abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 december 2009 @ 08:36:11 #226
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76069126
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 08:30 schreef deedeetee het volgende:
Niet te geloven dat er mensen zijn die geweldadig worden als hun kind door iemand anders bij de arm word gepakt

En dit soort mensen voed ( nou ja opvoeden ? ) dan kinderen op tot .......... net zulke agressieve aso's als zij zelf zijn.
Ik ben helemaal niet gewelddadig, maar als een buschauffeur echt een kind van drie de bus uitzet nog voordat hij moeder veilig op de stoep heeft staan, zou ik:
a) mijn kind redden
b) verhaal halen bij die gestoorde.
Here we are now, entertain us.
  zaterdag 26 december 2009 @ 08:42:31 #227
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_76069149
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 08:30 schreef deedeetee het volgende:
Niet te geloven dat er mensen zijn die geweldadig worden als hun kind door iemand anders bij de arm word gepakt

En dit soort mensen voed ( nou ja opvoeden ? ) dan kinderen op tot .......... net zulke agressieve aso's als zij zelf zijn.
Je hebt gewoon je handen thuis te houden. Je raakt mij noch mijn kind aan tot ik zeg dat het mag.

Daar is niets asociaals aan. Dat is alleszins redelijk zolang ik dat zelf ook (niet) doe.

Uiteraard hangt e.e.a. ook geheel af van de situatie (als ik er niet ben en m'n kind misdraagt zich dan wordt het al iets anders, al blijft voorzichtigheid geboden dunkt me!) maar meneer de buschauffeur staat niet op de lijst van aanrakers.

Het feit dat je maar meteen het labeltje aso erbij haalt zegt erg veel over je karakter. Moeilijk is dat he? Mensen die gewoon iets heel anders vinden dan jij?
Intelligent, but fucked up.
pi_76069223
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 08:42 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Je hebt gewoon je handen thuis te houden. Je raakt mij noch mijn kind aan tot ik zeg dat het mag.

Daar is niets asociaals aan. Dat is alleszins redelijk zolang ik dat zelf ook (niet) doe.

Uiteraard hangt e.e.a. ook geheel af van de situatie (als ik er niet ben en m'n kind misdraagt zich dan wordt het al iets anders, al blijft voorzichtigheid geboden dunkt me!) maar meneer de buschauffeur staat niet op de lijst van aanrakers.

Het feit dat je maar meteen het labeltje aso erbij haalt zegt erg veel over je karakter. Moeilijk is dat he? Mensen die gewoon iets heel anders vinden dan jij?
Als jij zorgt dat je kind niet de hele tijd aan het krijsen is dan is er ook geen reden tot aanraking he
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 26 december 2009 @ 09:14:07 #229
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_76069266
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 09:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als jij zorgt dat je kind niet de hele tijd aan het krijsen is dan is er ook geen reden tot aanraking he
Oh, laat me raden: door het op te voeden zeker?

Als jij me de aan/uit knop even aanwijst dan.
Intelligent, but fucked up.
pi_76069291
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 09:14 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Ik zat ooit in de trein bij een vrouw met 3 kinderen, die non stop aan het schreeuwen en tegen de stoelen aan het schoppen waren. Wat deed zij? Ze zet haar mp3speler wat harder en zegt er niks van. Sindsdien heb ik een hekel aan kleine schreeuwende kinderen en jonge moeders
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 26 december 2009 @ 09:22:20 #231
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_76069307
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 08:42 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Ik noem mensen die anderen door de bus heen willen trappen aso's. Moelijk hé om te begrijpen dat niet iedereen grof geweld -zonder échte aanleiding - goedkeurt.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 26 december 2009 @ 09:25:24 #232
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_76069325
sommige kinderen krijsen ook echt heel erg in een bus, dat is al net zo irritant als somaliers die hard zitten te praten en god weet waarover of mensen die aan het bellen zijn en vinden dat de hele bus moet meegenieten

Ik steun de chauffeur dus
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  zaterdag 26 december 2009 @ 11:24:29 #233
3542 Gia
User under construction
pi_76070891
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
sommige kinderen krijsen ook echt heel erg in een bus,
En sommige kinderen kunnen daar niets aan doen, en de moeder dan ook niet.
Deze moeder heeft getracht het enige juiste te doen om het kind te kalmeren, maar het lukte niet.

Je gaat met vrieskou geen moeder en jong kind uit de bus zetten. Ik vind het dus terecht dat die chauffeur op het matje moest komen.
pi_76070963
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:18 schreef RAVW het volgende:

[..]

ja wel ,

Hinderlijk geluid maken waar een andere last van heeft mag niet ..
Dan moet hij asomalloten met hun mobieltje er ook uitgooien.
pi_76074039
Het is sowieso al sneu dat je met je kind van drie in het ov gaat zitten, koop een auto ofzo...
pi_76074237
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 11:24 schreef Gia het volgende:

[..]

Deze moeder heeft getracht het enige juiste te doen om het kind te kalmeren, maar het lukte niet.
Waar staat dat?
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 11:29 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Dan moet hij asomalloten met hun mobieltje er ook uitgooien.
Waar staat dat ie dat niet doet?
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:53:10 #237
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_76075515
Optreden van de moeder was idd niet erg goed te noemen.
quote:
Vanaf het station in Almere stad tot aan de Bloemenbuurt zat het kind oorverdovend te krijsen, schreeuwen en schoppen tegen alles aan. Moeder heeft er geen enkele keer iets van gezegd, nam het kind een paar keer op schoot en hield het in de houtgreep, waarop het kind nog zei: mama je doet me pijn. Tot 2x toe glipte het kind van moeders schoot na een worsteling en viel daarbij in de buggyruimte. Moeder hield het kind ook tegen het raam gedrukt om het te kalmeren, ook dat lukte niet. Het kind schopte tegen alle panelen aan, waarna moeder het kind weer op schoot nam, en het kind keihard tegen het raam begon te schoppen. De moeder had het kind totaal niet onder controle, en ik (en medepassagiers, dat kon ik aan hun gezichten zien) zat me gek te ergeren.
Het verbaast me dat men er wel over valt dat de buschauffeur het kind bij de arm pakte maar niets te zeggen heeft over de manier waarop de moeder het kind aanpakte.

Je kind tegen het raam aandrukken Het in een rijdende bus laten rondlopen zodat het in de buggyruimte valt ?

[ Bericht 3% gewijzigd door deedeetee op 26-12-2009 14:10:15 ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:58:48 #238
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_76075718
Lijkt me duidelijk dan.
pi_76076791
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:53 schreef deedeetee het volgende:
Optreden van de moeder was idd niet erg goed te noemen.
[..]

Het verbaast me dat men er wel over valt dat de buschauffeur het kind bij de arm pakte maar niets te zeggen heeft over de manier waarop de moeder het kind aanpakte.

Je kind tegen het raam aandrukken Het in een rijdende bus laten rondlopen zodat het in de buggyruimte valt ?
En zulke mensen mogen gewoon ouder worden
pi_76092049
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 14:27 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

En zulke mensen mogen gewoon ouder worden
Sterker nog, het is het advies dat door de consultatiebureaus aan ouders gegeven wordt om een kind dat helemaal over zijn toeren is onder controle te krijgen, voor als je je in een omgeving bevindt waarin je dat kind niet kan isoleren van verdere overprikkeling van de zintuigen .. in de houdgreep nemen, klemzetten, en dan tegelijkertijd wiegen, liefst zonder geluid te maken ..

Als ik het goed begrijp ben je dus een slechte ouder als je het advies van de profs opvolgt, gewoon een stevige tik voor de harsens, als 'het ding' maar stil is, en dat noemen we dan opvoeding?
pleased to meet you
  zondag 27 december 2009 @ 01:08:32 #241
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76092242
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 09:14 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook wel eens een klacht van een buurman gehad dat mijn dochter van drie maanden (´heel laat nog´) huilde. Ik heb hem ook gevraagd of hij wist waar de batterijen zaten.
Here we are now, entertain us.
pi_76092734
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:08 schreef voyeur het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook wel eens een klacht van een buurman gehad dat mijn dochter van drie maanden (´heel laat nog´) huilde. Ik heb hem ook gevraagd of hij wist waar de batterijen zaten.
En dan heb je ook nog van die slimmerikken die denken dat dat 'vreemde ogen dwingen' altijd werkt, dat ieder kind altijd stil te krijgen is .. ouders die de nacht door schuifelen met een huilend kind op de arm, je kindje op de achterbank en rondjes blijven rijden want zodra je stil staat begint ie weer, ze zijn vast allemaal gek, als ze hun kind nou goed hadden opgevoed hadden ze vast rustig kunnen slapen
pleased to meet you
pi_76094014
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 13:19 schreef bijdehand het volgende:

Waar staat dat ie dat niet doet?
Er staat niet hoe hij tegen die lui optreedt, maar ik heb zo mijn vermoedens.
  zondag 27 december 2009 @ 09:35:37 #244
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_76095203
Tijdens mijn studie werkte ik in een winkel, ook daar heb ik wel eens een moeder met een ontzettend hard krijsend kutkind dringend verzocht de winkel te verlaten... wat ze gelukkig ook deed, want ze begreep het wel.
batman!
  zondag 27 december 2009 @ 20:32:20 #245
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_76115529
Hier nog zo iets ...

http://www.nu.nl/achterkl(...)iegtuig-gehaald.html
En weer een stel kinderen die lawaai maakte en door de gangpaden liepen ..
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  zondag 27 december 2009 @ 22:31:37 #246
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_76120790
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 00:19 schreef AchJa het volgende:

[..]

Alleen heeft betrokkene mazzel dat hij mij niet in de bus had zitten, zelfs als toeschouwer had ik hem het hele gangpad doorgetrapt.
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 11:24 schreef Gia het volgende:

Je gaat met vrieskou geen moeder en jong kind uit de bus zetten. Ik vind het dus terecht dat die chauffeur op het matje moest komen.
-edit- nutteloos
En vrieskou het was +4 graden. Vrieskou is -8 windstil, -5 met wind of ~0 met oostenwind. De rest is het gewoon gezond Nederlands weer.

[ Bericht 14% gewijzigd door paddy op 27-12-2009 22:56:57 ]
pi_76122243
quote:
Op zondag 27 december 2009 20:32 schreef RAVW het volgende:
Hier nog zo iets ...

http://www.nu.nl/achterkl(...)iegtuig-gehaald.html
En weer een stel kinderen die lawaai maakte en door de gangpaden liepen ..
Whehe Wanneer we nu nog lezen in het NWS dat etterbakjes, die hulpverleners aanvallen , met sneeuwballen waar stenen in zitten uit het de stad/dorp zetten . Gaan mijn lachspieren helemaal verkrampen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zondag 27 december 2009 @ 23:07:34 #248
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_76122961
quote:
Op zondag 27 december 2009 09:35 schreef thingamajig het volgende:
Tijdens mijn studie werkte ik in een winkel, ook daar heb ik wel eens een moeder met een ontzettend hard krijsend kutkind dringend verzocht de winkel te verlaten... wat ze gelukkig ook deed, want ze begreep het wel.
Dat is het verschil: jij verzocht, deze chauffeur gebruikte meteen zijn handjes in plaats van zijn stem.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zondag 27 december 2009 @ 23:47:37 #249
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_76125141
quote:
Op zondag 27 december 2009 23:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Dat is het verschil: jij verzocht, deze chauffeur gebruikte meteen zijn handjes in plaats van zijn stem.
Aanname
  zondag 27 december 2009 @ 23:50:53 #250
13456 AchJa
Shut up!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')