abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76016093
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:59 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Dan is het hier maar weer eens duidelijk dat

A: jij zelf geen kinderen hebt.
Twee
quote:
B: geen rijbewijs hebt.
Die stelling hoort denk ik te zijn. B. Dat jij een wel een rijbewijs hebt, want ga je minder snel met de bus. Heb een rijbewijs en ga zowel met de trein als met de bus. Liever niet meer met de trein door dronken studenten die van de tien keer zes keer over je heenwalsen in een overvolle trein.
quote:
C: geen kennis hebt van enige regelgeving.
Qua busvervoer en kindergehuil en daar regelgeving bij halen? Zou het lachwekkend vinden wanneer een kind in openbare plaatsen niet zou mogen huilen. En ik weet niet eens of het een autistisch kind is en de situatie waarom de moeder met de bus moet. Kan me er wel iets bij voorstellen dat de mensen er van balen. En een sneer geven, maar deze actie heb ik geen begrip voor. Tenzij het kind met een stok op andere passagiers in zou slaan of ruzie zou zoeken met medepassagiers........Kind is 3 jaar notabene.
quote:
En dan vast nog wel een paar dingen.
Hou jezelf vooral niet in bedwang

[ Bericht 4% gewijzigd door paddy op 24-12-2009 15:13:55 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 24 december 2009 @ 15:08:47 #102
3542 Gia
User under construction
pi_76016226
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:02 schreef fs180 het volgende:

De moeder kan toch zelf wel lopen.
Er zal best een reden zijn waarom dat kind zo tekeer ging. Zoals gezegd, misschien een handicap of ziek, erg veel pijn, onderweg naar een dokter? Kan vanalles zijn. Maar nee, de tere yuppenzieltjes willen rust in hun bus.

Ik hoop dat die chauffeur zijn ontslag krijgt.
pi_76016309
Ontslag wens ik in deze tijd niemand toe.

Wel een week onbetaald verlof en een notitie op zijn functionering gesprek. leert met ook wel van
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_76016354
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:03 schreef PhysicsRules het volgende:

C. Er is geen wet die stelt dat je niet in een bus mag huilen
En al helemaal niet voor een drie-jarige.

En als ouder doe je het toch nooit goed.

Stel dat de moeder het kind in het openbaar aanpakt, heb je de andere helft over je heen die iets al snel een te harde aanpak vinden.
  donderdag 24 december 2009 @ 15:14:43 #105
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_76016487
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:08 schreef Gia het volgende:

[..]

Er zal best een reden zijn waarom dat kind zo tekeer ging. Zoals gezegd, misschien een handicap of ziek, erg veel pijn, onderweg naar een dokter? Kan vanalles zijn. Maar nee, de tere yuppenzieltjes willen rust in hun bus.

Ik hoop dat die chauffeur zijn ontslag krijgt.
Of gewoon een rotkind.
pi_76016547
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:11 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En al helemaal niet voor een drie-jarige.

En als ouder doe je het toch nooit goed.

Stel dat de moeder het kind in het openbaar aanpakt, heb je de andere helft over je heen die iets al snel een te harde aanpak vinden.
Krijgt het kind een papiertje in de hand gedrukt met het telefoonnr van de kindertelefoon
pi_76016718
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:14 schreef fs180 het volgende:

[..]

Of gewoon een rotkind.
Nou en? Zolang het kind medepassagiers geen schade toebrengt door er op los te slaan tegen die passagiers?

Dus moeten kinderen van drie nu ook al een bewijs van goed gedrag bij zich hebben om in openbare gelegenheden te kunnen komen?
pi_76016816
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:15 schreef paddy het volgende:

[..]

Krijgt het kind een papiertje in de hand gedrukt met het telefoonnr van de kindertelefoon
Nog erger, dan krijg je Jeugdzorg achter je aan omdat je
A. Je kind te hard opvoed
of
B. Je kind niet goed genoeg opvoed.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_76017049
Kinderen
Krijsende kinderen
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_76017176
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:25 schreef Seam het volgende:
Kinderen
Krijsende kinderen
Je bent zelf nog een kind
pi_76017177
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:25 schreef Seam het volgende:
Kinderen
Krijsende kinderen
wacht nog maar een paar jaar. Jouw tijd komt nog wel
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  donderdag 24 december 2009 @ 15:30:28 #112
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_76017319
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:19 schreef paddy het volgende:

[..]

Nou en? Zolang het kind medepassagiers geen schade toebrengt door er op los te slaan tegen die passagiers?

Dus moeten kinderen van drie nu ook al een bewijs van goed gedrag bij zich hebben om in openbare gelegenheden te kunnen komen?
Overlast is ook schade. Volgens jouw beredenatie mag ik de hele tmf-hitlijsten afspelen op mijn mobieltje, zolang iedereen mee kan genieten en ik niemand sla is het ok?
  donderdag 24 december 2009 @ 15:30:53 #113
3542 Gia
User under construction
pi_76017334
Yuppen
Zeurende yuppen.

De zeurende lui in dit topic zijn waarschijnlijk dezelfde die vinden dat bejaarden 's avonds geen boodschappen mogen doen, dat je niet met zijn tweeën naast elkaar op de roltrap mag staan, dat kinderen na een boswandeling geen chocomel mogen drinken in hun stamkroeg en ga zo nog maar even door.

Bah, ik walg van dergelijke intolerante wezens.
  donderdag 24 december 2009 @ 15:31:57 #114
3542 Gia
User under construction
pi_76017389
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:30 schreef fs180 het volgende:

[..]

Overlast is ook schade. Volgens jouw beredenatie mag ik de hele tmf-hitlijsten afspelen op mijn mobieltje, zolang iedereen mee kan genieten en ik niemand sla is het ok?
Volgens mij is er een regel dat je geen harde muziek mag afspelen in het OV.
pi_76017394
quote:

[..]

Jouw mobieltje heeft een volumeknop. Een kind van drie niet. Zo simpel is het verschil.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_76017399
quote:
Is jouw mobieltje een kind? Vergelijkingen zijn heel moeilijk; denk er voortaan maar wat langer over na.
  donderdag 24 december 2009 @ 15:32:33 #117
3542 Gia
User under construction
pi_76017413
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:28 schreef The_End het volgende:

[..]

Inderdaad. Het moet nog 21 worden!!
  donderdag 24 december 2009 @ 15:34:38 #118
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_76017507
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:05 schreef paddy het volgende:Twee
Dan zal ik wel veel geluk hebben: er is geen kind wat ik niet binnen 2 minuten stil krijg (en zonder slaan of schreeuwen). En het voorbeeld ''jamaar dat kind was misschien wel op sterven na dood en huilde daarom--> daar heb je 112 voor''.
quote:
Die stelling hoort denk ik te zijn. B. Dat jij een wel een rijbewijs hebt, want ga je minder snel met de bus. Heb een rijbewijs en ga zowel met de trein als met de bus. Liever niet meer met de trein door dronken studenten die van de tien keer zes keer over je heenwalsen in een overvolle trein.
Nee doelde meer op het feit dat je geen rijbewijs zou hebben. Wanneer jij namelijk bevoegd bent om te rijden dan weet je hoe zwaar irritant een constant krijsend persoon naast je is. En dronken studenten heb ik gelukkig nooit last van (ga btw zelden met trein of bus).
quote:
Qua busvervoer en kindergehuil en daar regelgeving bij halen? Zou het lachwekkend vinden wanneer een kind in openbare plaatsen niet zou mogen huilen. En ik weet niet eens of het een autistisch kind is en de situatie waarom de moeder met de bus moet. Kan me er wel iets bij voorstellen dat de mensen er van balen. En een sneer geven, maar deze actie heb ik geen begrip voor. Tenzij het kind met een stok op andere passagiers in zou slaan of ruzie zou zoeken met medepassagiers........Kind is 3 jaar notabene.
Binnen een bus is het geen Openbare plaats. Je moet immers betalen voor een vervoersbewijs. De regels in een bus zijn simpel. Ze staan immers bij elke in en uitgang + achter het schot waar de chauffeur zit. Geen Geluidsoverlast veroorzaken en het niet hinderen van de chauffeur zijn 2 redenen die direct bovenaan staan van elk reglement van willekeurige personen vervoersdienst van meer dan 9 personen.
En er een autist bij halen: daar hebben ze speciaal vervoer voor uitgevonden dus dat excuus gaat al helemaal niet op.
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:32 schreef PhysicsRules het volgende:
Jouw mobieltje heeft een volumeknop. Een kind van drie niet. Zo simpel is het verschil.
Zijn mobieltje heeft als het goed is een ietwat volwassen eigenaar. Een kind van drie ook. Zo simpel is de overeenkomst.
pi_76017580
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:28 schreef The_End het volgende:

[..]

Hoezo dat ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 24 december 2009 @ 15:36:51 #120
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_76017615
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:31 schreef Gia het volgende:

[..]

Volgens mij is er een regel dat je geen harde muziek mag afspelen in het OV.
Ja. Die regel verbied het een ieder om overlast te veroorzaken. Overlast!
quote:
Op donderdag 24 december 2009 15:32 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Maar de bekende marokkanen zetten we ook niet uit de bus? En dat kind kun je prima stil krijgen, je moet het alleen wel doen, en niet zoetsappig aanpappen met "doe eens rustig marietje". Dat mensen maar hun laffe karacter kwijt raken en verantwoordelijkheid nemen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')