quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
ja? vertel?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:54 schreef Min-e het volgende:
[..]
Doe ik wel vaker, stomme gedachten ook altijd.
Gewoon doen waar je zin in hebt.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk dat het komt doordat ik diep van binnen eigenlijk met die rare pakjes en met bizarre pruiken op door het leven wil gaan
millet ne der!!!quote:
jij wordt zeker altijd zo moe van jezelfquote:
Tjakkaaaquote:Op woensdag 23 december 2009 22:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
jij wordt zeker altijd zo moe van jezelf
Even met zijn allen: ZARGOOOOOONNNNNquote:Op woensdag 23 december 2009 22:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Goed van je, slayage, dat je dit topic hebt geopend. Een niet nader te noemen iemand had dat eigenlijk moeten doen!
dit ben jij toch niet wik?quote:
Verkeerde smileyquote:Op woensdag 23 december 2009 22:05 schreef Min-e het volgende:
[..]
Even met zijn allen: ZARGOOOOOONNNNN
Helaas nietquote:Op woensdag 23 december 2009 22:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit ben jij toch niet wik?
Why must I Cry
eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 23 december 2009 22:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
De pot op... vgls een zeer toepasselijk Hollandse zegswijze.
Ik had hem aangetikt! Nooit tikkertje gespeeld?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Goed van je, slayage, dat je dit topic hebt geopend. Een niet nader te noemen iemand had dat eigenlijk moeten doen!
nu begin ik ook moe te worden van jouquote:Op woensdag 23 december 2009 22:11 schreef Min-e het volgende:
Oh ja had het eerder toch over een boek wat ik had gekregen, that reminds me. Ik kreeg via via ook een boek dat door een Turkse was geschreven en dus mij werd aangeboden.
Senay Ozdemir, de harsclub![]()
![]()
![]()
![]()
Zo slecht geschreven, zo dom, zo clichematig, zo nep, zo veel fouten, zo niet waard om ook maar 1 woord aan te besteden eigenlijk.![]()
Echt niet te bevatten dat daarvoor bomen zijn geveld.
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
nu begin ik ook moe te worden van jou
http://www.deharsclub.nl/het-boek/.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:11 schreef Min-e het volgende:
Oh ja had het eerder toch over een boek wat ik had gekregen, that reminds me. Ik kreeg via via ook een boek dat door een Turkse was geschreven en dus mij werd aangeboden.
Senay Ozdemir, de harsclub![]()
![]()
![]()
![]()
Zo slecht geschreven, zo dom, zo clichematig, zo nep, zo veel fouten, zo niet waard om ook maar 1 woord aan te besteden eigenlijk.![]()
Echt niet te bevatten dat daarvoor bomen zijn geveld.
ozaman isimiz zorquote:
Niet op fokquote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had hem aangetikt! Nooit tikkertje gespeeld?
De allochtonenknuffelpersquote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.deharsclub.nl/het-boek/.
http://www.deharsclub.nl/uit-de-pers/. De pers is het niet met je eens..
Die moeten zich laten nakijken. Of niet zo hypen om de verkoop te stimuleren.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.deharsclub.nl/het-boek/.
http://www.deharsclub.nl/uit-de-pers/. De pers is het niet met je eens..
vrouwen...quote:Op woensdag 23 december 2009 22:31 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je houdt van me, doen ze allemaal, sooner or later.
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:35 schreef Min-e het volgende:
Nu ik weer opgevrolijkt ben, ga ik maar eens weer verder.
dag allemaal
die is cool ja, ze hebben er ook leuke mixjes van enzoquote:Op woensdag 23 december 2009 22:51 schreef Rookert het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_doet_lady_gaga.html
Nee, nee, nee, nee, nee en nog eens nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gedronken, gesnoven, gespoten, gerookt, geblowed, gespaced?
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
Jullie doen dit extra he, opeens allemaal stil zijn.
Goedzoquote:Op woensdag 23 december 2009 23:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, nee, nee en nog eens nee.
kul, ik heb ook dat filmpje gezien waarin we zogenaamd iets per ongeluk te zien krijgen, maar het is volgens mij niets meer dan hype creatie, laatst ook in de kantine, was een nummer van haar op tv, waarop iemand vroeg, "is het nou een vent of niet?"quote:
quote:
http://lh4.ggpht.com/_9VI(...)800/lady-gaga-01.jpg.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
kul, ik heb ook dat filmpje gezien waarin we zogenaamd iets per ongeluk te zien krijgen, maar het is volgens mij niets meer dan hype creatie, laatst ook in de kantine, was een nummer van haar op tv, waarop iemand vroeg, "is het nou een vent of niet?"
Ik zie niks abnormaals aan die foto hoor?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://lh4.ggpht.com/_9VI(...)800/lady-gaga-01.jpg.
http://tinyurl.com/yvkyqw.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zie niks abnormaals aan die foto hoor?
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iewh, dat is serieus walgelijk.
hype creatiequote:
quote:In augustus 2009 kwam Lady Gaga in de publiciteit door een foto waarop het leek alsof zij een hermafrodiet zou zijn.[6] Zelf wakkerde ze het gerucht eerst nog aan om het vervolgens te ontkennen.[7] Katy Perry twitterde dat het weer iets van GaGa was voor publiciteit, en een propje in haar slipje zou hebben gedaan. Lady GaGa bedankte haar hiervoor via twitter.
Ik ben de enige dus?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:07 schreef Bortecinem het volgende:
Ben ik de enige die Lady GaGa niet extreem lelijk vind? Ik hoor van iedereen dat ze zo lelijk is, terwijl ik het wel vind meevallen. Amy Winehouse, zij is pas lelijk!
mooie vrouw hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 23:07 schreef Bortecinem het volgende:
Ben ik de enige die Lady GaGa niet extreem lelijk vind? Ik hoor van iedereen dat ze zo lelijk is, terwijl ik het wel vind meevallen. Amy Winehouse, zij is pas lelijk!
Nou dan vind Lindsay Lohan mooier dan Lady GaGa.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef zarGon het volgende:
Nee, ze is niet lelijk. Lindsay Lohan is lelijk.
In die clip met Beyonce lijkt ze vet dun en plat naast Beyonce, en dat terwijl ze een goed figuur heeft. Moet je nagaan hoe lomp Beyonce wel niet is:quote:Op woensdag 23 december 2009 23:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
mooie vrouw hooreen beetje grote neus, maar staat haar goed
Lindsay is een crackhoer.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nou dan vind Lindsay Lohan mooier dan Lady GaGa.
toen ze nog gezond was, niet echt lelijk vind ikquote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef zarGon het volgende:
Nee, ze is niet lelijk. Lindsay Lohan is lelijk.
Toen niet nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
toen ze nog gezond was, niet echt lelijk vind ik
[ afbeelding ]
gaga is een klein vrouwtje, beyonce is een beetje groot uitgevallenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In die clip met Beyonce lijkt ze vet dun en plat naast Beyonce, en dat terwijl ze een goed figuur heeft. Moet je nagaan hoe lomp Beyonce wel niet is:
[ afbeelding ]
paar maanden goed eten komt het weer goedquote:
Een veelvoorkomend verschijnsel onder Turken. Zonnebanken dus. Ik zag dat plaatje net niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja. Zonnebanken.
[ afbeelding ]
Motherfuckingugly.
amy in betere tijdenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is Amy Winehouse.![]()
[ afbeelding ]
is dat weer in dan onder turken?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een veelvoorkomend verschijnsel onder Turken.
Nog steeds niet echt mooi. Maar dat ziet er iig een stuk beter uit.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
amy in betere tijden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
is dat weer in dan onder turken?
quote:
Hallo.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:31 schreef EchoAlpha het volgende:
Hallo mensen...Genieten jullie ook zo van jullie vakantie?
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:31 schreef EchoAlpha het volgende:
Hallo mensen...Genieten jullie ook zo van jullie vakantie?
Er bestaat zoiets als Tannorexia. Dat zijn mensen die verslaafd zijn aan zonnebanken. Ik heb een vriendin die daar serieus last van heeft. Ze ziet er niet uit, dat krijgt ze dan ook elke dag te horen van iedereen maar nog stopt ze niet met zonnebanken.quote:
Die anorexia van Lindsay Lohan valt wel mee,quote:Op woensdag 23 december 2009 23:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een veelvoorkomend verschijnsel onder Turken. Zonnebanken dus. Ik zag dat plaatje net niet.
Ze verneukt zichzelf. Maar ze heeft een mooi gezicht, dat is een feit.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die anorexia van Lindsay Lohan valt wel mee,
http://www.thesun.co.uk/s(...)w-Lindsay-Lohan.html,
Lindsay Lohan zit weer in afkickkliniek.
Drank en cocaïne. Goed voor je lichaam.
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als Tannorexia. Dat zijn mensen die verslaafd zijn aan zonnebanken. Ik heb een vriendin die daar serieus last van heeft. Ze ziet er niet uit, dat krijgt ze dan ook elke dag te horen van iedereen maar nog stopt ze niet met zonnebanken.
Let je wel een beetje op? Had.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze verneukt zichzelf. Maar ze heeft een mooi gezicht, dat is een feit.
Tannorexia...Echt weer iets voor vrouwenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als Tannorexia. Dat zijn mensen die verslaafd zijn aan zonnebanken. Ik heb een vriendin die daar serieus last van heeft. Ze ziet er niet uit, dat krijgt ze dan ook elke dag te horen van iedereen maar nog stopt ze niet met zonnebanken.
Sucuklu yumurta is lekkerder. Als ik sucuklu yumurta eet (2 eieren, halve sucuk, 3 boterhammen) zit ik de rest van de dag vol.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:34 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Morgen ochtend lekker wakker worden rond 9-10 uur. En dan sucuklu tost maken
Er zijn ook genoeg mannen de er aan lijden.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:35 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Tannorexia...Echt weer iets voor vrouwen
morgen ochtend 0720 opquote:Op woensdag 23 december 2009 23:34 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Morgen ochtend lekker wakker worden rond 9-10 uur. En dan sucuklu tost maken
Ik heb het over de symmetrie in haar gezicht. Make-up, haarkleur en dat soort dingen zijn allemaal bijzaken. De symmetrie van het gezicht is belangrijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Vroegâh had ze een dikke laag make-up op..nu niet meer. Dat is het verschil
Kasarli, sucuklu tost en dan ook nog lekker thee erbijquote:Op woensdag 23 december 2009 23:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sucuklu yumurta is lekkerder. Als ik sucuklu yumurta eet (2 eieren, halve sucuk, 3 boterhammen) zit ik de rest van de dag vol.
Doei.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
morgen ochtend 0720 op![]()
ik ga maar slapen denk ik, eet smakelijk alvast jij dan maar
laters mensjes
Ja..."mannen"quote:Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg mannen de er aan lijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |