Het is een 2-kamer appartement in Duitslandquote:
heb inderdaad niets terug gelezen, maar vind een tvp ook altijd zo watquote:Op zondag 10 januari 2010 23:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die is in het vorige topic al langsgekomen. (Geen wonder dat hij nog te koop staat, belachelijk veel geld voor een hond)
Tipje voor dit topic: Ga er vanuit dat de duurste huizen van heel Funda allemaal al langsgekomen zijn, tenzij ze er 2 dagen op staan)
En dan is ¤ 124.500 ineens best wel duur. Want zeg nou zelf: als je al naar zo'n boerenkutdorpje op het platteland verhuist, dan kies je toch niet voor een appartement!?quote:Op maandag 11 januari 2010 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is een 2-kamer appartement in Duitsland
Ik vond het inderdaad ook best duur voor dat hok in andermans huisquote:Op maandag 11 januari 2010 16:17 schreef Igen het volgende:
En dan is ¤ 124.500 ineens best wel duur. Want zeg nou zelf: als je al naar zo'n boerenkutdorpje op het platteland verhuist, dan kies je toch niet voor een appartement!?
(Zuid-Duitsland uitgezonderd, maar daar staat dit huis niet)
He jongens, zullen we afspreken dat we de gephotoshopte luchten nu wel gezien hebben en dat we de echt vreemde en bijzondere foto's van Funda weer gaan posten?quote:Op maandag 11 januari 2010 12:45 schreef RealZeus het volgende:
Wederom gevalletje fotoshop:
Strakblauwe lucht, maar geen zonnestraal te zien en de oprit is zeiknat van de regen
En inderdaad:
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is een 2-kamer appartement in Duitsland
Klikquote:Op hemelsbreed 300 meter van zee op het Duynparc De Heeren van s-Gravensande te 's-Gravenzande ligt onze, in Caribische stijl, gebouwde duinvilla op een perceel van 430 m².
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:07 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)2-herengracht-254-c/
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:39 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
toen zag ik dat het een kindertafel was... pfoei
Mja, die kwam ik ook veel tegen toen ik net een aantal jaren terug begon te zoeken naar ons huidige huis. Onze keuken zag er toen ook zo uit. Alleen nog een jaren '70 Bruynzeel keukenblokje en scheef hangende keukenkastjes, verder allemaal kale plekken van waar het gasformuis en koelkast hadden gestaan.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:35 schreef Gwywen het volgende:
Ok, hier komen weer een paar interieurdrama's:
Een trapgordijn
[ link | afbeelding ]
Handig: dubbellaags parkeren. Alleen, stel nou dat je die witte auto nodig had?
[ link | afbeelding ]
Dit soort interieurs moet verboden worden, is nooit mooi geweest, ook niet in 1980![]()
[ link | afbeelding ]
Evenals dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scandinavisch-caribische stijl?
Volgens mij is dit zo'n scandihuis.
[ afbeelding ]
[..]
Klik
Aaach, wat schattig, twee hondjes
[ afbeelding ]
Maar aaaach, nu zijn ze dood neergevallen door de straling van de defecte magnetron...
[ afbeelding ]
Klik
WTF is dat daarboven?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klik
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
beam me up scotty
en die trapgordijn wahaha lol, hoe kom je erop ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |