quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
ja? vertel?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:54 schreef Min-e het volgende:
[..]
Doe ik wel vaker, stomme gedachten ook altijd.
Gewoon doen waar je zin in hebt.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik denk dat het komt doordat ik diep van binnen eigenlijk met die rare pakjes en met bizarre pruiken op door het leven wil gaan
millet ne der!!!quote:
jij wordt zeker altijd zo moe van jezelfquote:
Tjakkaaaquote:Op woensdag 23 december 2009 22:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
jij wordt zeker altijd zo moe van jezelf
Even met zijn allen: ZARGOOOOOONNNNNquote:Op woensdag 23 december 2009 22:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Goed van je, slayage, dat je dit topic hebt geopend. Een niet nader te noemen iemand had dat eigenlijk moeten doen!
dit ben jij toch niet wik?quote:
Verkeerde smileyquote:Op woensdag 23 december 2009 22:05 schreef Min-e het volgende:
[..]
Even met zijn allen: ZARGOOOOOONNNNN
Helaas nietquote:Op woensdag 23 december 2009 22:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit ben jij toch niet wik?
Why must I Cry
eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 23 december 2009 22:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
De pot op... vgls een zeer toepasselijk Hollandse zegswijze.
Ik had hem aangetikt! Nooit tikkertje gespeeld?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Goed van je, slayage, dat je dit topic hebt geopend. Een niet nader te noemen iemand had dat eigenlijk moeten doen!
nu begin ik ook moe te worden van jouquote:Op woensdag 23 december 2009 22:11 schreef Min-e het volgende:
Oh ja had het eerder toch over een boek wat ik had gekregen, that reminds me. Ik kreeg via via ook een boek dat door een Turkse was geschreven en dus mij werd aangeboden.
Senay Ozdemir, de harsclub![]()
![]()
![]()
![]()
Zo slecht geschreven, zo dom, zo clichematig, zo nep, zo veel fouten, zo niet waard om ook maar 1 woord aan te besteden eigenlijk.![]()
Echt niet te bevatten dat daarvoor bomen zijn geveld.
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
nu begin ik ook moe te worden van jou
http://www.deharsclub.nl/het-boek/.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:11 schreef Min-e het volgende:
Oh ja had het eerder toch over een boek wat ik had gekregen, that reminds me. Ik kreeg via via ook een boek dat door een Turkse was geschreven en dus mij werd aangeboden.
Senay Ozdemir, de harsclub![]()
![]()
![]()
![]()
Zo slecht geschreven, zo dom, zo clichematig, zo nep, zo veel fouten, zo niet waard om ook maar 1 woord aan te besteden eigenlijk.![]()
Echt niet te bevatten dat daarvoor bomen zijn geveld.
ozaman isimiz zorquote:
Niet op fokquote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had hem aangetikt! Nooit tikkertje gespeeld?
De allochtonenknuffelpersquote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.deharsclub.nl/het-boek/.
http://www.deharsclub.nl/uit-de-pers/. De pers is het niet met je eens..
Die moeten zich laten nakijken. Of niet zo hypen om de verkoop te stimuleren.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.deharsclub.nl/het-boek/.
http://www.deharsclub.nl/uit-de-pers/. De pers is het niet met je eens..
vrouwen...quote:Op woensdag 23 december 2009 22:31 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je houdt van me, doen ze allemaal, sooner or later.
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:35 schreef Min-e het volgende:
Nu ik weer opgevrolijkt ben, ga ik maar eens weer verder.
dag allemaal
die is cool ja, ze hebben er ook leuke mixjes van enzoquote:Op woensdag 23 december 2009 22:51 schreef Rookert het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_doet_lady_gaga.html
Nee, nee, nee, nee, nee en nog eens nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gedronken, gesnoven, gespoten, gerookt, geblowed, gespaced?
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:01 schreef Bortecinem het volgende:
Jullie doen dit extra he, opeens allemaal stil zijn.
Goedzoquote:Op woensdag 23 december 2009 23:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, nee, nee en nog eens nee.
kul, ik heb ook dat filmpje gezien waarin we zogenaamd iets per ongeluk te zien krijgen, maar het is volgens mij niets meer dan hype creatie, laatst ook in de kantine, was een nummer van haar op tv, waarop iemand vroeg, "is het nou een vent of niet?"quote:
quote:
http://lh4.ggpht.com/_9VI(...)800/lady-gaga-01.jpg.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
kul, ik heb ook dat filmpje gezien waarin we zogenaamd iets per ongeluk te zien krijgen, maar het is volgens mij niets meer dan hype creatie, laatst ook in de kantine, was een nummer van haar op tv, waarop iemand vroeg, "is het nou een vent of niet?"
Ik zie niks abnormaals aan die foto hoor?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://lh4.ggpht.com/_9VI(...)800/lady-gaga-01.jpg.
http://tinyurl.com/yvkyqw.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zie niks abnormaals aan die foto hoor?
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iewh, dat is serieus walgelijk.
hype creatiequote:
quote:In augustus 2009 kwam Lady Gaga in de publiciteit door een foto waarop het leek alsof zij een hermafrodiet zou zijn.[6] Zelf wakkerde ze het gerucht eerst nog aan om het vervolgens te ontkennen.[7] Katy Perry twitterde dat het weer iets van GaGa was voor publiciteit, en een propje in haar slipje zou hebben gedaan. Lady GaGa bedankte haar hiervoor via twitter.
Ik ben de enige dus?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:07 schreef Bortecinem het volgende:
Ben ik de enige die Lady GaGa niet extreem lelijk vind? Ik hoor van iedereen dat ze zo lelijk is, terwijl ik het wel vind meevallen. Amy Winehouse, zij is pas lelijk!
mooie vrouw hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 23:07 schreef Bortecinem het volgende:
Ben ik de enige die Lady GaGa niet extreem lelijk vind? Ik hoor van iedereen dat ze zo lelijk is, terwijl ik het wel vind meevallen. Amy Winehouse, zij is pas lelijk!
Nou dan vind Lindsay Lohan mooier dan Lady GaGa.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef zarGon het volgende:
Nee, ze is niet lelijk. Lindsay Lohan is lelijk.
In die clip met Beyonce lijkt ze vet dun en plat naast Beyonce, en dat terwijl ze een goed figuur heeft. Moet je nagaan hoe lomp Beyonce wel niet is:quote:Op woensdag 23 december 2009 23:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
mooie vrouw hooreen beetje grote neus, maar staat haar goed
Lindsay is een crackhoer.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nou dan vind Lindsay Lohan mooier dan Lady GaGa.
toen ze nog gezond was, niet echt lelijk vind ikquote:Op woensdag 23 december 2009 23:20 schreef zarGon het volgende:
Nee, ze is niet lelijk. Lindsay Lohan is lelijk.
Toen niet nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
toen ze nog gezond was, niet echt lelijk vind ik
[ afbeelding ]
gaga is een klein vrouwtje, beyonce is een beetje groot uitgevallenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In die clip met Beyonce lijkt ze vet dun en plat naast Beyonce, en dat terwijl ze een goed figuur heeft. Moet je nagaan hoe lomp Beyonce wel niet is:
[ afbeelding ]
paar maanden goed eten komt het weer goedquote:
Een veelvoorkomend verschijnsel onder Turken. Zonnebanken dus. Ik zag dat plaatje net niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja. Zonnebanken.
[ afbeelding ]
Motherfuckingugly.
amy in betere tijdenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is Amy Winehouse.![]()
[ afbeelding ]
is dat weer in dan onder turken?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een veelvoorkomend verschijnsel onder Turken.
Nog steeds niet echt mooi. Maar dat ziet er iig een stuk beter uit.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
amy in betere tijden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
is dat weer in dan onder turken?
quote:
Hallo.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:31 schreef EchoAlpha het volgende:
Hallo mensen...Genieten jullie ook zo van jullie vakantie?
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:31 schreef EchoAlpha het volgende:
Hallo mensen...Genieten jullie ook zo van jullie vakantie?
Er bestaat zoiets als Tannorexia. Dat zijn mensen die verslaafd zijn aan zonnebanken. Ik heb een vriendin die daar serieus last van heeft. Ze ziet er niet uit, dat krijgt ze dan ook elke dag te horen van iedereen maar nog stopt ze niet met zonnebanken.quote:
Die anorexia van Lindsay Lohan valt wel mee,quote:Op woensdag 23 december 2009 23:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een veelvoorkomend verschijnsel onder Turken. Zonnebanken dus. Ik zag dat plaatje net niet.
Ze verneukt zichzelf. Maar ze heeft een mooi gezicht, dat is een feit.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die anorexia van Lindsay Lohan valt wel mee,
http://www.thesun.co.uk/s(...)w-Lindsay-Lohan.html,
Lindsay Lohan zit weer in afkickkliniek.
Drank en cocaïne. Goed voor je lichaam.
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als Tannorexia. Dat zijn mensen die verslaafd zijn aan zonnebanken. Ik heb een vriendin die daar serieus last van heeft. Ze ziet er niet uit, dat krijgt ze dan ook elke dag te horen van iedereen maar nog stopt ze niet met zonnebanken.
Let je wel een beetje op? Had.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze verneukt zichzelf. Maar ze heeft een mooi gezicht, dat is een feit.
Tannorexia...Echt weer iets voor vrouwenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als Tannorexia. Dat zijn mensen die verslaafd zijn aan zonnebanken. Ik heb een vriendin die daar serieus last van heeft. Ze ziet er niet uit, dat krijgt ze dan ook elke dag te horen van iedereen maar nog stopt ze niet met zonnebanken.
Sucuklu yumurta is lekkerder. Als ik sucuklu yumurta eet (2 eieren, halve sucuk, 3 boterhammen) zit ik de rest van de dag vol.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:34 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Morgen ochtend lekker wakker worden rond 9-10 uur. En dan sucuklu tost maken
Er zijn ook genoeg mannen de er aan lijden.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:35 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Tannorexia...Echt weer iets voor vrouwen
morgen ochtend 0720 opquote:Op woensdag 23 december 2009 23:34 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Morgen ochtend lekker wakker worden rond 9-10 uur. En dan sucuklu tost maken
Ik heb het over de symmetrie in haar gezicht. Make-up, haarkleur en dat soort dingen zijn allemaal bijzaken. De symmetrie van het gezicht is belangrijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Vroegâh had ze een dikke laag make-up op..nu niet meer. Dat is het verschil
Kasarli, sucuklu tost en dan ook nog lekker thee erbijquote:Op woensdag 23 december 2009 23:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sucuklu yumurta is lekkerder. Als ik sucuklu yumurta eet (2 eieren, halve sucuk, 3 boterhammen) zit ik de rest van de dag vol.
Doei.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
morgen ochtend 0720 op![]()
ik ga maar slapen denk ik, eet smakelijk alvast jij dan maar
laters mensjes
Ja..."mannen"quote:Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg mannen de er aan lijden.
Iyi uykularquote:Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
laters mensjes
die heeft ze, alleen is het lastig te zien door alle drugsquote:
Trusten.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
laters mensjes
Ik lust geen tost.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Kasarli, sucuklu tost en dan ook nog lekker thee erbij
Sucuklu yumurta vind ik meer iets voor in de middag
Naar dat soort dingen kijk ik niet...Ik ben een manquote:Op woensdag 23 december 2009 23:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb het over de symmetrie in haar gezicht. Make-up, haarkleur en dat soort dingen zijn allemaal bijzaken. De symmetrie van het gezicht is belangrijk.
Dat dus.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
die heeft ze, alleen is het lastig te zien door alle drugs
Dan heeft ze heeft het niet meer?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
die heeft ze, alleen is het lastig te zien door alle drugs
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Trusten.![]()
[..]
Ik lust geen tost.
Iedereen kijkt daarnaar. De aantrekkelijkheid van iemands gezicht kun je ook uitrekenen met een wiskundige formule. Lindsay Lohan scoort met zo'n rekensom bovengemiddeld. Net zoals de rest van de beroemdheden.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:38 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Naar dat soort dingen kijk ik niet...Ik ben een man
Ik weet het niet, vroeger at ik standaard tost. Maar nu vind ik het niet meer lekker.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:39 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]!
Hoe kun je tost niet lekker vinden?
Weetje wat ik trouwens ook lekker vind...sosisli ekmek in Turkije bij zo'n kiosk
Eerste dag dat ik in Turkije ben, ben ik altijd moe van het reizen en ga ik bij zo'n kiosk sosisli ekmek eten
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet het niet, vroeger at ik standaard tost. Maar nu vind ik het niet meer lekker.
http://images.google.com/images?hl=en&q=kaasfondue&btnG=Search+Images&gbv=2&aq=f&oq=quote:Op woensdag 23 december 2009 23:43 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zou vandaag kaasfondue eten, ben er niet aan toegekomen. Dan maar morgenvroeg als ontbijt.
Ja dat. Is vet lekker.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:45 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
http://images.google.com/images?hl=en&q=kaasfondue&btnG=Search+Images&gbv=2&aq=f&oq=
?
Dat heb ik nog nooit gegeten
Ik vind fondue met wijn en kirsch enzo ook niet lekker, die vervang ik door bouillon.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:46 schreef Rookert het volgende:
Kaas isHeb nog nooit een lekkere kaasfondue op, ik wil gewoon gesmolten oude pittige kaas fonduen, dat is vet lekker
Met brood, groenten, kan eigenlijk met alles.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:48 schreef EchoAlpha het volgende:
Toch maar een keertje proberen dan...Met wat eet je het dan allemaal?
Na 223 topics, deze lui lullen teveel, niet normaalquote:Op woensdag 23 december 2009 23:56 schreef Ensaf het volgende:
Ik zie deze reeks nu pas.
Ik heb nog een Turkse vlag in huis hangen.
Die chick waar ik een vette discussie mee had in Parijs?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij zal vertellen.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:03 schreef Ensaf het volgende:
Da's nog een mooi verhaal ook!
Ik zal vertellen.
JA ZIJ. HAHA.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:04 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Die chick waar ik een vette discussie mee had in Parijs?
Iek zal fertel.quote:
Dom wicht.quote:
Ojo, diiisssss, skotttttttt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Hahaha. Tof.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:09 schreef Ensaf het volgende:
Vlag ooit eens gekocht op een vakantie naar Istanbul. Beste vakantie ooit gehad daar, dus ik dacht, waarom ook niet die vlag? Deed het leuk op foto's en overal hingen toch al vlaggen.
Terug in Nederland stopte ik hem in een kast, en vergat ik hem al weer bijna.
Tot eens een meisje met me mee naar huis kwam. We waren een avond op stap geweest. Er zijn geen rare dingen gebeurd, we namen gewoon bij mij nog even een laatste drankje. We spraken een tijdje en het klikte wel. We spraken af dat ze later weer een bij me langs zou komen, toen het gesprek nog even over het buitenland gingen hebben, want ik had een lading reisboeken staan.
Opeens stak ze me toch een tirade af over Turken en Marrokanen en hoe die wel niet op school deden vroeger en hoe ze niks deden en hoe ze er een hekel aan had..
Ik schrok er van, maar even later stond ze al buiten.
Toen heb ik voor de langs kwam voor die afspraak maar even mijn Turkse vlag opgehangen. Toen ze binnen kwam trok ze even bleek weg, en was ze na een kwartier al weer verdwenen.
Vandaar dat er een Turkse vlag boven de trap van Ensaf hangt.
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:09 schreef Ensaf het volgende:
Vlag ooit eens gekocht op een vakantie naar Istanbul. Beste vakantie ooit gehad daar, dus ik dacht, waarom ook niet die vlag? Deed het leuk op foto's en overal hingen toch al vlaggen.
Terug in Nederland stopte ik hem in een kast, en vergat ik hem al weer bijna.
Tot eens een meisje met me mee naar huis kwam. We waren een avond op stap geweest. Er zijn geen rare dingen gebeurd, we namen gewoon bij mij nog even een laatste drankje. We spraken een tijdje en het klikte wel. We spraken af dat ze later weer een bij me langs zou komen, toen het gesprek nog even over het buitenland gingen hebben, want ik had een lading reisboeken staan.
Opeens stak ze me toch een tirade af over Turken en Marrokanen en hoe die wel niet op school deden vroeger en hoe ze niks deden en hoe ze er een hekel aan had..
Ik schrok er van, maar even later stond ze al buiten.
Toen heb ik voor de langs kwam voor die afspraak maar even mijn Turkse vlag opgehangen. Toen ze binnen kwam trok ze even bleek weg, en was ze na een kwartier al weer verdwenen.
Vandaar dat er een Turkse vlag boven de trap van Ensaf hangt.
Ben gewoon Nederlands.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha. Tof.![]()
Wat is jouw afkomst eigenlijk? Ensaf klinkt niet Nederlands.
Verder dan ipne kom ik niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
Nu nog Turks leren schelden en dan loslaten op zulke chicks.
Eyvallah bacım.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:12 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Verder dan ipne kom ik niet.
Wel ken ik: Marhabba kardash en selam abi
Ja, maar ik zou het niet erg vinden om een paar jaar in Istanbul te wonen.quote:
Wat is er zo leuk aan Istanbul?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:13 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou het niet erg vinden om een paar jaar in Istanbul te wonen.
Dan ben ik daar wel speciaal.
In schrijven ben ik sowieso hopeloos, en de uitspraak gaat zo een beetje moeilijk.quote:
quote:
De Turken.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan Istanbul?
Moet je eens uit huis gaan.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zie meer Koerden dan Turken in Istanbul.
Hadi be.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zie meer Koerden dan Turken in Istanbul.
Ik ben eigenlijk alleen door Istanbul heen gereisd, maar van wat ik heb gezien lijkt het wel alsof de meest domme, achterlijke, ouderwetse berggeiten zich daar hebben verzameld.quote:
Nooit op?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:17 schreef zarGon het volgende:
Nee, maar Istanbul is tegenwoordig een mengelmoes van alles en nog wat. Alleen vallen de Koerden mij nooit echt zo op..
Waar zal ik beginnen.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan Istanbul?
Dat is altijd het probleem geweest, geloof ik. Voorheen werd hun bestaan ontkend en werden ze afgedaan als berg-Turken.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:17 schreef zarGon het volgende:
Nee, maar Istanbul is tegenwoordig een mengelmoes van alles en nog wat. Alleen vallen de Koerden mij nooit echt zo op..
Hmm..quote:Op donderdag 24 december 2009 00:19 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Waar zal ik beginnen.
De enorme grootte, de prachtige geschiedenis, de Aya Sofia, de Blauw Moskee, Topkapi, de Muur van Hadrianus, het warme weer, eindeloze straten om door te lopen, de Bosporus en de Gouden Hoorn, de theehuizen met echte Appethee met lekker veel suiker, waterpijpen maar vooral de sfeer en de vriendelijkheid die er heerst. En het grote zelfbewustzijn en zelfrespect dat de mensen hebben. Mensen bedelen er niet, ze zullen altijd proberen nog iets te verkopen.
Wat tof!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ensaf betekent 'de meest naïeve' in het Turks.Eerlijk waar.
Dat is de reden dat Koerden nooit opvielen? Ik herken een Koerd van een kilometer afstand.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat is altijd het probleem geweest, geloof ik. Voorheen werd hun bestaan ontkend en werden ze afgedaan als berg-Turken.
Hebben alle inwoners van Istanbul hun krachten gebundeld om je zo ver mogelijk uit de buurt van de bedelaars van Istanbul te houden?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:19 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Waar zal ik beginnen.
De enorme grootte, de prachtige geschiedenis, de Aya Sofia, de Blauw Moskee, Topkapi, de Muur van Hadrianus, het warme weer, eindeloze straten om door te lopen, de Bosporus en de Gouden Hoorn, de theehuizen met echte Appethee met lekker veel suiker, waterpijpen maar vooral de sfeer en de vriendelijkheid die er heerst. En het grote zelfbewustzijn en zelfrespect dat de mensen hebben. Mensen bedelen er niet, ze zullen altijd proberen nog iets te verkopen.
Hoe oud ben je eigenlijk, Ensaf? Een vraag die ik mij eerder weleens heb gesteld.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:19 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Waar zal ik beginnen.
Moet ik natuurlijk bij zeggen dat ik het relatief kleine stukje waar alle toeristen komen natuurlijk amper uit geweest ben.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm..Misschien moet ik er toch maar een keer heen en het echt verkennen.
Nasil?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is de reden dat Koerden nooit opvielen? Ik herken een Koerd van een kilometer afstand.
Wat moet een halve PKK voostellen?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
Was net kina gecesi, zeggen jongens tegen elkaar:
"Ben jij PKK?"
"Ja half"
"Ik ben helemaal PKK!"
koerd is automatisch pkk
AHAHAHAHAHA. DAMN.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
Was net kina gecesi, zeggen jongens tegen elkaar:
"Ben jij PKK?"
"Ja half"
"Ik ben helemaal PKK!"
koerd is automatisch pkk
21quote:Op donderdag 24 december 2009 00:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk, Ensaf? Een vraag die ik mij eerder weleens heb gesteld.
Een van de ouders is Koerd en de ander Turk. M'n neefje kwam me dit heel trots vertellen en dan lachen bij het woord "Koerd", terwijl ik bij allemaal Koerden aan tafel zat, damn.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat moet een halve PKK voostellen?
Oh, jammer. Ik dacht aan halve ledematen enzo.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een van de ouders is Koerd en de ander Turk. M'n neefje kwam me dit heel trots vertellen en dan lachen bij het woord "Koerd", terwijl ik bij allemaal Koerden aan tafel zat, damn.
Een Nederlands meisje dat ik ken studeerde een tijdje in Ankara. Tijdens die studie is ze een keer naar Istanbul geweest en ze zei dat je als meisje niet eens normaal over straat kon. En dat de mensen in Istanbul echt heeel anders zijn dan de rest van de Turken. Ze is na een dag weer teruggekeerd naar Ankara. En dat gevoel heb ik ook, doe mij maar Ankara, Izmir, Bursa of Adana. Dit zijn ook grote steden maar de mensen zijn er normaal.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:23 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Moet ik natuurlijk bij zeggen dat ik het relatief kleine stukje waar alle toeristen komen natuurlijk amper uit geweest ben.
Nu is inmiddels wel duidelijk dat het geen berg-Turken zijn, hè.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is de reden dat Koerden nooit opvielen? Ik herken een Koerd van een kilometer afstand.
Nee, nu zijn het ezels.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:26 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nu is inmiddels wel duidelijk dat het geen berg-Turken zijn, hè.
Een Pool die metroseksueel is. Hihi, haha, hoho.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:25 schreef zarGon het volgende:
Whehe, metropool. Wat een raar woord.
Ja, maar spreekwoordelijk gezien kan dat niet.quote:
quote:
Heb ik als jongen niet zo veel last van gehad, maar heb inderdaad wel wat verhalen gehoord over volgepropte tramsquote:Op donderdag 24 december 2009 00:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een Nederlands meisje dat ik ken studeerde een tijdje in Ankara. Tijdens die studie is ze een keer naar Istanbul geweest en ze zei dat je als meisje niet eens normaal over straat kon. En dat de mensen in Istanbul echt heeel anders zijn dan de rest van de Turken. Ze is na een dag weer teruggekeerd naar Ankara. En dat gevoel heb ik ook, doe mij maar Ankara, Izmir, Bursa of Adana. Dit zijn ook grote steden maar de mensen zijn er normaal.
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toevallig studeerde ze aan Bilkent. En wat ik heb gehoord van Bilkent is het dus alles behalve een chille universiteit. Echt van die rijke Turken die zichzelf heel wat menen.
Moet ik hier nu serieus op in gaan?quote:
Een jaar aan die universiteit kost voor een Turk 25000 euro. Dus ga maar na wat voor Turken er daar op die universiteit zitten. En je weet, Turk sosyetiler hic cekilmez.quote:
Je bent altijd welkom.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:30 schreef Ensaf het volgende:
Ik begin in te zien hoe jullie aan 223 topics zijn gekomen.
Ben vereerd dat ik er in dit geval een kleine bijdrage aan heb kunnen leveren.
Van die 'mirba naber'-types.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een jaar aan die universiteit kost voor een Turk 25000 euro. Dus ga maar na wat voor Turken er daar op die universiteit zitten. En je weet, Turk sosyetiler hic cekilmez.
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Van die 'mirba naber'-types.
Dat geldt voor alle high society-mensen toch?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een jaar aan die universiteit kost voor een Turk 25000 euro. Dus ga maar na wat voor Turken er daar op die universiteit zitten. En je weet, Turk sosyetiler hic cekilmez.
Turken zijn nog erger. Turken overdrijven sowieso met alles dus.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle high society-mensen toch?
Dat geloof ik best. Havalarini kaçirtmak lazim.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Dat meisje vertelde dat het net een American Highschool was maar dan 100 x erger.
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:58 schreef zarGon het volgende:
Ken je die ene uitgekauwde grap over medicijnen?
HHAHAHA.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:00 schreef zarGon het volgende:
Even een toiletmeneer tussendoor:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:58 schreef zarGon het volgende:
Ken je die ene uitgekauwde grap over medicijnen?
Als ze zwart zijn werken ze niet.quote:
Slecht.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Als ze zwart zijn werken ze niet.
Ik ga slapen.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:13 schreef zarGon het volgende:
Wie heeft zin in boter, kaas en eieren?
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik bespaar je de leukste plaatjes dan maar.
Wolla, wat is deze!?quote:
WAT!?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:33 schreef zarGon het volgende:
Waarom wordt "Nederlands" of "Hollands" in het Turks 'Vlaams' genoemd?!
Wallah dan.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:40 schreef GenusButeo het volgende:
Wikwakka, wij zeggen geen 'wolla', dat is de Marokkaanse versie.
En in plaats van tozzzz zeggen jullie tfoe?quote:Op donderdag 24 december 2009 09:40 schreef GenusButeo het volgende:
Wikwakka, wij zeggen geen 'wolla', dat is de Marokkaanse versie.
Dat heb ik Marokanen horen zeggen.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En in plaats van tozzzz zeggen jullie tfoe?
Je betaalt toeslag voor het 3D én nog een keer voor IMAXquote:Op donderdag 24 december 2009 11:35 schreef Rookert het volgende:
Oja, moet ik ook nog zien, alleen is 3D meteen 11+ euro, vind ik nog best veel![]()
En dan wil ik hem eigenlijk op IMAX zien, 14,30 euro
Ja, het is echt niet normaal, 8 euro is echt mijn max voor een lange filmquote:Op donderdag 24 december 2009 11:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je betaalt toeslag voor het 3D én nog een keer voor IMAX? Wat een afzetterij
.
Neen. Dat is ook Marokkaans.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En in plaats van tozzzz zeggen jullie tfoe?
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Neen. Dat is ook Marokkaans.
Ik weet eigenlijk niet wat wij zeggen. IHVK, wat zeggen wij?Geen klanknabootsingen van rochelgeluiden, in ieder geval.
Maar 'rustig' lijkt me eerder iets voor mensen die in Nederland wonen, of zeggen Turken in Turkije ook "bla bla bla RUSTIG RUSTIG LAN bla bla rustig!"quote:Op donderdag 24 december 2009 12:56 schreef IHVK het volgende:
Turken zeggen rustig ja. Tfoe niet.
Misschien tuuh, maar dat zeggen Turks moeders.
Verder weet ik niet, lan wordt ook vaak gezegd.
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar 'rustig' lijkt me eerder iets voor mensen die in Nederland wonen, of zeggen Turken in Turkije ook "bla bla bla RUSTIG RUSTIG LAN bla bla rustig!"![]()
.
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:56 schreef IHVK het volgende:
Turken zeggen rustig ja. Tfoe niet.
Misschien tuuh, maar dat zeggen Turks moeders.
Verder weet ik niet, lan wordt ook vaak gezegd.
?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En toen feliciteerde ze jou met de 5 gebroeders?
ooooooooohquote:Op donderdag 24 december 2009 13:24 schreef Bortecinem het volgende:
Jij kent de welgekende bes kardes niet?
Hahahahaha.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:25 schreef GenusButeo het volgende:
Mijn moeder zegt dat allemaal ook, plus de special edition verwensingen in het Azeri, zoals:
Meni verem eledin.![]()
Salamat olmuyasan.![]()
Yerin dibine giresen, ay gede.
2-3 keer.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
hoe vaak per week stofzuigen jullie het hele huis?
Heyequote:
Wij vaker en ik word er gek van.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
2-3 keer.
Mijn moeder is net nog bezig geweest.
Bijna elke dag. Mijn moeder zegt altijd: "Ev köçüp gedir!quote:Op donderdag 24 december 2009 13:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
hoe vaak per week stofzuigen jullie het hele huis?
Dat is waar.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turkmeens ook en Kazakh en Yakutks en Uyghur en Tatar en Kirgiz en Uzbek...
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:25 schreef GenusButeo het volgende:
Mijn moeder zegt dat allemaal ook, plus de special edition verwensingen in het Azeri, zoals:
Meni verem eledin.![]()
Salamat olmuyasan.![]()
Yerin dibine giresen, ay gede.
Mijn moeder ook en dan gaat ze zeggen siz insan degilsiniz, agir burasi.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Bijna elke dag. Mijn moeder zegt altijd: "Ev köçüp gedir!Füzülüyü ortadan kaldirin!"
Zelfs als het brandschoon is.
Mijn moeder werkt ook, maar toch moet ze elke dag schoonmaken van haarzelf, dat maakt me nog gekker. Ik help haar bijna dagelijks, maar ik heb nu echt geen zin.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:34 schreef Bortecinem het volgende:
Mjin moeder werkt, anders zou ze ook elke dag schoonmaken. En ik ben lui dus doe ik nooit iets in het huishouden.
En ik dacht dat mijn moeder een schoonmaak ziekte had.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mijn moeder werkt ook, maar toch moet ze elke dag schoonmaken van haarzelf, dat maakt me nog gekker. Ik help haar bijna dagelijks, maar ik heb nu echt geen zin.
Komt je bekend voor, hè?quote:
Conclusie: alle Turkse moeders hebben de Schoonmaakziekte en de bijbehorende verwensingen-tic.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mijn moeder ook en dan gaat ze zeggen siz insan degilsiniz, agir burasi.
Wees blij. Ik vind het eigenlijk niet eens erg dat ze dagelijks wil schoonmaken, maar ze werkt ook, kookt dagelijks, rust nemen zou verstandig zijn. Als ze niet zou werken zou ik het begrijpen, dan zou ik ook dagelijks willen schoonmaken, bos bos oturamam.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En ik dacht dat mijn moeder een schoonmaak ziekte had.
Die verwensingen zijn eng. Ze zegt ook (weet niet precies) dogmam dogmaz diyesice ofzo + Seni doguracagima, tas dogurysaydim.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:40 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Conclusie: alle Turkse moeders hebben de Schoonmaakziekte en de bijbehorende verwensingen-tic.
Mijn moeder zei gisteren 'keske kopek buyutseydim cocuk buyutecegime'quote:Op donderdag 24 december 2009 13:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Die verwensingen zijn eng. Ze zegt ook (weet niet precies) dogmam dogmaz diyesice ofzo + Seni doguracagima, tas doguysaydim.
deze ga ik aan mn moeder lerenquote:Op donderdag 24 december 2009 13:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn moeder zei gisteren 'keske kopek buyutseydim cocuk buyutecegime'
![]()
De dingen die ze roepen zijn echt erg.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
deze ga ik aan mn moeder leren![]()
mn moeder zegt ook vet vaak nankor en kustah
gavurun cocugu
Turkse moeders zijn eng.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De dingen die ze roepen zijn echt erg.
koudquote:Op donderdag 24 december 2009 13:53 schreef Bortecinem het volgende:
Damn. Het is hier 16 graden binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |