Eens, maar het kan natuurlijk ook zijn dat je misschien op een ander niveau zit dan je vriendin of gewoon compleet andere interesses hebt.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:09 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Stiltes zijn alleen een probleem als je er een probleem van maakt. Prima toch om af en toe niets te zeggen. Beter dan constant de druk voelen om er iets uit te flappen. Dan gaat de spontaniteit er helemaal van af.
Er leiden meer wegen naar Romequote:Op woensdag 23 december 2009 23:24 schreef Nailpolish het volgende:
Fliepke,
ze zouden juist apart van elkaar wat moeten doen. Dan hebben ze elkaar misschien weer wat te vertellen...
ga naar de hoeren, dan heb je weer wat nieuws te vertellen.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:06 schreef firecow het volgende:
Hebben de altijd slaplullende fokkers wat tips om mijn relatie min of meer te redden ??
Oh ja, zeker. In die zin vind ik dat hele "opposites attract"-verhaal ook onzin. Vaak zie je dat relaties met gemeenschappelijke ervaringen of interesses langer stand houden dan relaties van mensen die elkaar alleen "wel leuk leken". Echter, in relaties waar de partners op dezelfde golflengte zitten zijn stiltes niet erg, vrij normaal denk ik. Waarom zou je je er zorgen over maken als je weet dat het toch wel goed zit.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Eens, maar het kan natuurlijk ook zijn dat je misschien op een ander niveau zit dan je vriendin of gewoon compleet andere interesses hebt.
Oja joh vertel!!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:24 schreef Nailpolish het volgende:
Fliepke,
ze zouden juist apart van elkaar wat moeten doen. Dan hebben ze elkaar misschien weer wat te vertellen...
je kunt nu eenmaal niet alles hebben in de wereld.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:32 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Oja joh vertel!!
Ik doe het toch liever samen..
Oja joh vertel!!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:24 schreef Nailpolish het volgende:
Fliepke,
Nog niet, maar ik ram met alle liefde vanuit het losse polsje een handtas met stenen in je bakkes!!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:34 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
al moe van 't zwaaien uit de pols, handtasje?
voor de een een baas, voor de rest van z'n battyboy-bro's een schandknaapje.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik ram met alle liefde vanuit het losse polsje een handtas met stenen in je bakkes!!
Geen probleem voor deze baas..
Nou hoef je niet meteen je positie binnen je vrienden groep (lees holmaten club) te verklappen hier op fok.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:40 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
voor de een een baas, voor de rest van z'n battyboy-bro's een schandknaapje.
niet zo hoog van de toren blazen he snotneus.
Mooizo.. Heb je verder nog iets te melden?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:49 schreef Nailpolish het volgende:
Joe mama
alleen wanneer je uitgeluld bent. Ik ben nog lang niet uitgeluld in mijn relatie...dus.
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:06 schreef firecow het volgende:
Hi
Ik heb nu 8 maanden een leuke vriendin die ik echter al veel langer ken. We zijn beide gek op elkaar, alleen raakt ons gespreksstof op. Mijn vriendin stoort zich daar vooral aan omdat zij juist de gene is met een grote babbel en omdat ik zo weinig te melden heb heeft zij ook een stuk minder zin om continu te blijven praten... Nu zitten we dus met een probleem wat binnenkort onze relatie gaat kosten.
Hoe ga ik aan meer gespreksstof komen ? Met vrienden kan ik prima lang ouwe hoeren over nutteloze dingen maar met mijn vriendin lukt dat op een of andere reden niet zo.. Ze is al blij als ik over de stomste dingen ga praten om het zo maar te zeggen.
We hebben natuurlijk heus wel iets te melden maar als we bijv ergens naar toe gaan met de auto of bijv een wandeling maken dan zijn er heeel vaak pijnlijk lange stiltes
Hebben de altijd slaplullende fokkers wat tips om mijn relatie min of meer te redden ??
Kansloos dat ik ooit zo'n topic als dit moet openen
Kon je je mond weer niet houden??quote:Op donderdag 24 december 2009 00:25 schreef Nailpolish het volgende:
Peleetje
En wat als die gesprekken niet komen?
Sommige mensen praten gewoon weinig en dat zal je dan moeten accepteren. Ik zou zelf nooit voor zo iemand kiezen..Ik kan genieten van stiltes maar ik geniet vooral van het praten.
haha... ja dan weet ik het eigenlijk ook niet. Ik heb het ook nooit meegemaakt. In de relaties die ik heb gehad gingen de gesprekken meestal nergens over. Gewoon gezellig kletsen. Ik vind praten ook altijd wel lekker.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:25 schreef Nailpolish het volgende:
Peleetje
En wat als die gesprekken niet komen?
Sommige mensen praten gewoon weinig en dat zal je dan moeten accepteren. Ik zou zelf nooit voor zo iemand kiezen..Ik kan genieten van stiltes maar ik geniet vooral van het praten.
Nee idd, op de bank zijn een hoop andere dingen te doen hehequote:Op donderdag 24 december 2009 10:06 schreef Cat_Tank het volgende:
Je hoeft de stiltes echt niet op te vullenMijn vriend en ik praten ook niet continu als we bij elkaar zijn. Als je samenwoont zit je ook niet de hele tijd bij elkaar op de bank te kleppen.
Aaaawwquote:Op donderdag 24 december 2009 12:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Praat over het laatste nieuws, hobbies, werk en over andere dingen die je hebt gedaan die dag.
Ik chat ook al zo'n 5 jaar () dagelijks met een jongen op msn, maar verrassend genoeg hebben we altijd wel iets om over te lullen voor uren lang. En zo niet dan gaan we samen iets doen (een spelletje ofzo). En daar kan je dan achteraf ook weer over praten. Misschien moeten jullie iets meer ondernemen samen?
Eens, ik loop ook zo vaak samen met de hond buiten met iemand. Je hoeft niet persé te praten ofzo, even gezellig samen lopen in stilte is ook niet verkeerd. Je moet niet geforceerd een gesprek aan proberen te knopen.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:14 schreef rene90 het volgende:
Wat Herr_Uberfrutzel al noemt ben ik het mee eens. Wat maakt het dat die stiltes pijnlijk/ongemakkelijk zijn? Je kan dit juist omzetten en die stiltes niet meer te gaan zien als ongemakkelijk.
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:14 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Nee idd, op de bank zijn een hoop andere dingen te doen hehe![]()
Lekker samen naar een kroeg, samen aan een tafeltje zitten, biertje en wijntje drinken en dan lekker kletsenquote:Op donderdag 24 december 2009 12:08 schreef conleche het volgende:
Wel een interessant fenomeen trouwens. Waarom ervaar je bij de één stiltes als ongemakkelijk en maakt het bij de ander niets uit en vind je het wel lekker?
Maar OT: 'Ga wat doen samen' is de beste tip die ik heb zien voorbijkomen, dan ben je bezig, kan je af en toe wat kletsen en het is sws leuk om iets te ondernemen met je vriendin. En dat hoeft niet per se wildwatervaren te zijn (hoewel ook leuk lijkt me) maar al bak je maar samen een cake, of ga samen tennissen of weet ik waar jullie interesses liggen.
Dat dus, gewoon chillen, je hebt gewoon je leven, deelt dat, & soms gebeuren er dingen die het melden waard zijn en soms niet. En trek je niks aan van die ''hippe'' mensen die zooo'n ''boeiend'' leven hebben en zeggen dat je saai bent of weet ik wat. Je bent wat je bent. Ontspan je gewoon, het kan echt HEERLIJK zijn als je geen woorden nodig hebt maar de sfeer toch gewoon fijn is.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:09 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Stiltes zijn alleen een probleem als je er een probleem van maakt. Prima toch om af en toe niets te zeggen. Beter dan constant de druk voelen om er iets uit te flappen. Dan gaat de spontaniteit er helemaal van af.
Da's alleen maar gunstig want praten en pijpen gaan niet zo goed samen.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:06 schreef firecow het volgende:
Hi
Ik heb nu 8 maanden een leuke vriendin die ik echter al veel langer ken. We zijn beide gek op elkaar, alleen raakt ons gespreksstof op. Mijn vriendin stoort zich daar vooral aan omdat zij juist de gene is met een grote babbel en omdat ik zo weinig te melden heb heeft zij ook een stuk minder zin om continu te blijven praten... Nu zitten we dus met een probleem wat binnenkort onze relatie gaat kosten.
Bedankt! Dit was het stukje motivatie dat ik nodig had om me studie af te maken en te zorgen dat ik voor me 40ste ergens in een warm land kan rentenieren!quote:Op vrijdag 25 december 2009 07:06 schreef bendk het volgende:
Je weet het nog niet maar mensen met pit energie en doozettingsvermogen verlaten nederland, wat overblijft zijn de 6.000.000 uitkeringsgerechtigden (van wao t-m aow en alles wat er tussen in zit) en 1.150.000 ambtenaren en andere regelvolgers.
Welkom in je toekomst.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 07:06 schreef bendk het volgende:
Je weet het nog niet maar mensen met pit energie en doozettingsvermogen verlaten nederland, wat overblijft zijn de 6.000.000 uitkeringsgerechtigden (van wao t-m aow en alles wat er tussen in zit) en 1.150.000 ambtenaren en andere regelvolgers.
Welkom in je toekomst.
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:06 schreef Burdie het volgende:
Neem een kind, heb je de komende 18 jaar genoeg gespreksstof.
Dit dus. Stilte kan zo mooi zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:52 schreef Snowcold het volgende:
Ik heb een hekel aan hele conversaties in de auto. Af en toe wat zeggen is wel leuk, beetje ouwehoeren met de muziek ook, maar het liefst kruip ik even weg, luisterend naar de radio en mijn verstand eventjes op nul terwijl ik de voorbijrijdende autootjes gadesla.
Het zelfde met wandelingen, daar kan ik enorm van genieten als het even stil is. Soms zegt ook een aanraking of een blik veel meer dan een hoop geleuter...
Daarnaast, vaak valt er ook wel eens een stilte tussen mij en mn vriend. We forceren dan niks, meestal als het tijd wordt om afscheid te nemen ontstaan er ineens lange gesprekken, gaat vanzelf.
Ehm, ja. Eigen baan creëren (eigen zaak?), onafhankelijk worden. Maar dit is meer iets voor een ander topique!quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof het hebben van een uitkering ook maar iets te maken heeft met doorzettingsvermogen in deze tijd van economische crisis, lul.
Succes met startkapitaal krijgen bij de bank in deze tijdquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:31 schreef CrssY het volgende:
[..]
Ehm, ja. Eigen baan creëren (eigen zaak?), onafhankelijk worden. Maar dit is meer iets voor een ander topique!
Je moet dat ook weer niet overdrijven. Af en toe een stilte is prima en daar moet je geen probleem van maken, maar als het, bij wijze van, hele dagen stil is dan heb je wel een probleem. Ik zie dat TS pas 8 maanden onderweg is. Als de gespreksstof dan al op is, dan heb je gewoon een probleem.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:09 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
dat dus!quote:Op donderdag 24 december 2009 10:16 schreef Re het volgende:
af en toe een lekkere stilte, heerlijk hoor, zodra je geforceerde gesprekken houdt lijkt het me ook niet gezond...
Precies. Het lijkt mij niet meer dan logisch dat er stiltes vallen tussen jou en je geliefde als je samenwoont of een lange tijd samen iets hebt. Als het echt goed met iemand klikt, denk je helemaal niet over dat soort zaken na. Dan gaat alles heel soepel. Ook worden de stiltes dan niet negatief beoordeeld.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:48 schreef Teteteterek het volgende:
het feit dat die stiltes als pijnlijk worden ervaren zegt wat mij betreft al genoeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |