abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76012949
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:41 schreef Ssserpente het volgende:
Whoei Amélie!

Dat werd tijd hè?
Het zou inderdaad tijd worden zeg, ik dacht dat het nooit meer zou gebeuren! ze is inmiddels al 5.5 maand [/fysio]

hahaha Willow
kijk maar uit straks ligt ze met het stoeltje op dr rug op de grond
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76013344
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:57 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Het zou inderdaad tijd worden zeg, ik dacht dat het nooit meer zou gebeuren! ze is inmiddels al 5.5 maand [/fysio]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 24 december 2009 @ 14:14:32 #53
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_76013656
Haha, gewéldig Huup, en ook zo droog (als ik het goed heb verstaan): "Is het gelukt?" vanaf de achtergrond

BJ, bálen zeg, gatver! Heel erg veel beterschap

Troel, nogmaals sterkte, en die opmerking van die verpleegster maar gewoon negeren. Knap van je dat je dat inderdaad naast je hebt neergelegd!

Nijna, welkom terug

Davinia, dat ben ik ook Er zijn wat zaken die nog dwars zitten, maar het gaat steeds maar beter. En hey, anders lossen we het wel weer op Hoop dat jij een mooie dag hebt ook

Ik en Stef zijn daarnet lekker met z'n tweetjes brood en de nog vergeten citroen wezen kopen (het tukje heeft het vanochtend tóch gewonnen ) en het is fijn om geen haast te hebben op een dag als vandaag, want dan kun je lekker lachen om al die gestresste mensen in de supermarkt. Jémig wat kunnen mensen zich druk maken om suffe dingen, er gingen mensen zowat op de vuist omdat de één de kar van de ander iets opzij zette om erlangs te kunnen (werd vervolgens beticht van 'diefstal' van de laatste eend ofzoiets).. Ik snap het niet hoor, op het allerlaatste moment boodschappen doen en dan helemaal over de zeik gaan als ze niet meer hebben wat je gepland had. Nouja, Stef heeft er in elk geval lekker doorheen liggen pitten enzo En nu heeft hij vréselijk de hik en daar wordt hij altijd heel boos van, zo schattig en zielig tegelijk

Oh, en jullie raden het NOOIT! De manager van mijn lief en de dame van personeelszaken zijn vandaag met hem gaan zitten over het zorgverlof: wat hij dan precies nodig had? Hij krijgt nog steeds niet wat hij eerst had bedacht, maar ineens waren ze heel soepel en kon er wel weer van alles Zou het dan opvallen dat hij die uren nu uit eigen zak betaalt, waaruit blijkt dat hij het misschien wel écht nodig heeft? Nouja, fijn hoor! Mosterd na de maaltijd zou ik bijna zeggen, maar toch wel fijn, die erkenning..

Heb overigens wel een beetje teveel gelopen misschien, er doet van alles zeer nu
3!
pi_76013722
Amélie wauw zeg

Timo rolt af en toe een keertje van zijn buik naar zijn rug, en van zn rug rolt hij nu sinds kort naar zn zij.. Hij heeft niet zo'n haast met dat rollen Zitten daarentegen, dat MOET hij constant.. En hij heeft nu ook ontdekt dat hij als hij zit zn handen wel even uit mijn handen kan trekken Niet zo handig met zijn evenwicht En hij heeft ook voor het laatst in de wipstoel gezeten voorlopig, hij ging namelijk zo ver naar voren, dat hij niet meer terug kon
pi_76013848
Nou stop maar met alle adviezen geven ik heb haar maar laten slapen en ze werd om 1 uur wakker

Nijna welkom terug! Hopelijk gaat het snel nog veel beter met je

En Amelie aan de rol! Werd inderdaad wel tijd hoor huup? Kan je nou ook al eens haar eigen brood smeren of moet jij dat nog steeds voor haar doen?

Incantrix vreselijk he die mensen met kerst-stress. Hele kerstgedachte is dan echt heel ver te zoeken... Alsof het bij kerst alleen om veel, duur en lekker eten draait. Gelukkig hebben wij alles via albert laten bezorgen. Scheelt een hoop gedoe want ik zag me niet met 2 kinderen door de sneeuw banjeren voor de kerstboodschappen.
  donderdag 24 december 2009 @ 14:29:10 #56
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_76014399
Ik ben, zoals jullie misschien wel weten, sinds gister weer thuis. Mét mannetje. Ik heb geen tijd voor uitgebreide verslagen, want het is natuurlijk kerstvakantie en zo met de kinderen erbij is het best druk Zeg maar gerust chaotisch. En omdat ik koorts kreeg waardoor de BV erg terugliep zat ik gisteren bijna aanééngesloten te voeden. De BV is nog niet helemaal terug op peil, maar Elyas blijft in ieder geval langer dan anderhalf uur weg

Zoals gezegd... niet veel tijd, maar een fotootje (van een paar uurtjes geleden, nét fris uit bad ) plaatsen kan altijd
pi_76014646
Incantrix hahaha
lief en ik moeten er ook altijd erg om lachen. Dat gestress. Achja.

Stiemie fijn dat ze uit zichzelf wakker is geworden, ik zat er net aan te denken

Timo hihi lekker ding
ach hij hoeft ook nog lang niet te rollen hè Chan dus hij heeft nog alle tijd
Amélie moest wel echt gaan rollen asap. How much I hate to admit it heeft de fysio daar wel gewoon gelijk mee dat je van kindjes met een plat hoofd eigenlijk wilt dat ze zsm gaan rollen omdat ze dan wat minder op dat hoofd liggen. Maar de ervaring heeft me inmiddels geleerd dat je kunt oefenen tot je een ons weegt, ze doen het pas als ze het zelf nodig vinden. Dus tsja, bottomline, ik ben erg blij dat ze zelf rolt. Weer een "kopzorg" minder
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76014864
Tan, wat een knapperd heb je
pi_76014956
Tan wat een heerlijk "aapje" heb je daar
pi_76015092
oh Tan wat is ie mooi
en wat een tof shirtje!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76016163
Troel heel veel sterkte in dat ziekenhuis. Vreemde vpl trouwens, je doet het juist goed!

voor Amélie!

Tan welkom thuis! Wat een mooie knul en wat een onwijs leuk shirt heeft ie aan

Als we dan toch verder gaan met spoilers....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76016237
Wat een narigheid zeg allemaal onder die spoilers Allemaal veel sterkte ermee
pi_76016497
oef Wup succes daarmee meis

gebakje en ik zijn klaar om te gaan, fijne dagen allemaal!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76016663
Fijne kerst huup-en-gebakje Wat is ze mooi aangekleed

Wupwup
  donderdag 24 december 2009 @ 15:26:38 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76017107
Tan! Wat fijn dat je thuis bent! Geniet van de kerst! Ik hoop dat de bv snel op peil komt en dat Elyas je iig nog wat tijd voor een kerstdiner gunt.

Amelie, knappe meid, nu al rollen!
Hmmm, mss moeten wij toch ook maar eens oefenen met Oscar.
  donderdag 24 december 2009 @ 15:28:30 #66
95408 Incantrix
pi_76017194
Jij ook Huup, ook voor je lief en je meisje

Tan, wat een mooierd en wat een geweldig shirt!

@ kerststress: inderdaad, ik lach me rot, hoe hard kun je je druk maken om onbenulligheden, je kunt toch ook improviseren als het niet lukt zoals je eerst bedacht had? Idd Stiemie, de kerstgedacht. Is helemaal zoek dan..

Gats, Wupwup, wat naar! Sterkte ermee joh

vanaf welke leeftijd kun je eigenlijk spuitluiers verwachten?
3!
pi_76018171
Och jee, Jochem, wat sneu! Ik vroeg me al af hoe het stond met Bert, Troel. Je had pas een familieportret gepost in het fototopic en ik had gehoopt dat dat betekende dat het er misschien weer beter voor stond. Zo te horen niet dus. Hoe kun je nou gaan werken op zo'n moment. Ik zou die mannen - doe de vriend van Linda er maar bij - wel even onder handen willen nemen.

BJ, sterkte met je borstonsteking. Ik hoop dat je inderdaad zo snel opknapt als je beloofd is.

WupWup. Ik zat pas tegen m'n lief te klagen dat de natuur maar stom in elkaar zit, omdat een bevalling zoveel kapot kan maken. Hij had een heel plausibel evolutionair verhaal: hoofden zijn in omvang toegenomen (evolutionair voordeel -> meer hersenen -> groter hoofd) maar het geboortekanaal heeft zich nog niet daarop aangepast. Een collega van me vindt dat we maar eieren moeten gaan leggen. Ik ben het daar hartgrondig mee eens.

Twinkly, ik zou absoluut bellen. Die aanvallen klinken doodeng. Ik heb gister het een en ander over 'blue spells' gelezen en ze zijn gelukkig onschuldig, maar je weet natuurlijk niet zeker of dat het is waar Niels last van heeft. Het klinkt trouwens wel als iets wat bij hem past, afgaande op wat je over zijn karakter hebt geschreven.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_76018223
Het CB en de huisarts weten het ook niet, hmz.
Niels zit echt niet goed in zijn velletje, heel veel huilen en hij is heel schrikachtig op het aankleedkussen. Ik kan hem steeds net ervan weerhouden weer in zo'n aanval te schieten door zijn handjes vast te pakken en hem lachend toe te spreken.

Goedzo Amelie!! Wat leuk

hihi Icantrix hebben jullie nog geen spuitluiers meegemaakt dan , Niels heeft ze continu Alleen niet altijd boven de luier uit
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_76018429
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:47 schreef Claudia_x het volgende:
Twinkly, ik zou absoluut bellen. Die aanvallen klinken doodeng. Ik heb gister het een en ander over 'blue spells' gelezen en ze zijn gelukkig onschuldig, maar je weet natuurlijk niet zeker of dat het is waar Niels last van heeft. Het klinkt trouwens wel als iets wat bij hem past, afgaande op wat je over zijn karakter hebt geschreven.
Oh, ik zal erop googlen, dankje
Hmm ik kon het de CB verpleegkundige en de doktersassistente ook niet zo goed uitleggen geloof ik wat er aan de hand is. Alle baby's schrikken wel eens, maar is was extreem.
eventjes zeuren hoor, maar ik wil ook zo graag met de wandelwagen er op uit. We hebben het een keer geprobeerd naar de Prenatal maar dat werd een groot drama.

En idd onze hoofden zijn veel te groot
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_76018580
Hier begint de wieg toch ook erg klein te worden. De laatste 2 dagen draait Ivan zich bovendien ineens van zijn rug naar zijn zij. Ik dacht eerst dat hij dat alleen in ons bed deed omdat hij de helling mee had en [=\naar mij toe 'rolde', maar hij deed het afgelopen nacht ook in z'n eigen wieg. Is dat niet veel te vroeg, of stelt het niet zoveel voor om van rug naar zij te rollen?

Ik heb trouwens de stofzuiger op de slaapkamer geparkeerd. Mijn ritueel om Ivan in slaap te krijgen is nu als volgt: ik verwarm zijn bed eerst met een kruik, leg hem in zijn wieg als hij de eerste tekenen van moeheid begint te vertonen, stop een speen in z'n mond en zet de stofzuiger aan. Als ik wegloop en 5 minuten later terugkom slaapt hij vaak (nou ja, zo vaak heb ik het nog niet geprobeerd); kan ik meteen de pokkeherrie van de stofzuiger stoppen. Hij heeft hier vandaag twee keer 45 minuten door geslapen.
  donderdag 24 december 2009 @ 15:57:49 #71
95408 Incantrix
pi_76018669
Heej Claudia, hoe is het met jullie dan?

Twinkly, crap, behoorlijk balen dat zowel het CB als de HA geen idee hebben, hadden ze misschien nog een idee waar je het dan zou kunnen vragen? Hebben kinderartsrn bij het ziekenhuis misschien ook telefonische spreekuren ofzo? Ik vind het helemaal niks dat jullie zo de kerst in moeten En nou, de afgelopen week, 2 weken ofzo hebben we zo hier en daar echt impressive kunstwerken in zijn luiers voorbij zien komen, maar het komt er nooit uit dus vroeg ik me af of hij dan nog geen spuitluiers heeft of dat we héél blij mogen zijn met onze luiers Daarnet had hij de ergste die ik ooit heb gezien, na het openen van het gevaarte zat hij ook meteen vol van enkels tot rug, maar zolang de luier dichtzat was er niks aan de hand
3!
  donderdag 24 december 2009 @ 16:01:21 #72
95408 Incantrix
pi_76018821
Haha, Claudia, geweldig, Ivan en de stofzuiger Hoe heette dat verhaal nou toch? Wubbo en de vliegende stofzuiger? Nee, Aldo en de vliegende stofzuiger!!
3!
pi_76019094
Hahahaha Claudia wat een verhaal zeg van de stofzuiger Bij Linde gebruikten we wel eens een fohn (is iets handiger dan een stofzuiger )

Twinkly ik heb geloof ik gemist wat er is met Niels. Ik ga even teruglezen
pi_76019123
Net weer gebeld met de huisarts dat we toch echt wel graag een verwijzing willen voor de kinderarts maar dat lukt niet meer om 4 uur 's middags op kerstavond. Hij heeft ook nog eens 2 weken vakantie. Volgende week maandag de waarnemer maar bellen dus.
pi_76019191
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:52 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Oh, ik zal erop googlen, dankje
Ik bedoelde eigenlijk gewoon die breath holding spells waar iemand anders het gister over had. In een van de eerste hits daarop werd het een en ander uitgelegd over de rol van emoties, dat deze aanvallen voorkomen als een kind bijvoorbeeld boos of gefrustreerd is.
quote:
Hmm ik kon het de CB verpleegkundige en de doktersassistente ook niet zo goed uitleggen geloof ik wat er aan de hand is. Alle baby's schrikken wel eens, maar is was extreem.
Ja, klote is dat. Ik bereid me om die reden altijd vreselijk voor op gesprekken met zorgverleners. In het gesprek zelf hoor ik mezelf namelijk vaak dingen zeggen waarmee ik een probleem afzwak of waardoor ik eigenlijk zou kunnen verwachten dat ik een geruststellend antwoord krijg. Als het zomaar schrikken was geweest had je je niet zo zorgen gemaakt. Ivan heeft ook wel eens een rood hoofd of schrikt ook wel eens waarbij hij zijn handen in de lucht gooit, maar dat lijkt niet op wat jij omschreef.

Maar de verpleegkundige heeft dus gezegd dat alle baby's wel eens schrikken en je het daar maar mee moet doen?
quote:
eventjes zeuren hoor, maar ik wil ook zo graag met de wandelwagen er op uit. We hebben het een keer geprobeerd naar de Prenatal maar dat werd een groot drama.
Vervelend dat dat niet lukt. Misschien is het een waardeloos advies, hoor, maar heb je wel eens geprobeerd om hem 'in te pakken'? Als ik Ivan een vestje of een jasje aandoe in de wandelwagen dan vind ik hem vaak best een tijd onrustig, maar als hij zijn skipak aanheeft dan is hij zo rustig dat ik soms bang ben dat hij niet meer leeft. Ik vermoed dat het gevoel van ingepakt zitten hem rustig maakt. Maar goed, Ivan is waarschijnlijk op dit punt niet vergelijkbaar met Niels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')