abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75989322

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! .

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. .
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .

quote:
- En iedere vatandas die ik vergeten ben, .

- als je hierop klikt! -
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_75989393
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:54 schreef Min-e het volgende:

[..]

Doe ik wel vaker, stomme gedachten ook altijd.
ja? vertel?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_75989397
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik denk dat het komt doordat ik diep van binnen eigenlijk met die rare pakjes en met bizarre pruiken op door het leven wil gaan
Gewoon doen waar je zin in hebt.
pi_75989462
Zo voel ik me nu:

Cool story, Hansel.
pi_75989482
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

ja? vertel?
Ik denk dus ik besta.
pi_75989495
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:58 schreef Min-e het volgende:

[..]

Gewoon doen waar je zin in hebt.
millet ne der!!!
-Rabia Al-Basri
pi_75989588
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef Min-e het volgende:

[..]

Ik denk dus ik besta.
jij wordt zeker altijd zo moe van jezelf
-Rabia Al-Basri
pi_75989653
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

millet ne der!!!
De pot op... vgls een zeer toepasselijk Hollandse zegswijze.
pi_75989657
Goed van je, slayage, dat je dit topic hebt geopend. Een niet nader te noemen iemand had dat eigenlijk moeten doen!
Cool story, Hansel.
pi_75989691
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:02 schreef Slayage het volgende:

[..]

jij wordt zeker altijd zo moe van jezelf
Tjakkaaa
pi_75989770
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Goed van je, slayage, dat je dit topic hebt geopend. Een niet nader te noemen iemand had dat eigenlijk moeten doen!
Even met zijn allen: ZARGOOOOOONNNNN
pi_75989830
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Zo voel ik me nu:

dit ben jij toch niet wik?

Why must I Cry
-Rabia Al-Basri
pi_75989854
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:05 schreef Min-e het volgende:

[..]

Even met zijn allen: ZARGOOOOOONNNNN
Verkeerde smiley !
Cool story, Hansel.
pi_75989899
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

dit ben jij toch niet wik?

Why must I Cry
Helaas niet . Kon ik maar zo zingen en componeren zoals hij.
Cool story, Hansel.
pi_75990006
wat een deprimerend nummer zeg....

ga snel terug naar lady gaga

Rah-rah-ah-ah-ah!
Roma-roma-ma-mah!
GaGa-oo-la-la!

-Rabia Al-Basri
pi_75990103
Oh ja had het eerder toch over een boek wat ik had gekregen, that reminds me. Ik kreeg via via ook een boek dat door een Turkse was geschreven en dus mij werd aangeboden.

Senay Ozdemir, de harsclub

Zo slecht geschreven, zo dom, zo clichematig, zo nep, zo veel fouten, zo niet waard om ook maar 1 woord aan te besteden eigenlijk.

Echt niet te bevatten dat daarvoor bomen zijn geveld.
pi_75990112
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:03 schreef Min-e het volgende:

[..]

De pot op... vgls een zeer toepasselijk Hollandse zegswijze.
eigenlijk wel ja
-Rabia Al-Basri
pi_75990215
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik had hem aangetikt! Nooit tikkertje gespeeld?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2009 22:13:56 ]
pi_75990602
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:11 schreef Min-e het volgende:
Oh ja had het eerder toch over een boek wat ik had gekregen, that reminds me. Ik kreeg via via ook een boek dat door een Turkse was geschreven en dus mij werd aangeboden.

Zo slecht geschreven, zo dom, zo clichematig, zo nep, zo veel fouten, zo niet waard om ook maar 1 woord aan te besteden eigenlijk.

nu begin ik ook moe te worden van jou
-Rabia Al-Basri
pi_75990699
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:20 schreef Slayage het volgende:

[..]

nu begin ik ook moe te worden van jou
ben nog niet eens echt begonnen
pi_75990731
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:11 schreef Min-e het volgende:

http://www.deharsclub.nl/het-boek/.

http://www.deharsclub.nl/uit-de-pers/. De pers is het niet met je eens. .

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2009 22:23:17 ]
pi_75990760
cherry cherry boom boom, Ga Ga
-Rabia Al-Basri
pi_75990803
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:22 schreef Min-e het volgende:

[..]

ben nog niet eens echt begonnen
ozaman isimiz zor
-Rabia Al-Basri
pi_75990809
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik had hem aangetikt! Nooit tikkertje gespeeld?
Niet op fok .
Cool story, Hansel.
pi_75990983
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

http://www.deharsclub.nl/het-boek/.

http://www.deharsclub.nl/uit-de-pers/. De pers is het niet met je eens. .
De allochtonenknuffelpers .
Cool story, Hansel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')