Zeik toch allemaal niet over dat ene extra minuutje, als dat zo moet wacht ik de volgende keer gewoon 4 minutenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:40 schreef Meddo het volgende:
[..]
1 je typt je post
2 Klik op invoeren
3 je denkt "oh, ik ben de laatste" (3 s)
4 je kopieert de oude titel (4 s)
5 je klikt op nieuw topic (2 s)
6 je past het nummer aan het verzint een titel (10 s)
7 je klinkt op een pi en stelt het subforum in (5 s)
8 invoeren (1 s)
25 seconden
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 23 december 2009 21:43 schreef franklop het volgende:
[..]
die had ik net gemist, geef maar een link zo
Ik had een titel, maar die was te langquote:Op woensdag 23 december 2009 21:40 schreef Meddo het volgende:
[..]
1 je typt je post
2 Klik op invoeren
3 je denkt "oh, ik ben de laatste" (3 s)
4 je kopieert de oude titel (4 s)
5 je klikt op nieuw topic (2 s)
6 je past het nummer aan het verzint een titel (10 s)
7 je klinkt op een pi en stelt het subforum in (5 s)
8 invoeren (1 s)
25 seconden
is t nog wat geworden met angela gisternacht eigenlijk?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gasten zijn altijd saai voor 22:00 uur
Bij de SR moet je niet schrikken als je de lapo hebt, alleen sommige hebben gebrek aan creativiteit voor de TTquote:Op woensdag 23 december 2009 21:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeik toch allemaal niet over dat ene extra minuutje, als dat zo moet wacht ik de volgende keer gewoon 4 minuten. Niet iedereen is even snel
.
Welk formaat en met welke codecs upload jij? Ik moet soms wel een paar uur wachten voordat het filmpje werktquote:Op woensdag 23 december 2009 21:44 schreef Captain_Slow het volgende:
Veiling TV van net:
Bekijk deze YouTube-video
Nou echt..quote:
persoonlijk vond ik het niet zo denderend. Ze was wel lief voor de brievenbus bezoekers.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:44 schreef Joesse het volgende:
[..]
is t nog wat geworden met angela gisternacht eigenlijk?
Gewoon negeren, laat ze zeiken!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:44 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik had een titel, maar die was te lang![]()
Waar we alles op die dampende en stampende veiling verkopen!!! was veel te lang, dus moest ik gaan inkorten..
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Herman. Jij leest wel honderd keer de krant."
Veel irritanter is dat Youtube vaak mijn fimpjes in 16:9 beeldformaat in 4:3 weergeeftquote:Op woensdag 23 december 2009 21:45 schreef Meddo het volgende:
[..]
Welk formaat en met welke codecs upload jij? Ik moet soms wel een paar uur wachten voordat het filmpje werkt
JA! Ze was zo lief, en ze zong goed!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:44 schreef Joesse het volgende:
[..]
is t nog wat geworden met angela gisternacht eigenlijk?
Je moest hier vandaag nummertjes trekken voor dat je erin mochtquote:Op woensdag 23 december 2009 21:45 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Thanks, gemist.
Hallo trouwensDamn, wat is het druk in de AH zeg!
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Herman. Jij leest wel honderd keer de krant."
Nou die gleuf stond wagenwijd open inderdaad!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
persoonlijk vond ik het niet zo denderend. Ze was wel lief voor de brievenbus bezoekers.
Plaspauzequote:Op woensdag 23 december 2009 21:46 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Gewoon negeren, laat ze zeiken!
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:47 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nou die gleuf stond wagenwijd open inderdaad!
MPG die als TS gecodeerd isquote:Op woensdag 23 december 2009 21:45 schreef Meddo het volgende:
[..]
Welk formaat en met welke codecs upload jij? Ik moet soms wel een paar uur wachten voordat het filmpje werkt
Ik heb hem ook al een paar keer gehad en ik denk soms ook iets langer over een TTquote:Op woensdag 23 december 2009 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bij de SR moet je niet schrikken als je de lapo hebt, alleen sommige hebben gebrek aan creativiteit voor de TT
En jij bent er redelijk getraind inquote:Op woensdag 23 december 2009 21:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al een paar keer gehad en ik denk soms ook iets langer over een TT. Vaak weet ik er wel een maar niet altijd
.
jesus wat kunnen jullie zeiken zegquote:Op woensdag 23 december 2009 21:48 schreef Obecalp het volgende:
Wat is Waylon arrogant zeg...bah
Ik stem voorquote:Op woensdag 23 december 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
Kan Waylon er niet uit en Rooie Rinus en Pé Daalemmer erin?
Ja maar als hij steeds zegt dat er dik betaald moet worden voor hij iets doet wordt het redelijk vervelendquote:Op woensdag 23 december 2009 21:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
jesus wat kunnen jullie zeiken zeg![]()
Het gaat om geld dit keer
Nah, zo'n slaapgast moet ook enigszins enthousiast zijn. Anders zit ie daar echt alleen maar voor zichzelf.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
jesus wat kunnen jullie zeiken zeg![]()
Het gaat om geld dit keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |