jij kan het wetenquote:Op donderdag 24 december 2009 18:06 schreef xenobinol het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wij Nederlanders mogen dan misschien wel klagen, maar tevreden zijn betekend stilstand wat meestal leid tot achteruitgang. In sommige landen gaan ze iedere dag 8 kilometer lopen naar een waterput, komt er dan nooit iemand op het idee dichter bij de put te gaan wonen of een put te slaanOnze innovativiteit komt voort uit noodzaak en uit ontevredenheid over wat we reeds hebben. Passief en tevreden zijn zie je ook vaak bij verslaafden
De ING is niet geloofwaardig meer, die hadden ook 10 miljard nodig was het niet? Als ze zeggen 1,5% maak er dan maar het veelvoud van. Of zou hun glazen bol nu eindelijk goed werken?quote:
demn, wat kun je weer goed wijzen naar een anderquote:Op donderdag 24 december 2009 18:12 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De ING is niet geloofwaardig meer, die hadden ook 10 miljard nodig was het niet? Als ze zeggen 1,5% maak er dan maar het veelvoud van. Of zou hun glazen bol nu eindelijk goed werken?
Ik zou er wel wonen, veel licht en energieneutraal , dus goedkoopquote:Op donderdag 24 december 2009 16:34 schreef LXIV het volgende:
Lijkt me afschuwelijk om in te wonen. Voor de esthetiek zonder ramen die open kunnen of een schuurtje om je rommel in op te bergen. Gevangen in je eigen huis.
Verder moedig ik iedereen zo veel mogelijk aan om vooral in dat soort gebouwen te trekken. Want dat is de enige manier om met een grote immigratie de mensen kwijt te kunnen zonder dat we het hele buitengebied opofferen. Wat mij betreft wordt er zelfs een incentive vanuit de overheid geboden als mensen daar willen gaan wonen, geen BTW ofzo. Dat scheelt toch een boel!
Ik ga zo met je mee! Verkoop de hele zooi hier. Gezeur van de mensen hier komt me goed de keel uit.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat mij leuk lijkt om te doen (als je verder niemand hoeft te verzorgen in Nederland en financieel ook redelijk onafhankelijk bent) is ergens deelnemen aan een ontwikkelingsproject. Daar heb ik ook naar gekeken toen ik na een tijdje buitenland weer terug in Nederland kwam. Helaas zijn bijna alle banen in die sector bureaubanen in Nederland geworden, wat voor mij dus niet hoeft. In een aantal gevallen mag je daar je handen uit de mouwen steken, maar dat wordt meestal tegen een zogenaamd "lokaal" salaris vergoed. Niet dat ik daar om zou malen, maar dat was financieel niet haalbaar met het oog op de toekomst en het gezin. Die kinderen moeten natuurlijk ook ooit gaan studeren, etc.
Misschien zijn ze wel niet geloofwaardig de andere kant opquote:Op donderdag 24 december 2009 18:12 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De ING is niet geloofwaardig meer, die hadden ook 10 miljard nodig was het niet? Als ze zeggen 1,5% maak er dan maar het veelvoud van. Of zou hun glazen bol nu eindelijk goed werken?
Energie neutraal of zelfs leverend kan ook prima met een eengezinswoning op een lapje grond.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:13 schreef Deprater het volgende:
[..]
Ik zou er wel wonen, veel licht en energieneutraal , dus goedkoop
welke analysequote:Op donderdag 24 december 2009 18:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel niet geloofwaardig de andere kant op.
Zou best kunnen dat de prijzen volgend jaar ongeveer gelijk blijven bijvoorbeeld. Geloof niet dat ik jouw analyse veel geloofwaardiger vind
Waarschijnlijk niet, maar als alle bulls de koffers pakken krijgen de bears uiteindelijk gelijkquote:Op donderdag 24 december 2009 18:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel niet geloofwaardig de andere kant op.
Zou best kunnen dat de prijzen volgend jaar ongeveer gelijk blijven bijvoorbeeld. Geloof niet dat ik jouw analyse veel geloofwaardiger vind
fout, meastro, maar da's niet de eerste keer dat de wens de vader van de absurde gedachte isquote:Op donderdag 24 december 2009 18:18 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar als alle bulls de koffers pakken krijgen de bears uiteindelijk gelijk
Misschien dat er nog een paar krakers zijn die het ook een mooi pandje vinden?quote:Op donderdag 24 december 2009 18:19 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
fout, meastro, maar da's niet de eerste keer dat de wens de vader van de absurde gedachte is
Maakt mij niet uit dat m'n huis leegstaat. Opdrachtgever betaalt.
van harte welkom, kunnen die ook ervaren hoe we dat hier oplossen.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:25 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Misschien dat er nog een paar krakers zijn die het ook een mooi pandje vinden?
Jij wordt wel steeds meer een troll. Zuigert.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:25 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Misschien dat er nog een paar krakers zijn die het ook een mooi pandje vinden?
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:25 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
van harte welkom, kunnen die ook ervaren hoe we dat hier oplossen.
ow, ik wil je best een handje geven hoor, maar mijn perceptie is dat de enige reden waarom je hier, of ergens anders in AEX reageert, om te trollen is.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:35 schreef xenobinol het volgende:
3 tegen 1 het is gewoon niet eerlijk![]()
Sorry hoor maar ik heb de topic titel niet bedacht![]()
Ik wil best wel normaal discussiëren maar vrees dat het toch weer uitloopt op grote onenigheid. Daarnaast steek ook eens de hand in eigen boezem, misschien dat ik het dan ook doe.
Kijk, daar ga je weer.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Denk vooral de verzuring(en afgunst) van werkschuwe paupers die geen fatsoenlijk huis kunnen kopen
en daar ben je helemaal speciaal voor geregistreerd, om dit te posten? Post het gewoon onder je eigen nick, stoere knul. Fijn dat je semi-anoniem nog een scheut benzine op het vuur komt gooien, maar beste kloon, dat heeft verrrotte weinig met handen in eigen boezems te maken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:39 schreef CrèmeBrûlée het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je weer.
Je zou voor de grap dit en een paar vorige topics eens helemaal terug moeten lezen. Dan zal je in elk geval duidelijk worden dat het niet xenobinol is die het verdient om "fijn een klote-eind op te flikkeren". Want het grootste zuigertje is Dinosaur_Sr zelf, die overduidelijk in alles wat hij leest en waar hij het niet mee eens is een aan hem persoonlijk gerichte trollpost ziet en als reactie zelf maar begint te trollen, maar dan echt.
Het grootste probleem is gewoon dat bepaalde types hier (laten we die voor het gemak even "huizenbezitters" noemen![]()
) voorspellingen over dalende huizenprijzen in algemene zin (en alle ellende die daarbij komt kijken) opvatten als een persoonlijke aanval op hun "pareltje" (hun huis) en op hun over het paard getilde manier van leven. Ik begrijp dat wel. Het is nu eenmaal erg lastig om met tegenslagen om te gaan, als je zoals veel eind-dertigers en begin-veertigers in heel je leventje alleen nog maar voorspoed hebt gekend, doordat je tot nu toe maximaal hebt kunnen genieten van een booming economy gedurende de jaren '90 en het afgelopen decennium, en maximaal van begin tot eind hebt kunnen profiteren van het opblazen van de huizenmarktzeepbel. En dus reageert men de daarmee gepaard gaande frustraties maar af op de boodschapper, in dit geval dus xenobinol.
En wat jouw posts betreft: daarvoor kan ik slechts een hele dikke![]()
![]()
geven.
Ik post nooit via een kloon, dus wie deze persoon is? Ik weet het echt niet, jammer dat jij wel direct de conclusie trekt dat ik daar achter zou zittenquote:Op vrijdag 25 december 2009 08:52 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
en daar ben je helemaal speciaal voor geregistreerd, om dit te posten? Post het gewoon onder je eigen nick, stoere knul. Fijn dat je semi-anoniem nog een scheut benzine op het vuur komt gooien, maar beste kloon, dat heeft verrrotte weinig met handen in eigen boezems te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |