Zeik toch allemaal niet over dat ene extra minuutje, als dat zo moet wacht ik de volgende keer gewoon 4 minutenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:40 schreef Meddo het volgende:
[..]
1 je typt je post
2 Klik op invoeren
3 je denkt "oh, ik ben de laatste" (3 s)
4 je kopieert de oude titel (4 s)
5 je klikt op nieuw topic (2 s)
6 je past het nummer aan het verzint een titel (10 s)
7 je klinkt op een pi en stelt het subforum in (5 s)
8 invoeren (1 s)
25 seconden
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 23 december 2009 21:43 schreef franklop het volgende:
[..]
die had ik net gemist, geef maar een link zo
Ik had een titel, maar die was te langquote:Op woensdag 23 december 2009 21:40 schreef Meddo het volgende:
[..]
1 je typt je post
2 Klik op invoeren
3 je denkt "oh, ik ben de laatste" (3 s)
4 je kopieert de oude titel (4 s)
5 je klikt op nieuw topic (2 s)
6 je past het nummer aan het verzint een titel (10 s)
7 je klinkt op een pi en stelt het subforum in (5 s)
8 invoeren (1 s)
25 seconden
is t nog wat geworden met angela gisternacht eigenlijk?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gasten zijn altijd saai voor 22:00 uur
Bij de SR moet je niet schrikken als je de lapo hebt, alleen sommige hebben gebrek aan creativiteit voor de TTquote:Op woensdag 23 december 2009 21:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zeik toch allemaal niet over dat ene extra minuutje, als dat zo moet wacht ik de volgende keer gewoon 4 minuten. Niet iedereen is even snel
.
Welk formaat en met welke codecs upload jij? Ik moet soms wel een paar uur wachten voordat het filmpje werktquote:Op woensdag 23 december 2009 21:44 schreef Captain_Slow het volgende:
Veiling TV van net:
Bekijk deze YouTube-video
Nou echt..quote:
persoonlijk vond ik het niet zo denderend. Ze was wel lief voor de brievenbus bezoekers.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:44 schreef Joesse het volgende:
[..]
is t nog wat geworden met angela gisternacht eigenlijk?
Gewoon negeren, laat ze zeiken!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:44 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik had een titel, maar die was te lang![]()
Waar we alles op die dampende en stampende veiling verkopen!!! was veel te lang, dus moest ik gaan inkorten..
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Herman. Jij leest wel honderd keer de krant."
Veel irritanter is dat Youtube vaak mijn fimpjes in 16:9 beeldformaat in 4:3 weergeeftquote:Op woensdag 23 december 2009 21:45 schreef Meddo het volgende:
[..]
Welk formaat en met welke codecs upload jij? Ik moet soms wel een paar uur wachten voordat het filmpje werkt
JA! Ze was zo lief, en ze zong goed!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:44 schreef Joesse het volgende:
[..]
is t nog wat geworden met angela gisternacht eigenlijk?
Je moest hier vandaag nummertjes trekken voor dat je erin mochtquote:Op woensdag 23 december 2009 21:45 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Thanks, gemist.
Hallo trouwensDamn, wat is het druk in de AH zeg!
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Herman. Jij leest wel honderd keer de krant."
Nou die gleuf stond wagenwijd open inderdaad!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
persoonlijk vond ik het niet zo denderend. Ze was wel lief voor de brievenbus bezoekers.
Plaspauzequote:Op woensdag 23 december 2009 21:46 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Gewoon negeren, laat ze zeiken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |