abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76013152
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:58 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ok, dit is echt de laatste reactie dan

ik vind dat het inlevingsvermogen van een kind van 3 helemaal niet aan de orde is hier, het gaat om de moeder.
en ik ben het met je eens dat als het kind 5-10 minuutjes bezig is dat het idd overdreven is, maar blijkbaar was ie al zo lang bezig dat de buschauffeur het onderhand zat was.
die man krijgt elke dag met schreeuwende kinderen te maken, en dat ie net déze eruit zet zegt dan toch eigenlijk wel genoeg.

en ja, ik vind écht dat als het echt zo erg is dat je als moeder ziet dat anderen zich er zichtbaar aan irriteren dat je dan beter uit kunt stappen, en dan bij de halte wachten op de volgende bus, dat is toch niet meer dan normaal?
Uit het bericht is helemaal niet te halen hoe lang het kind huilde en of de moeder het probeerde te troosten, dus je hele post is gebaseerd op aannames.
  donderdag 24 december 2009 @ 14:08:11 #82
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_76013358
Buschauffeur had helemaal gelijk, moesten ze allemaal doen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 24 december 2009 @ 14:09:45 #83
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_76013427
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:03 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Uit het bericht is helemaal niet te halen hoe lang het kind huilde en of de moeder het probeerde te troosten, dus je hele post is gebaseerd op aannames.
Joh.
pi_76013440
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:00 schreef zomaareennaam het volgende:

[..]

een kind van 3 jaar dat zich nu al niet gedraagt zal later vrijwel zeker in de criminaliteit belanden- aanpakken die hap / geen gezeik - OPVOEDEN!
Opvoedkundig is het meest effectief om een krijsend kind te negeren. Geen aandacht geven, zodat het leert dat krijgen geen zin heeft. Is alleen niet erg fijn voor omstanders
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_76013528
Het ligt niet altijd in de macht van de moeder om het kind zijn mond te laten houden. Het lijkt me dus een beetje onzin om ze daarom de bus uit te zetten.
  donderdag 24 december 2009 @ 14:19:52 #86
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_76013919
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:11 schreef Picchia het volgende:
Het ligt niet altijd in de macht van de moeder om het kind zijn mond te laten houden. Het lijkt me dus een beetje onzin om ze daarom de bus uit te zetten.
Mijn moeder kon dat heel goed, die siste gewoon, je houd op met huilen of ik geef je een reden om te huilen. Dan was je stil, want je wist dat het waar was.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 24 december 2009 @ 14:22:43 #87
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_76014047
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mijn moeder kon dat heel goed, die siste gewoon, je houd op met huilen of ik geef je een reden om te huilen. Dan was je stil, want je wist dat het waar was.
pi_76014123
Als je hier de reactie leest van "een buspassagier:
quote:
Ik zat toevallig in die betreffende bus en sta volkomen achter de chauffeur. Ook ik zat me gek te ergeren. Vanaf het station in Almere stad tot aan de Bloemenbuurt zat het kind oorverdovend te krijsen, schreeuwen en schoppen tegen alles aan. Moeder heeft er geen enkele keer iets van gezegd, nam het kind een paar keer op schoot en hield het in de houtgreep, waarop het kind nog zei: mama je doet me pijn. Tot 2x toe glipte het kind van moeders schoot na een worsteling en viel daarbij in de buggyruimte. Moeder hield het kind ook tegen het raam gedrukt om het te kalmeren, ook dat lukte niet. Het kind schopte tegen alle panelen aan, waarna moeder het kind weer op schoot nam, en het kind keihard tegen het raam begon te schoppen. De moeder had het kind totaal niet onder controle, en ik (en medepassagiers, dat kon ik aan hun gezichten zien) zat me gek te ergeren. Na ongeveer een kwartier was de buschauffeur het zo zat (geloof me, hij niet alleen) dat hij inderdaad moeder verzocht de bus te verlaten. Hij zette (en niet gooide!) de buggy buiten, pakte daarna het kind op en zette het buiten. Zij had wel degelijk een jasje aan, (een zilverkleurige, met capuchon). En ik geef eerlijk toe, dat ik na deze actie van de chauffeur heb geapplaudiseerd (en meerderen met mij) dus dat wil wel wat zeggen! Ik hoorde een man zeggen: dat had je veel eerder moeten doen!
Dan zie je dat de moeder wel degelijk geprobeerd heeft het kind te kalmeren. Iedereen die zelf kinderen heeft, weet dat ze dit soort dingen zo af en toe juist op een openbare plaats doen om hun grenzen te verkennen (lees: de jouwe over te gaan). Ik snap heel goed dat zo'n moeder, met dreinend kind niet in de vrieskouw op de volgende bus gaat staan wachten. Dan leidt iedereen maar even mee hoor.... een kind van 3 zet je niet buiten als het vriest omdat ze herrie maken, en een gemiddelde buschauffeur hoeft zich ook niet met iemands opvoeding te bemoeien, zeker niet, als het belang van het kind op dat moment onderschikt gemaakt wordt. (mijn 2 cent: in het impopulaire: de egoistische machtswellustige buschauffeur is geen pedagoog en moet gewoon RIJDEN, daar wordt ie voor betaald)
  donderdag 24 december 2009 @ 14:28:49 #89
221328 MelanieA
What we think, we become.
pi_76014377
Ik sta achter de buschauffeur hoor! Dan maar even 10 minuten in de kou staan wachten op de volgende bus. hebben de medepassagiers in ieder geval een rustig vervolg van de reis! Ik vind dat de chauffeur terecht heeft gehandeld!!!
We are born and we die. These are certainties. Everything else in between is of our own making; so make it good.
pi_76014589
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:28 schreef MelanieA het volgende:
Ik sta achter de buschauffeur hoor! Dan maar even 10 minuten in de kou staan wachten op de volgende bus. hebben de medepassagiers in ieder geval een rustig vervolg van de reis! Ik vind dat de chauffeur terecht heeft gehandeld!!!
Hij heeft een kind van 3 uit de bus gezet! Waarom heeft hij de moeder er niet op aangesproken? Hij zit hardstikke fout. Elk normaal denkend wezen kan dat beredeneren. Daarom is hij ook geschorst. Het enige wat deze poll duidelijk laat zien, is dat er 100+ randdebielen op Fok rondlopen, maar dat wisten we eigenlijk al.
pi_76014591
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:24 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Als je hier de reactie leest van "een buspassagier:
[..]

Dan zie je dat de moeder wel degelijk geprobeerd heeft het kind te kalmeren. Iedereen die zelf kinderen heeft, weet dat ze dit soort dingen zo af en toe juist op een openbare plaats doen om hun grenzen te verkennen (lees: de jouwe over te gaan). Ik snap heel goed dat zo'n moeder, met dreinend kind niet in de vrieskouw op de volgende bus gaat staan wachten. Dan leidt iedereen maar even mee hoor.... een kind van 3 zet je niet buiten als het vriest omdat ze herrie maken, en een gemiddelde buschauffeur hoeft zich ook niet met iemands opvoeding te bemoeien, zeker niet, als het belang van het kind op dat moment onderschikt gemaakt wordt. (mijn 2 cent: in het impopulaire: de egoistische machtswellustige buschauffeur is geen pedagoog en moet gewoon RIJDEN, daar wordt ie voor betaald)
Dit ooggetuigenverslag maakt het alleen maar belachelijker. De moeder heeft dus van alles geprobeerd. Het was niet effectief, maar ze heeft het kind dus niet continu laten krijsen zonder in te grijpen. Die buschauffeur had gewoon met zijn tengels van dat kind moeten blijven. Schandelijk.
bron
pi_76014741
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:28 schreef MelanieA het volgende:
Ja, stel je voor zeg!!! Poeh, poeh, onze dag is natuurlijk verknald als we even in de bus hebben gezeten met een HUILEND kind wel te verstaan.
Alles boven de rust! Dan maar de kou in, hup!

*Zoals ik al zei: sommige mensen kunnen niks meer dealen in het leven. En af een toe een huilend kind dat voorbij komt hoort erbij*
  donderdag 24 december 2009 @ 14:36:25 #93
221328 MelanieA
What we think, we become.
pi_76014782
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:32 schreef The_End het volgende:

[..]

Hij heeft een kind van 3 uit de bus gezet! Waarom heeft hij de moeder er niet op aangesproken? Hij zit hardstikke fout. Elk normaal denkend wezen kan dat beredeneren. Daarom is hij ook geschorst. Het enige wat deze poll duidelijk laat zien, is dat er 100+ randdebielen op Fok rondlopen, maar dat wisten we eigenlijk al.
Hij heeft een kind van 3 met zijn moeder uit de bus gezet. Niet alleen!!! Ze konden toch ook naar de bus lopen in de kou? Kunnen ze ook 10 minuten op de volgende bus wachten en daar mensen gaan lastig vallen.

-edit-

[ Bericht 9% gewijzigd door paddy op 24-12-2009 14:58:37 ]
We are born and we die. These are certainties. Everything else in between is of our own making; so make it good.
pi_76015075
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:36 schreef MelanieA het volgende:
Tja...écht jammer dat er van die randdebielen rondlopen met vreemde opvattingen...
Kijk naar je eiguh. Een moeder met kind de bus uitzetten omdat het huilt
bron
pi_76015179
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:36 schreef MelanieA het volgende:
Hij heeft een kind van 3 met zijn moeder uit de bus gezet. Niet alleen!!! Ze konden toch ook naar de bus lopen in de kou? Kunnen ze ook 10 minuten op de volgende bus wachten en daar mensen gaan lastig vallen.

Tja...écht jammer dat er van die randdebielen rondlopen met vreemde opvattingen...
quote:
Hij zette (en niet gooide!) de buggy buiten, pakte daarna het kind op en zette het buiten.
quote:
Ik zag dat de chauffeur de kinderwagen pakte en deze de bus uitgooide, vervolgens pakte hij het kind bij de arm en zette haar hardhandig zonder jasje de bus uit. Tegelijkertijd zei hij tegen de moeder dat, als ze geen kinderen kon opvoeden, ze er geen moest nemen."
Beide ooggetuigen zeggen dat de buschauffeur het kind uit de bus zette. En daarna gaan ze met z'n allen applaudiseren voor die toekomstige uitkeringstrekker.
  donderdag 24 december 2009 @ 14:52:34 #96
3542 Gia
User under construction
pi_76015569
Wat als het een autistisch kind is? Zeker op de leeftijd van 3 jaar kunnen die zich nog niet anders uiten dan met gekrijs. Als dat kind nooit met de bus reist, is dat een beangstigende ervaring.
Misschien was het kind ook wel erg ziek en was de moeder onderweg naar de dokter of het ziekenhuis.

Ik vind het schandalig dat een chauffeur een moeder met een klein kind uit de bus zet.
pi_76015750
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
Het hoort nu eenmaal bij je baan. In een bus zullen nu eenmaal verschillende mensen plaatsnemen, waaronder luidruchtige mensen. Nu is er volgens mij geen regel dat je in de bus niet mag huilen.
Niets aan toe te voegen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_76015873
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:56 schreef paddy het volgende:

[..]

Niets aan toe te voegen.
Dan is het hier maar weer eens duidelijk dat

A: jij zelf geen kinderen hebt.
B: geen rijbewijs hebt.
C: geen kennis hebt van enige regelgeving.

En dan vast nog wel een paar dingen.
  donderdag 24 december 2009 @ 15:02:56 #99
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_76015995
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:44 schreef The_End het volgende:

[..]

[..]

[..]

Beide ooggetuigen zeggen dat de buschauffeur het kind uit de bus zette. En daarna gaan ze met z'n allen applaudiseren voor die toekomstige uitkeringstrekker.
De moeder kan toch zelf wel lopen. Nu nog vmbo-ers die overlast veroorzaken eruit. Zoals het hoort: gedraag je je niet, zoek het dan maar uit!
pi_76016002
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:59 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Dan is het hier maar weer eens duidelijk dat

A: jij zelf geen kinderen hebt.
B: geen rijbewijs hebt.
C: geen kennis hebt van enige regelgeving.

En dan vast nog wel een paar dingen.
Leg je conclusies eens uit? Ik kan ze geen van drie plaatsen.

A. Een ouder weet dat het niet altijd mogelijk is je kind stil te krijgen
B. Ze zit dus blijkbaar vaak in de bus en heeft veel ervaring met overlast in de bus
C. Er is geen wet die stelt dat je niet in een bus mag huilen
bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')