6978153024
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:11 schreef Freudie het volgende:
Ophoeren met dat mens!
als iemand anders het nou gewoon als liedje aanvraagt van die demo CD dan was het makkelijker geweestquote:Op woensdag 23 december 2009 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nieuwe demo , 15 euro pfffff
Als ik er naast zou staan zou ik 30 bieden om hem niet te draaienquote:Op woensdag 23 december 2009 23:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nieuwe demo , 15 euro pfffff
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef Cee het volgende:
Wat een teringwijf zeg, met d'r ongetwijfeld crappe zelfbelang-demo'tje.
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik er naast zou staan zou ik 30 bieden om hem niet te draaien
Ze werd ronduit onbeschoft , teringwijf.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef Cee het volgende:
quote:
Aha, nu weet ik wie jij bent op twitter.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef DaMook het volgende:
@gerardekdom schup dat onmens dat nu jullie slaapgast is snel het huis uit. Jullie zijn beter af zonder hem, vraag maar of ellen wil blijven
Denk niet dat gerard naar me luistert.
Ik denk dat moet ik hebbenquote:
ja, ze had 2 uur in de kou gestaanquote:Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze werd ronduit onbeschoft , teringwijf.
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Noortje:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=23836723
Ik vind dit nummer nóg mooier:quote:Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Noortje:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=23836723
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik er naast zou staan zou ik 30 bieden om hem niet te draaien
Gerard en Annemieke wel geloof ikquote:Op woensdag 23 december 2009 23:14 schreef Slaif het volgende:
Ik mis de humor/ chemie in het huis. Daar kan zo'n gast voor zorgen zoals Ilse gister, maar Walhond en de dj's onderling hebben dat ook niet.
Mooiquote:Op woensdag 23 december 2009 23:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Aha, nu weet ik wie jij bent op twitter.
Ja stoerquote:Op woensdag 23 december 2009 23:13 schreef rubbereend het volgende:die gast vraagt gewoon een ander liedje aan dan z'n collega's bedacht hebben
Er staan daar mensen een hele nachtquote:Op woensdag 23 december 2009 23:14 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja, ze had 2 uur in de kou gestaantja...
En kwam uit molle , kan ik daar wat aan doenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:14 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja, ze had 2 uur in de kou gestaantja...
quote:
Waylon doet geen ene reet.. saai figuurquote:Op woensdag 23 december 2009 23:14 schreef Slaif het volgende:
Ik mis de humor/ chemie in het huis. Daar kan zo'n gast voor zorgen zoals Ilse gister, maar Walhond en de dj's onderling hebben dat ook niet.
Honderd miljoen miljard keer!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:13 schreef Piles het volgende:
Ik herhaal Bekijk deze YouTube-video
Hoe vaak staat ie er nu op?
Ja maar die komen niet helemaal uit Londen hequote:Op woensdag 23 december 2009 23:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Er staan daar mensen een hele nacht![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:15 schreef Slaif het volgende:
Kut de accu is, ik herhaal de ac...
Ze zat helemaal in Londen hoor!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef Cee het volgende:
Annemieke en Gerard niet samen aan de gang gezien?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:14 schreef Slaif het volgende:
quote:
"M'n band komt net uit Londen!"quote:Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou ja!! Wat een dom wijf!! Dacht ze nou echt dat ze er voor 15,- was terwijl menig bandje minimaal een paar honderd euro er voor neer heeft willen tellen..
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:15 schreef Cee het volgende:
[..]
"M'n band komt net uit Londen!"
Oftewel 'hoor eens hoe belangrijk en gewild en dus vele malen beter dan de rest we zijn omdat we twee tientjes uit kunnen geven om met de Stena Line de overtocht te maken en met z'n allen op een stapelbedje in een youth hostel in Camden te zitten zodat we kunnen zeggen dat we ergens in een tochtige hoek van Londen hebben opgetreden.'
Angela was wel heel tof, moest even inkomen en leek dat ze niet veel deed maar ze schreef dus een prachtig liedjequote:Op woensdag 23 december 2009 23:14 schreef miieejj het volgende:
[..]
Waylon doet geen ene reet.. saai figuur
ik zei toch gister.. wat moeten ze toch met waylon
Michael Stipe maakt Your Ghost af, daarom vind ik het zo mooi. Deze mag er trouwens ook zeker wel zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer nóg mooier:![]()
![]()
![]()
![]()
OH SNAP!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Oftewel 'hoor eens hoe belangrijk en gewild en dus vele malen beter dan de rest we zijn omdat we twee tientjes uit kunnen geven om met de Stena Line de overtocht te maken en met z'n allen op een stapelbedje in een youth hostel in Camden te zitten zodat we kunnen zeggen dat we ergens in een tochtige hoek van Londen hebben opgetreden.'
[..]
[..]
Tot morgen man !quote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Michael Stipe maakt Your Ghost af, daarom vind ik het zo mooi. Deze mag er trouwens ook zeker wel zijn.
Ik ben off, tot morgen.
Onthouden voor volgend jaar, weekendje london boeken tijdens SR zodat je interessant kan doenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja maar die komen niet helemaal uit Londen he![]()
![]()
Roelquote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Angela was wel heel tof, moest even inkomen en leek dat ze niet veel deed maar ze schreef dus een prachtig liedje![]()
Topgast was natuurlijk van Velzen dit jaar!
Ceequote:Op woensdag 23 december 2009 23:15 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef -Hans- het volgende:
Die Waylon ga ik dus niet checken op Noorderslag. Wat een clown.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |