Mooizo.. Heb je verder nog iets te melden?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:49 schreef Nailpolish het volgende:
Joe mama
alleen wanneer je uitgeluld bent. Ik ben nog lang niet uitgeluld in mijn relatie...dus.
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:06 schreef firecow het volgende:
Hi
Ik heb nu 8 maanden een leuke vriendin die ik echter al veel langer ken. We zijn beide gek op elkaar, alleen raakt ons gespreksstof op. Mijn vriendin stoort zich daar vooral aan omdat zij juist de gene is met een grote babbel en omdat ik zo weinig te melden heb heeft zij ook een stuk minder zin om continu te blijven praten... Nu zitten we dus met een probleem wat binnenkort onze relatie gaat kosten.
Hoe ga ik aan meer gespreksstof komen ? Met vrienden kan ik prima lang ouwe hoeren over nutteloze dingen maar met mijn vriendin lukt dat op een of andere reden niet zo.. Ze is al blij als ik over de stomste dingen ga praten om het zo maar te zeggen.
We hebben natuurlijk heus wel iets te melden maar als we bijv ergens naar toe gaan met de auto of bijv een wandeling maken dan zijn er heeel vaak pijnlijk lange stiltes
Hebben de altijd slaplullende fokkers wat tips om mijn relatie min of meer te redden ??
Kansloos dat ik ooit zo'n topic als dit moet openen
Kon je je mond weer niet houden??quote:Op donderdag 24 december 2009 00:25 schreef Nailpolish het volgende:
Peleetje
En wat als die gesprekken niet komen?
Sommige mensen praten gewoon weinig en dat zal je dan moeten accepteren. Ik zou zelf nooit voor zo iemand kiezen..Ik kan genieten van stiltes maar ik geniet vooral van het praten.
haha... ja dan weet ik het eigenlijk ook niet. Ik heb het ook nooit meegemaakt. In de relaties die ik heb gehad gingen de gesprekken meestal nergens over. Gewoon gezellig kletsen. Ik vind praten ook altijd wel lekker.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:25 schreef Nailpolish het volgende:
Peleetje
En wat als die gesprekken niet komen?
Sommige mensen praten gewoon weinig en dat zal je dan moeten accepteren. Ik zou zelf nooit voor zo iemand kiezen..Ik kan genieten van stiltes maar ik geniet vooral van het praten.
Nee idd, op de bank zijn een hoop andere dingen te doen hehequote:Op donderdag 24 december 2009 10:06 schreef Cat_Tank het volgende:
Je hoeft de stiltes echt niet op te vullenMijn vriend en ik praten ook niet continu als we bij elkaar zijn. Als je samenwoont zit je ook niet de hele tijd bij elkaar op de bank te kleppen.
Aaaawwquote:Op donderdag 24 december 2009 12:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Praat over het laatste nieuws, hobbies, werk en over andere dingen die je hebt gedaan die dag.
Ik chat ook al zo'n 5 jaar () dagelijks met een jongen op msn, maar verrassend genoeg hebben we altijd wel iets om over te lullen voor uren lang. En zo niet dan gaan we samen iets doen (een spelletje ofzo). En daar kan je dan achteraf ook weer over praten. Misschien moeten jullie iets meer ondernemen samen?
Eens, ik loop ook zo vaak samen met de hond buiten met iemand. Je hoeft niet persé te praten ofzo, even gezellig samen lopen in stilte is ook niet verkeerd. Je moet niet geforceerd een gesprek aan proberen te knopen.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:14 schreef rene90 het volgende:
Wat Herr_Uberfrutzel al noemt ben ik het mee eens. Wat maakt het dat die stiltes pijnlijk/ongemakkelijk zijn? Je kan dit juist omzetten en die stiltes niet meer te gaan zien als ongemakkelijk.
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:14 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Nee idd, op de bank zijn een hoop andere dingen te doen hehe![]()
Lekker samen naar een kroeg, samen aan een tafeltje zitten, biertje en wijntje drinken en dan lekker kletsenquote:Op donderdag 24 december 2009 12:08 schreef conleche het volgende:
Wel een interessant fenomeen trouwens. Waarom ervaar je bij de één stiltes als ongemakkelijk en maakt het bij de ander niets uit en vind je het wel lekker?
Maar OT: 'Ga wat doen samen' is de beste tip die ik heb zien voorbijkomen, dan ben je bezig, kan je af en toe wat kletsen en het is sws leuk om iets te ondernemen met je vriendin. En dat hoeft niet per se wildwatervaren te zijn (hoewel ook leuk lijkt me) maar al bak je maar samen een cake, of ga samen tennissen of weet ik waar jullie interesses liggen.
Dat dus, gewoon chillen, je hebt gewoon je leven, deelt dat, & soms gebeuren er dingen die het melden waard zijn en soms niet. En trek je niks aan van die ''hippe'' mensen die zooo'n ''boeiend'' leven hebben en zeggen dat je saai bent of weet ik wat. Je bent wat je bent. Ontspan je gewoon, het kan echt HEERLIJK zijn als je geen woorden nodig hebt maar de sfeer toch gewoon fijn is.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:09 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Stiltes zijn alleen een probleem als je er een probleem van maakt. Prima toch om af en toe niets te zeggen. Beter dan constant de druk voelen om er iets uit te flappen. Dan gaat de spontaniteit er helemaal van af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |