Haha, gewéldig Huup, en ook zo droog (als ik het goed heb verstaan): "Is het gelukt?" vanaf de achtergrond

BJ, bálen zeg, gatver! Heel erg veel beterschap

Troel, nogmaals sterkte, en die opmerking van die verpleegster maar gewoon negeren. Knap van je dat je dat inderdaad naast je hebt neergelegd!
Nijna, welkom terug

Davinia, dat ben ik ook

Er zijn wat zaken die nog dwars zitten, maar het gaat steeds maar beter. En hey, anders lossen we het wel weer op

Hoop dat jij een mooie dag hebt ook

Ik en Stef zijn daarnet lekker met z'n tweetjes brood en de nog vergeten citroen wezen kopen (het tukje heeft het vanochtend tóch gewonnen

) en het is fijn om geen haast te hebben op een dag als vandaag, want dan kun je lekker lachen om al die gestresste mensen in de supermarkt. Jémig wat kunnen mensen zich druk maken om suffe dingen, er gingen mensen zowat op de vuist omdat de één de kar van de ander iets opzij zette om erlangs te kunnen (werd vervolgens beticht van 'diefstal' van de laatste eend ofzoiets).. Ik snap het niet hoor, op het allerlaatste moment boodschappen doen en dan helemaal over de zeik gaan als ze niet meer hebben wat je gepland had. Nouja, Stef heeft er in elk geval lekker doorheen liggen pitten enzo

En nu heeft hij vréselijk de hik en daar wordt hij altijd heel boos van, zo schattig en zielig tegelijk

Oh, en jullie raden het NOOIT! De manager van mijn lief en de dame van personeelszaken zijn vandaag met hem gaan zitten over het zorgverlof: wat hij dan precies nodig had? Hij krijgt nog steeds niet wat hij eerst had bedacht, maar ineens waren ze heel soepel en kon er wel weer van alles

Zou het dan opvallen dat hij die uren nu uit eigen zak betaalt, waaruit blijkt dat hij het misschien wel écht nodig heeft?

Nouja, fijn hoor! Mosterd na de maaltijd zou ik bijna zeggen, maar toch wel fijn, die erkenning..
Heb overigens wel een beetje teveel gelopen misschien, er doet van alles zeer nu