Eens, maar het kan natuurlijk ook zijn dat je misschien op een ander niveau zit dan je vriendin of gewoon compleet andere interesses hebt.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:09 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Stiltes zijn alleen een probleem als je er een probleem van maakt. Prima toch om af en toe niets te zeggen. Beter dan constant de druk voelen om er iets uit te flappen. Dan gaat de spontaniteit er helemaal van af.
Er leiden meer wegen naar Romequote:Op woensdag 23 december 2009 23:24 schreef Nailpolish het volgende:
Fliepke,
ze zouden juist apart van elkaar wat moeten doen. Dan hebben ze elkaar misschien weer wat te vertellen...
ga naar de hoeren, dan heb je weer wat nieuws te vertellen.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:06 schreef firecow het volgende:
Hebben de altijd slaplullende fokkers wat tips om mijn relatie min of meer te redden ??
Oh ja, zeker. In die zin vind ik dat hele "opposites attract"-verhaal ook onzin. Vaak zie je dat relaties met gemeenschappelijke ervaringen of interesses langer stand houden dan relaties van mensen die elkaar alleen "wel leuk leken". Echter, in relaties waar de partners op dezelfde golflengte zitten zijn stiltes niet erg, vrij normaal denk ik. Waarom zou je je er zorgen over maken als je weet dat het toch wel goed zit.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Eens, maar het kan natuurlijk ook zijn dat je misschien op een ander niveau zit dan je vriendin of gewoon compleet andere interesses hebt.
Oja joh vertel!!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:24 schreef Nailpolish het volgende:
Fliepke,
ze zouden juist apart van elkaar wat moeten doen. Dan hebben ze elkaar misschien weer wat te vertellen...
je kunt nu eenmaal niet alles hebben in de wereld.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:32 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Oja joh vertel!!
Ik doe het toch liever samen..
Oja joh vertel!!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:24 schreef Nailpolish het volgende:
Fliepke,
Nog niet, maar ik ram met alle liefde vanuit het losse polsje een handtas met stenen in je bakkes!!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:34 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
al moe van 't zwaaien uit de pols, handtasje?
voor de een een baas, voor de rest van z'n battyboy-bro's een schandknaapje.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik ram met alle liefde vanuit het losse polsje een handtas met stenen in je bakkes!!
Geen probleem voor deze baas..
Nou hoef je niet meteen je positie binnen je vrienden groep (lees holmaten club) te verklappen hier op fok.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:40 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
voor de een een baas, voor de rest van z'n battyboy-bro's een schandknaapje.
niet zo hoog van de toren blazen he snotneus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |