Ja, sorry.. bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 23 december 2009 22:55 schreef Roland_Deschain het volgende:
Ik begrijp het niet. Kun je het iets beter uitleggen?
Dat zou dus betekenen dat als er iets met je hersenen gebeurt dat je gelijk paranormaal begaafd bent.. & daaruit kan je dus ook opmaken dat je door middel van je hersenen visioenen krijgt etc.quote:
Ja idd! Dat bedoel ikquote:Op woensdag 23 december 2009 23:00 schreef Crutch het volgende:
Je bedoelt of mensen na een ongeluk een hersenbeschadiging oplopen en ineens denken paranormaal begaafd te zijn? Dude, blijf effe in de realiteit jah.
Psychose of hallucinatie is een beter woord dan visioen.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:02 schreef Cristal het volgende:
[..]
Dat zou dus betekenen dat als er iets met je hersenen gebeurt dat je gelijk paranormaal begaafd bent.. & daaruit kan je dus ook opmaken dat je door middel van je hersenen visioenen krijgt etc.
Jaa exact! Dat heb ik ook gelezen. Ik vind het trouwens wel erg vreemd dat je er dan een paranormale gave aan over houd.. Want dat hoeft toch niet persee?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:07 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Het schijnt dat men dan, doordat ze bijna dood waren, een uittreding hebben meegemaakt en een kijkje hebben mogen nemen in het leven hierna. Soms weet men dit niet bewust.
Nadat ze dan teruggaan naar het aardse leven, omdat dit nog niet af was, zijn ze inderdaad vaak paranormaal geworden.
Klopt, meestal hou je er een hersenbeschadiging aan over.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef Cristal het volgende:
Jaa exact! Dat heb ik ook gelezen. Ik vind het trouwens wel erg vreemd dat je er dan een paranormale gave aan over houd.. Want dat hoeft toch niet persee?
Ik denk dat je dan op een ander trillingsniveau zit, en daardoor ook gevoeliger hiervoor blijft als je weer aards tot leven komt zeg maar.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef Cristal het volgende:
[..]
Jaa exact! Dat heb ik ook gelezen. Ik vind het trouwens wel erg vreemd dat je er dan een paranormale gave aan over houd.. Want dat hoeft toch niet persee?
God wilt toch niet dat we paranormaal zijn? Of wel soms?
Dit zou idd goed mogelijk zijn, wel vreemd dat de ene mens op een ander trillingsniveau zit dan de ander... en dieren niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:29 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan op een ander trillingsniveau zit, en daardoor ook gevoeliger hiervoor blijft als je weer aards tot leven komt zeg maar.
Paranormaal zijn is gewoon simpelweg een extra antenne hebben voor subtielere trillingen.
Men zegt dat dieren dit ook hebben, en daardoor zien ze vaak iets wat wij niet zien.
Ook aura's bv bij mensen, daarom weten ze ook of iemand te vertrouwen is of niet.
hoe zeker weet je dat, heb je het ze al gevraagd dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef Cristal het volgende:
[..]
Dit zou idd goed mogelijk zijn, wel vreemd dat de ene mens op een ander trillingsniveau zit dan de ander... en dieren niet.
Is dit een poging om 'sirieus' op het onderwerp in te gaan?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:38 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hoe zeker weet je dat, heb je het ze al gevraagd dan?
Kinderen zitten vaak nog wel op dat gevoelige niveau, dieren ook, maar mensen groeien op, leren dingen, en sluit zich af voor allerlei informatie en op zich is dat maar goed ook.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef Cristal het volgende:
[..]
Dit zou idd goed mogelijk zijn, wel vreemd dat de ene mens op een ander trillingsniveau zit dan de ander... en dieren niet.
*zucht* ... 'serieus'quote:Op woensdag 23 december 2009 23:45 schreef Cristal het volgende:
[..]
Is dit een poging om 'sirieus' op het onderwerp in te gaan?
maar hoe meet je dan dat een mens op een bepaald 'trillingsniveau' zou zitten?quote:Maar antwoord op je vraag:
Nee, ik heb het ze niet gevraagd, en ook kun je het niet meten.
Je kunt het denk niet meten... Je bent paranormaal, of je bent het nietquote:Op woensdag 23 december 2009 23:48 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
*zucht* ... 'serieus'
[..]
maar hoe meet je dan dat een mens op een bepaald 'trillingsniveau' zou zitten?
Alles is energie, wijzelf, maar ook alles om ons heen, dus ook je tv en je bank en je huis, dus echt alles.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:48 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
*zucht* ... 'serieus'
[..]
maar hoe meet je dan dat een mens op een bepaald 'trillingsniveau' zou zitten?
Wat heeft een playstation en een draadloze telefoon te maken met of je paranormaal bent of niet? Straling is toch heel wat anders?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:56 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Alles is energie, wijzelf, maar ook alles om ons heen, dus ook je tv en je bank en je huis, dus echt alles.
Een draadloze telefoon zie je ook niet, maar het werkt wel, door straling, maar straling is ook een trillingssoort.
Zo waren onze honden laatst totaal overstuur, helemaal gek en janken etc, en ze keken naar de salontafel, er was daar iets dat wij niet konden zien.
De playstation was op dat moment ook op tilt, en waarschijnlijk namen ze een straling waar die wij niet konden zien. Ik herinnerde me toen dat ik dit wel een keer op mijn digitale camera had gekregen, die rode straal vanuit de console. Was echt frappant om te zien.
Dus ik denk dat die honden dus een vreemde straling waarnamen op het moment dat de playstation even op tilt sprong.
En ze vonden het echt doodeng.
Nou, je treft het, ik weet er alles van, en het is allemaal wazige nonsens.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:56 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Alles is energie, wijzelf, maar ook alles om ons heen, dus ook je tv en je bank en je huis, dus echt alles.
Een draadloze telefoon zie je ook niet, maar het werkt wel, door straling, maar straling is ook een trillingssoort.
Zo waren onze honden laatst totaal overstuur, helemaal gek en janken etc, en ze keken naar de salontafel, er was daar iets dat wij niet konden zien.
De playstation was op dat moment ook op tilt, en waarschijnlijk namen ze een straling waar die wij niet konden zien. Ik herinnerde me toen dat ik dit wel een keer op mijn digitale camera had gekregen, die rode straal vanuit de console. Was echt frappant om te zien.
Dus ik denk dat die honden dus een vreemde straling waarnamen op het moment dat de playstation even op tilt sprong.
En ze vonden het echt doodeng.
dat zeg je net zelf.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:54 schreef Cristal het volgende:
[..]
Je kunt het denk niet meten... Je bent paranormaal, of je bent het niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |