Dank voor jullie berichtjes.
Even snel vanaf een ziekenhuis pc een berichtje. De eerste nacht zijn we goed doorgekomen, maar hij drinkt wat weinig en zijn saturatie is vaak maar rond de 94% en dat is niet zo heel fijn. We zijn dus zeker niet voor de kerst thuis en wellicht pas na de kerst, want zuurstof en sondevoeding komen wel erg dichtbij.
Nog wel een bijna aanvaring met verpleegkundige gehad die het belachelijk vond dat ik elke twee uur ging voeden, daar kon rustig vier uur tussen zitten (ja, Jochem komt om de twee uur, als hij dat wil dan mag hij dat van mij, dan drinkt hij maar kleine beetjes en komt hij vaker, als hij dat prettig vindt en ik er geen probleem mee heb, waarom jij dan wel? ). Maar ik heb zowaar mijn woede ingeslikt en ben maar weer gaan voeden. Ik moet dus nu alleen wel even goed in de gaten houden wat en hoe.
Gelukkig zijn mijn ouders deze kant opgekomen, zij zorgen voor Ruben, Bert is aan het werk (ja, ook gisteren toen ik met |Jochem met spoed naar het ziekenhuis moest

)
De planning was dat ik na kerst nog een aantal dagen met de jongens in Twente zou blijven om tot rust te komen, maar daar gaat dus weer eens niets van komen. Nu maar proberen hier mijn rust te pakken.
Ben niet veel online, maar hoor via via wel hoe het hier gaat en ben ook gewoon mobiel gelukkig wel bereikbaar

Ynske houdt jullie ongetwijfeld wel op de hoogte. Voor nu: ik weet niet welke kindjes er nog meer ziek zijn dan Xeentje, in ieder geval van harte beterschap en ik hoop echt dat jullie wel kunnen genieten van jullie eerste kerst