quote:Op woensdag 23 december 2009 21:47 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nou die gleuf stond wagenwijd open inderdaad!
MPG die als TS gecodeerd isquote:Op woensdag 23 december 2009 21:45 schreef Meddo het volgende:
[..]
Welk formaat en met welke codecs upload jij? Ik moet soms wel een paar uur wachten voordat het filmpje werkt
Ik heb hem ook al een paar keer gehad en ik denk soms ook iets langer over een TTquote:Op woensdag 23 december 2009 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bij de SR moet je niet schrikken als je de lapo hebt, alleen sommige hebben gebrek aan creativiteit voor de TT
En jij bent er redelijk getraind inquote:Op woensdag 23 december 2009 21:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al een paar keer gehad en ik denk soms ook iets langer over een TT. Vaak weet ik er wel een maar niet altijd
.
jesus wat kunnen jullie zeiken zegquote:Op woensdag 23 december 2009 21:48 schreef Obecalp het volgende:
Wat is Waylon arrogant zeg...bah
Ik stem voorquote:Op woensdag 23 december 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
Kan Waylon er niet uit en Rooie Rinus en Pé Daalemmer erin?
Ja maar als hij steeds zegt dat er dik betaald moet worden voor hij iets doet wordt het redelijk vervelendquote:Op woensdag 23 december 2009 21:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
jesus wat kunnen jullie zeiken zeg![]()
Het gaat om geld dit keer
Nah, zo'n slaapgast moet ook enigszins enthousiast zijn. Anders zit ie daar echt alleen maar voor zichzelf.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
jesus wat kunnen jullie zeiken zeg![]()
Het gaat om geld dit keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |