abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75993113
Hi

Ik heb nu 8 maanden een leuke vriendin die ik echter al veel langer ken. We zijn beide gek op elkaar, alleen raakt ons gespreksstof op. Mijn vriendin stoort zich daar vooral aan omdat zij juist de gene is met een grote babbel en omdat ik zo weinig te melden heb heeft zij ook een stuk minder zin om continu te blijven praten... Nu zitten we dus met een probleem wat binnenkort onze relatie gaat kosten.

Hoe ga ik aan meer gespreksstof komen ? Met vrienden kan ik prima lang ouwe hoeren over nutteloze dingen maar met mijn vriendin lukt dat op een of andere reden niet zo.. Ze is al blij als ik over de stomste dingen ga praten om het zo maar te zeggen.

We hebben natuurlijk heus wel iets te melden maar als we bijv ergens naar toe gaan met de auto of bijv een wandeling maken dan zijn er heeel vaak pijnlijk lange stiltes

Hebben de altijd slaplullende fokkers wat tips om mijn relatie min of meer te redden ??

Kansloos dat ik ooit zo'n topic als dit moet openen
pi_75993247
Heb je geen boeiend leven dan dat je niks te vertellen hebt? Als jullie na 8 maanden al met elkaar uitgesproken zijn zal het over 20 jaar al helemaal dramatisch zijn volgens mij...
Just when you think there is no one else to disappoint you, you disappoint yourself.
pi_75993254
Stiltes zijn alleen een probleem als je er een probleem van maakt. Prima toch om af en toe niets te zeggen. Beter dan constant de druk voelen om er iets uit te flappen. Dan gaat de spontaniteit er helemaal van af.
Und ein frau ist ein frau
pi_75993310
nahja mijn werk bijv is vrij veel van het zelfde.... dus ik maak dagelijk niet echt veel "boeiende" dingen mee... Dus om elke dag nou het zelfde verhaal over mijn werk te vertellen lijkt me niet echt een goed plan...
pi_75993528
Wat Herr_Uberfrutzel al noemt ben ik het mee eens. Wat maakt het dat die stiltes pijnlijk/ongemakkelijk zijn? Je kan dit juist omzetten en die stiltes niet meer te gaan zien als ongemakkelijk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_75993801
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:09 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Stiltes zijn alleen een probleem als je er een probleem van maakt. Prima toch om af en toe niets te zeggen. Beter dan constant de druk voelen om er iets uit te flappen. Dan gaat de spontaniteit er helemaal van af.
Eens, maar het kan natuurlijk ook zijn dat je misschien op een ander niveau zit dan je vriendin of gewoon compleet andere interesses hebt.
  woensdag 23 december 2009 @ 23:19:51 #7
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_75993853
Ga wat doen. Samen iets hobbyachtigs
Heb je ook minder tijd om te ouwehoeren
  woensdag 23 december 2009 @ 23:24:17 #8
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_75994102
In een goede relatie draait het om de seks
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  woensdag 23 december 2009 @ 23:24:22 #9
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_75994105
Wat Fliepke zegt, als je niet tegen de stiltes kan dan is dat een hele goede manier om er wat aan te doen.
Ja, behalve soms.
pi_75994136
Fliepke,
ze zouden juist apart van elkaar wat moeten doen. Dan hebben ze elkaar misschien weer wat te vertellen...
Just when you think there is no one else to disappoint you, you disappoint yourself.
  woensdag 23 december 2009 @ 23:26:01 #11
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_75994189
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:24 schreef Nailpolish het volgende:
Fliepke,
ze zouden juist apart van elkaar wat moeten doen. Dan hebben ze elkaar misschien weer wat te vertellen...
Er leiden meer wegen naar Rome
  woensdag 23 december 2009 @ 23:26:24 #12
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_75994207
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:06 schreef firecow het volgende:

Hebben de altijd slaplullende fokkers wat tips om mijn relatie min of meer te redden ??
ga naar de hoeren, dan heb je weer wat nieuws te vertellen.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  woensdag 23 december 2009 @ 23:27:32 #13
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_75994270
Probeer eens af te kijken bij wat zij allemaal verteld.
Het is dan de kunst om de volgende dag over dezelfde soort (on)zinnige dingen tegen haar te vertellen.

Maar over het algemeen is dit denk ik wel een beetje het grootste verschil bij vrouwen en mannen.
Vrouwen houden van het praten over nutteloze zaken.. het vragen van nutteloze dingen.

T'is dan wel weer aan jezelf om hier een automatisme in de krijgen.. maar goed dat is gewoon gewenning.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_75994310
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Eens, maar het kan natuurlijk ook zijn dat je misschien op een ander niveau zit dan je vriendin of gewoon compleet andere interesses hebt.
Oh ja, zeker. In die zin vind ik dat hele "opposites attract"-verhaal ook onzin. Vaak zie je dat relaties met gemeenschappelijke ervaringen of interesses langer stand houden dan relaties van mensen die elkaar alleen "wel leuk leken". Echter, in relaties waar de partners op dezelfde golflengte zitten zijn stiltes niet erg, vrij normaal denk ik. Waarom zou je je er zorgen over maken als je weet dat het toch wel goed zit.
  woensdag 23 december 2009 @ 23:29:31 #15
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_75994365
zeg gewoon steeds en met enige regelmaat het volgende (of iets vergelijkbaars)
- uhuh
- oja?
- dat meen je niet
- serieus
- ok, leuk

in willekeurige volgorde, grote kans dat ze het niet eens merkt en dan kun jij weer lekker wegdromen over die leuke kassachick waar je mee zat te flirten een halve dag ervoor.
  woensdag 23 december 2009 @ 23:32:25 #16
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_75994517
quote:
Fliepke,
Oja joh vertel!!

Ik doe het toch liever samen..

woensdag 23 december 2009 @ 23:33:12 #17
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_75994564
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:32 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

Oja joh vertel!!

Ik doe het toch liever samen..

je kunt nu eenmaal niet alles hebben in de wereld.
  woensdag 23 december 2009 @ 23:33:27 #18
256575 Joe-Momma
pi_75994580
quote:
Fliepke,
Oja joh vertel!!

woensdag 23 december 2009 @ 23:34:13 #19
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_75994612
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:33 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

Oja joh vertel!!

al moe van 't zwaaien uit de pols, handtasje?
  woensdag 23 december 2009 @ 23:36:24 #20
256575 Joe-Momma
pi_75994723
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:34 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

al moe van 't zwaaien uit de pols, handtasje?
Nog niet, maar ik ram met alle liefde vanuit het losse polsje een handtas met stenen in je bakkes!!

Geen probleem voor deze baas..
  woensdag 23 december 2009 @ 23:40:02 #21
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_75994905
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

Nog niet, maar ik ram met alle liefde vanuit het losse polsje een handtas met stenen in je bakkes!!

Geen probleem voor deze baas..
voor de een een baas, voor de rest van z'n battyboy-bro's een schandknaapje.

niet zo hoog van de toren blazen he snotneus.
pi_75995387
Joe mama
alleen wanneer je uitgeluld bent. Ik ben nog lang niet uitgeluld in mijn relatie...dus.
pi_75995475
TS snapt er niets van. Je moet ook niet met vrouwen praten maar tegen ze. De enige momenten dat jij een verhaal vertelt moet dat zijn om jezelf te profileren als alfa-mannetje

Samen zwemmen/squashen/hardlopen zal beter werken dan bankhangen. Kan je dat half uurtje nuttige conversatie daarna doen en de bullshit talk laten zitten
  donderdag 24 december 2009 @ 00:06:31 #24
256575 Joe-Momma
pi_75996239
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:40 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

voor de een een baas, voor de rest van z'n battyboy-bro's een schandknaapje.

niet zo hoog van de toren blazen he snotneus.
Nou hoef je niet meteen je positie binnen je vrienden groep (lees holmaten club) te verklappen hier op fok.

Dat is info die niemand van dokter ikweetniet wil horen....

Hey en de groetjes aan........

Je moeder!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Joe-Momma op 24-12-2009 00:14:20 ]
pi_75996271
Pff, waarom zou je de hele tijd geforceerd gesprekken moeten voeren Vooral in de auto vind ik het juist lekker om een beetje naar buiten te kijken en naar de radio te luisteren/mee te zingen Stiltes zijn bij ons nooit ongemakkelijk.
  donderdag 24 december 2009 @ 00:07:59 #26
256575 Joe-Momma
pi_75996306
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:49 schreef Nailpolish het volgende:
Joe mama
alleen wanneer je uitgeluld bent. Ik ben nog lang niet uitgeluld in mijn relatie...dus.
Mooizo.. Heb je verder nog iets te melden?

Of bewaar je wat voor later??

Oja ff OT: ik heb er geen problemen mee om soms even van de stilte te genieten.. Je kan toch niet aan een stuk door blijven lullen... Zou gek worden..
  donderdag 24 december 2009 @ 00:14:16 #27
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_75996661
quote:
Hi

Ik heb nu 8 maanden een leuke vriendin die ik echter al veel langer ken. We zijn beide gek op elkaar, alleen raakt ons gespreksstof op. Mijn vriendin stoort zich daar vooral aan omdat zij juist de gene is met een grote babbel en omdat ik zo weinig te melden heb heeft zij ook een stuk minder zin om continu te blijven praten... Nu zitten we dus met een probleem wat binnenkort onze relatie gaat kosten.

Hoe ga ik aan meer gespreksstof komen ? Met vrienden kan ik prima lang ouwe hoeren over nutteloze dingen maar met mijn vriendin lukt dat op een of andere reden niet zo.. Ze is al blij als ik over de stomste dingen ga praten om het zo maar te zeggen.

We hebben natuurlijk heus wel iets te melden maar als we bijv ergens naar toe gaan met de auto of bijv een wandeling maken dan zijn er heeel vaak pijnlijk lange stiltes

Kansloos dat ik ooit zo'n topic als dit moet openen

Je moet natuurlijk niet gaan praten om het praten. Dat gaat niet werken.

Ik zou gewoon veel leuke dingen gaan doen. Samen en los van elkaar. De gesprekken komen vanzelf wel.
pi_75997273
Peleetje
En wat als die gesprekken niet komen?

Sommige mensen praten gewoon weinig en dat zal je dan moeten accepteren. Ik zou zelf nooit voor zo iemand kiezen..Ik kan genieten van stiltes maar ik geniet vooral van het praten.
  donderdag 24 december 2009 @ 00:29:25 #29
256575 Joe-Momma
pi_75997474
quote:
Op donderdag 24 december 2009 00:25 schreef Nailpolish het volgende:
Peleetje

Sommige mensen praten gewoon weinig en dat zal je dan moeten accepteren. Ik zou zelf nooit voor zo iemand kiezen..Ik kan genieten van stiltes maar ik geniet vooral van het praten.
Kon je je mond weer niet houden??

pi_75997501
Vaag gespreksstof die opraakt hoe is dat mogelijk?
Hoop het nooit mee te maken
Snollebolt
  donderdag 24 december 2009 @ 00:30:18 #31
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_75997514
quote:
Op donderdag 24 december 2009 00:25 schreef Nailpolish het volgende:
Peleetje

haha... ja dan weet ik het eigenlijk ook niet. Ik heb het ook nooit meegemaakt. In de relaties die ik heb gehad gingen de gesprekken meestal nergens over. Gewoon gezellig kletsen. Ik vind praten ook altijd wel lekker.
Maar misschien moeten ze 't dan inderdaad gewoon accepteren.
pi_75998129
Je zou het hier eens met je eigen vriendin over kunnen hebben ipv met wat internerds. Heb je gelijk wat te vertellen!
pi_75998338
het feit dat die stiltes als pijnlijk worden ervaren zegt wat mij betreft al genoeg
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_75998501
...
pi_75998637
MIjn ex lulde zoveel dat ik er af en toe wat van zei, "mag 't even stil zijn lieverd". Gelukkig zag ze dat zelf ook in dus het was geen probleem. Stiltes in een relatie zouden idd geen probleem mogen zijn, met bezoek is het wel een beetje vervelend maar ook een teken van daar is de deur.
pi_76000774
De een praat nou eenmaal meer als de ander. klaar
Ze moet je maar nemen zoals je bent. Als jij wat te vertellen hebt dan doe je het wel.
Voel je je verder wel op je gemak bij haar? Of zijn er vaak dingen die je wil zeggen, maar het uiteindelijk maar niet doet omdat je twijfelt hoe het over gaat komen of bang bent voor hoe ze gaat reageren.
pi_76005107
Je hoeft de stiltes echt niet op te vullen Mijn vriend en ik praten ook niet continu als we bij elkaar zijn. Als je samenwoont zit je ook niet de hele tijd bij elkaar op de bank te kleppen.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_76005307
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:06 schreef Cat_Tank het volgende:
Je hoeft de stiltes echt niet op te vullen Mijn vriend en ik praten ook niet continu als we bij elkaar zijn. Als je samenwoont zit je ook niet de hele tijd bij elkaar op de bank te kleppen.
Nee idd, op de bank zijn een hoop andere dingen te doen hehe
  donderdag 24 december 2009 @ 10:16:17 #39
262 Re
Kiss & Swallow
pi_76005337
af en toe een lekkere stilte, heerlijk hoor, zodra je geforceerde gesprekken houdt lijkt het me ook niet gezond...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 24 december 2009 @ 11:19:52 #40
282442 Moedermelk
en de kietelende keutel
pi_76007136
Leven jullie samen 1 leven of beiden jullie eigen? Wanneer je samen 1 leven leid maak je beiden niet veel denderends mee waar de ander dan weer niet van op de hoogte is. Hier zou je dan bijvoorbeeld een kinds taaltje ontwikkelen, je kent het wel speels nietszeggende geluiden naar elkaar gooien gepaard met wat gekietel quasi verliefd doen etc etc hou je het nog wel een paar maanden mee vol.

Mocht dit hem niet worden, ga wat vaker je eigen pad op zodat je wat meemaakt?
pi_76008638
Op zo'n volgend pijnlijk stil moment laat je gewoon een vette scheet of een stevige boer. Ik zou zeggen voldoende spreekstof!
  donderdag 24 december 2009 @ 12:04:00 #42
262 Re
Kiss & Swallow
pi_76008715
als je 12 bent ja
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_76008773
Ik kan me er eigenlijk weinig bij voorstellen.

Voel je je wel op je gemak bij haar?
pi_76008797
Praat over het laatste nieuws, hobbies, werk en over andere dingen die je hebt gedaan die dag.

Ik chat ook al zo'n 5 jaar ( ) dagelijks met een jongen op msn, maar verrassend genoeg hebben we altijd wel iets om over te lullen voor uren lang. En zo niet dan gaan we samen iets doen (een spelletje ofzo). En daar kan je dan achteraf ook weer over praten. Misschien moeten jullie iets meer ondernemen samen?
pi_76008839
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Praat over het laatste nieuws, hobbies, werk en over andere dingen die je hebt gedaan die dag.

Ik chat ook al zo'n 5 jaar ( ) dagelijks met een jongen op msn, maar verrassend genoeg hebben we altijd wel iets om over te lullen voor uren lang. En zo niet dan gaan we samen iets doen (een spelletje ofzo). En daar kan je dan achteraf ook weer over praten. Misschien moeten jullie iets meer ondernemen samen?
Aaaaww
pi_76008873
Wel een interessant fenomeen trouwens. Waarom ervaar je bij de één stiltes als ongemakkelijk en maakt het bij de ander niets uit en vind je het wel lekker?

Maar OT: 'Ga wat doen samen' is de beste tip die ik heb zien voorbijkomen, dan ben je bezig, kan je af en toe wat kletsen en het is sws leuk om iets te ondernemen met je vriendin. En dat hoeft niet per se wildwatervaren te zijn (hoewel ook leuk lijkt me ) maar al bak je maar samen een cake, of ga samen tennissen of weet ik waar jullie interesses liggen.
pi_76008972
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:14 schreef rene90 het volgende:
Wat Herr_Uberfrutzel al noemt ben ik het mee eens. Wat maakt het dat die stiltes pijnlijk/ongemakkelijk zijn? Je kan dit juist omzetten en die stiltes niet meer te gaan zien als ongemakkelijk.
Eens, ik loop ook zo vaak samen met de hond buiten met iemand. Je hoeft niet persé te praten ofzo, even gezellig samen lopen in stilte is ook niet verkeerd. Je moet niet geforceerd een gesprek aan proberen te knopen.
pi_76009654
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:14 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:

[..]

Nee idd, op de bank zijn een hoop andere dingen te doen hehe
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  donderdag 24 december 2009 @ 15:25:44 #49
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_76017052
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:08 schreef conleche het volgende:
Wel een interessant fenomeen trouwens. Waarom ervaar je bij de één stiltes als ongemakkelijk en maakt het bij de ander niets uit en vind je het wel lekker?

Maar OT: 'Ga wat doen samen' is de beste tip die ik heb zien voorbijkomen, dan ben je bezig, kan je af en toe wat kletsen en het is sws leuk om iets te ondernemen met je vriendin. En dat hoeft niet per se wildwatervaren te zijn (hoewel ook leuk lijkt me ) maar al bak je maar samen een cake, of ga samen tennissen of weet ik waar jullie interesses liggen.
Lekker samen naar een kroeg, samen aan een tafeltje zitten, biertje en wijntje drinken en dan lekker kletsen
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_76024706
quote:
Dat dus, gewoon chillen, je hebt gewoon je leven, deelt dat, & soms gebeuren er dingen die het melden waard zijn en soms niet. En trek je niks aan van die ''hippe'' mensen die zooo'n ''boeiend'' leven hebben en zeggen dat je saai bent of weet ik wat. Je bent wat je bent. Ontspan je gewoon, het kan echt HEERLIJK zijn als je geen woorden nodig hebt maar de sfeer toch gewoon fijn is.
pi_76026837
De mijne hijgt en kreunt de stiltes gewoon vol
  donderdag 24 december 2009 @ 20:10:41 #52
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_76029525
praat over het actuele nieuws ofzo
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  donderdag 24 december 2009 @ 21:06:04 #53
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_76031839
Neem een kind, heb je de komende 18 jaar genoeg gespreksstof .
KuikenGuppy
pi_76035801
quote:
Hi

Da's alleen maar gunstig want praten en pijpen gaan niet zo goed samen.
  donderdag 24 december 2009 @ 23:51:20 #55
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_76037287
Ieder goed gesprek begint door te luisteren ipv door te praten..... Door te luisteren kan je antwoord geven op de volgende vraag: wat heeft je vriendin allemaal te vertellen?

Is het interessant, haak je er op in, heb je dus zelf ook iets te vertellen en maak je conversatie. Probleem opgelost.

Is het niet interessant, dan houd je je mond en wacht je tot de bom barst. Daarna kan je op zoek naar een beter mokkel. Probleem ook opgelost
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_76042682
Je weet het nog niet maar mensen met pit energie en doozettingsvermogen verlaten nederland, wat overblijft zijn de 6.000.000 uitkeringsgerechtigden (van wao t-m aow en alles wat er tussen in zit) en 1.150.000 ambtenaren en andere regelvolgers.
Welkom in je toekomst.
nothing will change without a rebel
  vrijdag 25 december 2009 @ 10:03:12 #57
282442 Moedermelk
en de kietelende keutel
pi_76043411
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 07:06 schreef bendk het volgende:
Je weet het nog niet maar mensen met pit energie en doozettingsvermogen verlaten nederland, wat overblijft zijn de 6.000.000 uitkeringsgerechtigden (van wao t-m aow en alles wat er tussen in zit) en 1.150.000 ambtenaren en andere regelvolgers.
Welkom in je toekomst.
Bedankt! Dit was het stukje motivatie dat ik nodig had om me studie af te maken en te zorgen dat ik voor me 40ste ergens in een warm land kan rentenieren!
pi_76045202
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 07:06 schreef bendk het volgende:
Welkom in je toekomst.

Alsof het hebben van een uitkering ook maar iets te maken heeft met doorzettingsvermogen in deze tijd van economische crisis, lul.
pi_76045324
quote:
Op donderdag 24 december 2009 21:06 schreef Burdie het volgende:
Neem een kind, heb je de komende 18 jaar genoeg gespreksstof .
pi_76052129
Stilte is gewoon de sleutel

met een uur stilte bereik je soms meer dan met 2 dagen praten
pi_76058726
Ik heb een hekel aan hele conversaties in de auto. Af en toe wat zeggen is wel leuk, beetje ouwehoeren met de muziek ook, maar het liefst kruip ik even weg, luisterend naar de radio en mijn verstand eventjes op nul terwijl ik de voorbijrijdende autootjes gadesla.

Het zelfde met wandelingen, daar kan ik enorm van genieten als het even stil is. Soms zegt ook een aanraking of een blik veel meer dan een hoop geleuter...

Daarnaast, vaak valt er ook wel eens een stilte tussen mij en mn vriend. We forceren dan niks, meestal als het tijd wordt om afscheid te nemen ontstaan er ineens lange gesprekken, gaat vanzelf.
pi_76059714
Dan past ze niet echt bij je. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit uitgepraat raak met mijn vriendin.
pi_76065955
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 21:52 schreef Snowcold het volgende:
Ik heb een hekel aan hele conversaties in de auto. Af en toe wat zeggen is wel leuk, beetje ouwehoeren met de muziek ook, maar het liefst kruip ik even weg, luisterend naar de radio en mijn verstand eventjes op nul terwijl ik de voorbijrijdende autootjes gadesla.

Het zelfde met wandelingen, daar kan ik enorm van genieten als het even stil is. Soms zegt ook een aanraking of een blik veel meer dan een hoop geleuter...

Daarnaast, vaak valt er ook wel eens een stilte tussen mij en mn vriend. We forceren dan niks, meestal als het tijd wordt om afscheid te nemen ontstaan er ineens lange gesprekken, gaat vanzelf.
Dit dus. Stilte kan zo mooi zijn.
pi_76067242
Ik heb nu bijna 9 mnd met mn vriendin, ken haar 11 mnd... Sommige stiltes zijn juist heel mooi, beetje kijken naar elkaar of zo. Nooit een 'awkward' moment gehad met haar om die reden.

Ja, tuurlijk, als je erop gaat letten of forceren te praten over wat dan ook, gaat het mis.
pi_76067282
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 11:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Alsof het hebben van een uitkering ook maar iets te maken heeft met doorzettingsvermogen in deze tijd van economische crisis, lul.
Ehm, ja. Eigen baan creëren (eigen zaak?), onafhankelijk worden. Maar dit is meer iets voor een ander topique!
pi_76070076
Ik word een beetje stil van dit topique
pi_76070371
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 02:31 schreef CrssY het volgende:

[..]

Ehm, ja. Eigen baan creëren (eigen zaak?), onafhankelijk worden. Maar dit is meer iets voor een ander topique!
Succes met startkapitaal krijgen bij de bank in deze tijd
pi_76070918
Het lijkt me echt afschuwelijk om constant geforceerd een gesprek te moeten voeren, zitten jullie ook constant te kwekken als je TV aan het kijken bent of in de auto zit?
٩๏̯͡๏)۶
pi_76087337
quote:
Je moet dat ook weer niet overdrijven. Af en toe een stilte is prima en daar moet je geen probleem van maken, maar als het, bij wijze van, hele dagen stil is dan heb je wel een probleem. Ik zie dat TS pas 8 maanden onderweg is. Als de gespreksstof dan al op is, dan heb je gewoon een probleem.

Het moet ook wel van twee kanten komen. Mevrouw mag ook weleens iets interessants of iets leuks vertellen. TS hoeft niet de hele dag mevrouw te entertainen, terwijl mevrouw haar scheur niet open trekt.
pi_76091131
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:16 schreef Re het volgende:
af en toe een lekkere stilte, heerlijk hoor, zodra je geforceerde gesprekken houdt lijkt het me ook niet gezond...
dat dus!

na 3 jaar hebben wij elkaar nog wel genoeg te vertellen, maar niet continu!

We kunnen ook heerlijk allebei niets zeggen.. krantje lezen, voor ons uitstaren en een beetje nadenken..

liever samen stil zijn dan geforceerd 'moeten' praten
Ja doei.
pi_76093458
quote:
Op donderdag 24 december 2009 00:48 schreef Teteteterek het volgende:
het feit dat die stiltes als pijnlijk worden ervaren zegt wat mij betreft al genoeg
Precies. Het lijkt mij niet meer dan logisch dat er stiltes vallen tussen jou en je geliefde als je samenwoont of een lange tijd samen iets hebt. Als het echt goed met iemand klikt, denk je helemaal niet over dat soort zaken na. Dan gaat alles heel soepel. Ook worden de stiltes dan niet negatief beoordeeld.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_76115632
Als je elkaar niks te vertellen hebt moet je kijken of je wel bij elkaar past.. ik deel genoeg met mijn partner.
pi_76125715
wij zijn alleen stil als we slapen. Anders echt niet
pi_76126727
TS heeft ook hier niets meer te vertellen.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')