Jij laat je oordeel en je handelen beïnvloeden door een onbekende moslimprediker?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
http://www.refdag.nl/arti(...)+met+kerstfatwa.html
Nou, flinke taal van deze man. Ik denk dat we de discussie over 2e kerstdag inruilen voor het suikerfeest maar even moeten laten varen.
Er is geen islamitische hiërarchie.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:18 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van de Islamitische hiërarchie, maar het doet me deugd om te zien dat hij geen bijval krijgt van anderen.
Als iemand zo staat te prediken dan lig je toch in een deuk .quote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef De_Ruyter het volgende:
Overigens, zijn YouTube account page maakt me wel bang, jezus man.
Opzich wel grappig dat hij een video van zichzelf heeft geüpload, weet je meteen wie hij is.
Ik geloof er niks van. Issa is ook een profeet volgens de islam. Dus haram kan een feest aangaande zijn geboorte nooit zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Boys and girls, ik wil niks met jullie harnas doen, maar religieus gezien heeft deze man gelijk. Daar is weinig aan te doen. Dit is allang bekend bij ons Moslims.²
Error: het is zelfs haram om de geboorte van de profeet Mohammed vrede zij met hem te vieren. Wij Moslims kennen slechts 2 feesten: Offerfeest en Suikerfeest.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:58 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Issa is ook een profeet volgens de islam. Dus haram kan een feest aangaande zijn geboorte nooit zijn.
"Wij Moslims", lol. Volgens mij pretendeer je nu voor alle moslims te spreken ipv je eigen extremistische interpretatie van de islam.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Error: het is zelfs haram om de geboorte van de profeet Mohammed vrede zij met hem te vieren. Wij Moslims kennen slechts 2 feesten: Offerfeest en Suikerfeest.
En naar mijn weten is Anelke van Chelsea Moslim.²
Ik heb het over de ware Islam.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:10 schreef Damien2 het volgende:
[..]
"Wij Moslims", lol. Volgens mij pretendeer je nu voor alle moslims te spreken ipv je eigen extremistische interpretatie van de islam.
Nee je gokt dat jouw interpretatie de ware islam is, maar zeker weten doe je niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb het over de ware Islam.²
Ja, wij maken ons los van tradities en gaan terug naar de bron. Dus maak je geen zorgen om mij, ik zit goed.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:16 schreef Damien2 het volgende:
[..]
Nee je gokt dat jouw interpretatie de ware islam is, maar zeker weten doe je niet.
Terug naar de bron, eh, maar of je de juiste religie aanhangt is nog een tweede.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, wij maken ons los van tradities en gaan terug naar de bron. Dus maak je geen zorgen om mij, ik zit goed.²
Dat staat buiten deze discussie. Maar drink smakelijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:23 schreef Damien2 het volgende:
[..]
Terug naar de bron, eh, maar of je de juiste religie aanhangt is nog een tweede.
In de koran wordt gewaarschuwd tegen mensen die menen de ware interpretatie van de islam te hebben. Vraag hen: "Hebben jullie een ladder naar de hemel?" Volg hen niet, het zijn valse profeten.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat staat buiten deze discussie. Maar drink smakelijk.²
Laatst nog RTL4 Nieuws gezien ´maar hoe is het bijvoorbeeld in Turkije gesteld met het bouwen van kerken´.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben het alleen met hem eens omdat vele users hier islam-verbod steeds toejuichen en moskeeen en minaretten verbod ook steeds toejuichen..
Is dat even schrikken.quote:dat er een eind moet komen aan bijvoorbeeld de verkoop van kerstbomen. Die vinden in de aanloop naar kerst in vrijwel de hele Arabische wereld gretig aftrek, ondanks het feit dat er slechts twintig miljoen christenen wonen.
Erdogan zelf is persoonlijk verantwoordelijk voor de restauratie van 2 Armeens - Orthodoxe Kerken, niet alleen het restaureren, maar ook heropenen voor het Armeens publiek. Mensen die stellen dat het moeilijk is in Turkije Kerken te bouwen, kunnen zij zeggen welke moskee er bij is gekomen sinds de hervormingen van Ataturk? Daarnaast hoort Zwitserland zich als Westers tolerante land zich te onderscheiden van Turkse intolerantie voor zover die te constateren is.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:24 schreef fjs het volgende:
[..]
Laatst nog RTL4 Nieuws gezien ´maar hoe is het bijvoorbeeld in Turkije gesteld met het bouwen van kerken´.
Trek dan nog een keer je bek open over bijvoorbeeld minaretten verbod in Zwitserland.
Graag een bron als je dit soort dingen zegt.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Erdogan zelf is persoonlijk verantwoordelijk voor de restauratie van 2 Armeens - Orthodoxe Kerken, niet alleen het restaureren, maar ook heropenen voor het Armeens publiek. Mensen die stellen dat het moeilijk is in Turkije Kerken te bouwen, kunnen zij zeggen welke moskee er bij is gekomen sinds de hervormingen van Ataturk? Daarnaast hoort Zwitserland zich als Westers tolerante land zich te onderscheiden van Turkse intolerantie voor zover die te constateren is.
Dat moet toch wel een enorm lange film zijn?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:42 schreef fjs het volgende:
De Christenen worden op alle manieren tegengewerkt in Turkeije. Sterker nog in het filmpje was te zien dat ze zelfs in elkaar geslagen werden en dat de meeste moslims ze liever dood zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |