trouwdatum? Op dat meneer het niet meer kan vergeten?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:43 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[ afbeelding ]
Die datum..![]()
Komt wel vaker voor maar niet vaak met een datum uit de 21ste eeuw, ik vind het niet mooi trouwens.
URL van het huis.
mits hij verhuist natuurlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
trouwdatum? Op dat meneer het niet meer kan vergeten?
Het duurde even voordat ik het zag, GATVER wat creapy.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:39 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
kiekeboe![]()
[ afbeelding ]
wat dacht je van afzuigkap ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 04:38 schreef martinus- het volgende:
[..]
Hoe die schoorsteen helemaal vrij in de ruimte hangt.. erg vet gedaan!
mag de visite op die zwarte stoeltjes plaatsnemen. lijkt wel een wachtkamer oid. iquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:09 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
Die radio, die droogkap, die naaimachine...hoe heerlijk jaren 70 !
"Ruimte voor een wietplantage aanwezig"quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:27 schreef Ireth het volgende:
En wat voegt deze foto toe als je je huis wilt verkopen?
quote:Als u in "vroegere sferen" wilt wonen is dit uw kans.
Zo schattig! De boerderij van mijn schoonzus heeft ook allemaal dat soort deuren en ik kan er prima onder door. Maar de mannen nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:10 schreef La_Vita het volgende:
Volgens mij moet je trouwens wel aardig bukken bij die deur bij 1.70+
Alstuquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:16 schreef Rewimo het volgende:
Alleen die tegels al zijn goud waard! Prachtig zo'n oud huis, ik zou daar best eens rond willen kijken
Heb je er een linkje van?
één muur van die tegels laten zitten en de rest modern maken is best stoerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:09 schreef La_Vita het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tegels! Helaas zijn dit dan ook meteen de enige foto's van het interieur
Dat huis staat bij ons in Venray. Super mooi huis en inderdaad, als het toevallig net die dag mooi weer is geweest, dan ziet dat huis er ook echt zo uit.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:56 schreef yomite het volgende:
nog een gevalletje photoshop
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |