abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 december 2009 @ 00:07:59 #26
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_75996306
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:49 schreef Nailpolish het volgende:
Joe mama
alleen wanneer je uitgeluld bent. Ik ben nog lang niet uitgeluld in mijn relatie...dus.
Mooizo.. Heb je verder nog iets te melden?

Of bewaar je wat voor later??

Oja ff OT: ik heb er geen problemen mee om soms even van de stilte te genieten.. Je kan toch niet aan een stuk door blijven lullen... Zou gek worden..
  donderdag 24 december 2009 @ 00:14:16 #27
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_75996661
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:06 schreef firecow het volgende:
Hi

Ik heb nu 8 maanden een leuke vriendin die ik echter al veel langer ken. We zijn beide gek op elkaar, alleen raakt ons gespreksstof op. Mijn vriendin stoort zich daar vooral aan omdat zij juist de gene is met een grote babbel en omdat ik zo weinig te melden heb heeft zij ook een stuk minder zin om continu te blijven praten... Nu zitten we dus met een probleem wat binnenkort onze relatie gaat kosten.

Hoe ga ik aan meer gespreksstof komen ? Met vrienden kan ik prima lang ouwe hoeren over nutteloze dingen maar met mijn vriendin lukt dat op een of andere reden niet zo.. Ze is al blij als ik over de stomste dingen ga praten om het zo maar te zeggen.

We hebben natuurlijk heus wel iets te melden maar als we bijv ergens naar toe gaan met de auto of bijv een wandeling maken dan zijn er heeel vaak pijnlijk lange stiltes

Hebben de altijd slaplullende fokkers wat tips om mijn relatie min of meer te redden ??

Kansloos dat ik ooit zo'n topic als dit moet openen

Je moet natuurlijk niet gaan praten om het praten. Dat gaat niet werken.

Ik zou gewoon veel leuke dingen gaan doen. Samen en los van elkaar. De gesprekken komen vanzelf wel.
pi_75997273
Peleetje
En wat als die gesprekken niet komen?

Sommige mensen praten gewoon weinig en dat zal je dan moeten accepteren. Ik zou zelf nooit voor zo iemand kiezen..Ik kan genieten van stiltes maar ik geniet vooral van het praten.
Just when you think there is no one else to disappoint you, you disappoint yourself.
  donderdag 24 december 2009 @ 00:29:25 #29
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_75997474
quote:
Op donderdag 24 december 2009 00:25 schreef Nailpolish het volgende:
Peleetje

Sommige mensen praten gewoon weinig en dat zal je dan moeten accepteren. Ik zou zelf nooit voor zo iemand kiezen..Ik kan genieten van stiltes maar ik geniet vooral van het praten.
Kon je je mond weer niet houden??

pi_75997501
Vaag gespreksstof die opraakt hoe is dat mogelijk?
Hoop het nooit mee te maken
Snollebolt
  donderdag 24 december 2009 @ 00:30:18 #31
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_75997514
quote:
Op donderdag 24 december 2009 00:25 schreef Nailpolish het volgende:
Peleetje

haha... ja dan weet ik het eigenlijk ook niet. Ik heb het ook nooit meegemaakt. In de relaties die ik heb gehad gingen de gesprekken meestal nergens over. Gewoon gezellig kletsen. Ik vind praten ook altijd wel lekker.
Maar misschien moeten ze 't dan inderdaad gewoon accepteren.
pi_75998129
Je zou het hier eens met je eigen vriendin over kunnen hebben ipv met wat internerds. Heb je gelijk wat te vertellen!
pi_75998338
het feit dat die stiltes als pijnlijk worden ervaren zegt wat mij betreft al genoeg
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_75998501
...
pi_75998637
MIjn ex lulde zoveel dat ik er af en toe wat van zei, "mag 't even stil zijn lieverd". Gelukkig zag ze dat zelf ook in dus het was geen probleem. Stiltes in een relatie zouden idd geen probleem mogen zijn, met bezoek is het wel een beetje vervelend maar ook een teken van daar is de deur.
pi_76000774
De een praat nou eenmaal meer als de ander. klaar
Ze moet je maar nemen zoals je bent. Als jij wat te vertellen hebt dan doe je het wel.
Voel je je verder wel op je gemak bij haar? Of zijn er vaak dingen die je wil zeggen, maar het uiteindelijk maar niet doet omdat je twijfelt hoe het over gaat komen of bang bent voor hoe ze gaat reageren.
pi_76005107
Je hoeft de stiltes echt niet op te vullen Mijn vriend en ik praten ook niet continu als we bij elkaar zijn. Als je samenwoont zit je ook niet de hele tijd bij elkaar op de bank te kleppen.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_76005307
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:06 schreef Cat_Tank het volgende:
Je hoeft de stiltes echt niet op te vullen Mijn vriend en ik praten ook niet continu als we bij elkaar zijn. Als je samenwoont zit je ook niet de hele tijd bij elkaar op de bank te kleppen.
Nee idd, op de bank zijn een hoop andere dingen te doen hehe
Und ein frau ist ein frau
  donderdag 24 december 2009 @ 10:16:17 #39
262 Re
Kiss & Swallow
pi_76005337
af en toe een lekkere stilte, heerlijk hoor, zodra je geforceerde gesprekken houdt lijkt het me ook niet gezond...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 24 december 2009 @ 11:19:52 #40
282442 Moedermelk
en de kietelende keutel
pi_76007136
Leven jullie samen 1 leven of beiden jullie eigen? Wanneer je samen 1 leven leid maak je beiden niet veel denderends mee waar de ander dan weer niet van op de hoogte is. Hier zou je dan bijvoorbeeld een kinds taaltje ontwikkelen, je kent het wel speels nietszeggende geluiden naar elkaar gooien gepaard met wat gekietel quasi verliefd doen etc etc hou je het nog wel een paar maanden mee vol.

Mocht dit hem niet worden, ga wat vaker je eigen pad op zodat je wat meemaakt?
pi_76008638
Op zo'n volgend pijnlijk stil moment laat je gewoon een vette scheet of een stevige boer. Ik zou zeggen voldoende spreekstof!
  donderdag 24 december 2009 @ 12:04:00 #42
262 Re
Kiss & Swallow
pi_76008715
als je 12 bent ja
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_76008773
Ik kan me er eigenlijk weinig bij voorstellen.

Voel je je wel op je gemak bij haar?
pi_76008797
Praat over het laatste nieuws, hobbies, werk en over andere dingen die je hebt gedaan die dag.

Ik chat ook al zo'n 5 jaar ( ) dagelijks met een jongen op msn, maar verrassend genoeg hebben we altijd wel iets om over te lullen voor uren lang. En zo niet dan gaan we samen iets doen (een spelletje ofzo). En daar kan je dan achteraf ook weer over praten. Misschien moeten jullie iets meer ondernemen samen?
pi_76008839
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Praat over het laatste nieuws, hobbies, werk en over andere dingen die je hebt gedaan die dag.

Ik chat ook al zo'n 5 jaar ( ) dagelijks met een jongen op msn, maar verrassend genoeg hebben we altijd wel iets om over te lullen voor uren lang. En zo niet dan gaan we samen iets doen (een spelletje ofzo). En daar kan je dan achteraf ook weer over praten. Misschien moeten jullie iets meer ondernemen samen?
Aaaaww
pi_76008873
Wel een interessant fenomeen trouwens. Waarom ervaar je bij de één stiltes als ongemakkelijk en maakt het bij de ander niets uit en vind je het wel lekker?

Maar OT: 'Ga wat doen samen' is de beste tip die ik heb zien voorbijkomen, dan ben je bezig, kan je af en toe wat kletsen en het is sws leuk om iets te ondernemen met je vriendin. En dat hoeft niet per se wildwatervaren te zijn (hoewel ook leuk lijkt me ) maar al bak je maar samen een cake, of ga samen tennissen of weet ik waar jullie interesses liggen.
pi_76008972
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:14 schreef rene90 het volgende:
Wat Herr_Uberfrutzel al noemt ben ik het mee eens. Wat maakt het dat die stiltes pijnlijk/ongemakkelijk zijn? Je kan dit juist omzetten en die stiltes niet meer te gaan zien als ongemakkelijk.
Eens, ik loop ook zo vaak samen met de hond buiten met iemand. Je hoeft niet persé te praten ofzo, even gezellig samen lopen in stilte is ook niet verkeerd. Je moet niet geforceerd een gesprek aan proberen te knopen.
pi_76009654
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:14 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:

[..]

Nee idd, op de bank zijn een hoop andere dingen te doen hehe
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  donderdag 24 december 2009 @ 15:25:44 #49
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_76017052
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:08 schreef conleche het volgende:
Wel een interessant fenomeen trouwens. Waarom ervaar je bij de één stiltes als ongemakkelijk en maakt het bij de ander niets uit en vind je het wel lekker?

Maar OT: 'Ga wat doen samen' is de beste tip die ik heb zien voorbijkomen, dan ben je bezig, kan je af en toe wat kletsen en het is sws leuk om iets te ondernemen met je vriendin. En dat hoeft niet per se wildwatervaren te zijn (hoewel ook leuk lijkt me ) maar al bak je maar samen een cake, of ga samen tennissen of weet ik waar jullie interesses liggen.
Lekker samen naar een kroeg, samen aan een tafeltje zitten, biertje en wijntje drinken en dan lekker kletsen
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_76024706
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:09 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Stiltes zijn alleen een probleem als je er een probleem van maakt. Prima toch om af en toe niets te zeggen. Beter dan constant de druk voelen om er iets uit te flappen. Dan gaat de spontaniteit er helemaal van af.
Dat dus, gewoon chillen, je hebt gewoon je leven, deelt dat, & soms gebeuren er dingen die het melden waard zijn en soms niet. En trek je niks aan van die ''hippe'' mensen die zooo'n ''boeiend'' leven hebben en zeggen dat je saai bent of weet ik wat. Je bent wat je bent. Ontspan je gewoon, het kan echt HEERLIJK zijn als je geen woorden nodig hebt maar de sfeer toch gewoon fijn is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')