Jawel. Maar alleen bij ontvangst en afscheid.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:58 schreef nokwanda het volgende:
Knuffelen ze jou nooit zonder pak aan dan?
Voor velen wel.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:19 schreef nokwanda het volgende:Is het pak een goed excuus voor intimiteit dan?
Zat ik net (jawel... tijdens de AbFab-marathon op tv) eens over te denken... de meeste mensen willen lief gevonden worden, maar kunnen het niet echt aan. Of kunnen de realiteit van het afwisselend en niet onconditioneel lief gevonden worden niet aan, en zouden dan kunnen grijpen naar een manier als als furry door het leven gaan. Achter een masker is alles makkelijker en je krijgt tegelijk waar je behoefte aan hebt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:47 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Voor velen wel.
Maar voor mij is het allemaal meer een lolletje en is niet mijn ding.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 06:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
Deze maand wordt een slechte tijd voor de helderzienden en het TRU-forum, het vuurwerk heeft alle boze geesten verjaagd.
Goeiemorgen Spellmeista. Hier is het heel goed. Hoop dat je een heel mooi jaar zult hebben.quote:
Hahah de believers gepwnt!!!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 06:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
Deze maand wordt een slechte tijd voor de helderzienden en het TRU-forum, het vuurwerk heeft alle boze geesten verjaagd.
Hey goedemorgen, voor jou/jullie hetzelfde gewenst.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goeiemorgen Spellmeista. Hier is het heel goed. Hoop dat je een heel mooi jaar zult hebben.
De 6 poezjes hier zijn heel stoer geweest tijdens oud en nieuw
EW was met zijn klasgenoten bij een van hen thuis O&N aan het vieren.
En zometeen lekker naar de markt.
Absoluut nietquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Moeten we het verdomme alleen doen met de goede geesten. Saai zootje.
Goed man!quote:Op maandag 4 januari 2010 08:29 schreef Darkwolf het volgende:
I love de Duitse MediaMarkt.
Dankzij een wazige super actie daar krijg ik mijn aankoop bedrag terug (soort van dagelijkse loterij trekking i.c.m een nummer op de aankoop bon.)
Ben nu in het bezit van een gratis Casio Exilim EX-FC100 foto camera.
Slowmotion is echt de bom!![]()
ben benieuwd !quote:Op maandag 4 januari 2010 17:04 schreef Ticker het volgende:
Heb al sinds dit weekend een vaag filmpje in bezit.. ditmaal geschoten door mijzelf, of in dit geval door mijn moeder, en door mij vanaf haar telefoon gehaald.
Ze was mij aan het filmen terwijl ik in de keuken stond, koelkast deur open dus je ziet weinig, maar uit het niets schiet er uit de grond , naast me voeten een klein lichtbal.. of zal ik gewoon zeggen 'orb' richting de camera, waardoor je dus ziet dat het groter wordt..
Ik zit allemaal software te zoeken om het stukje uit te knippen en op youtube te zetten maar .mp4 is ook weer afhankelijk van verschillende codecs dus niet alle software kan ermee omgaan..
Ik dacht (uit mijn hoofd) dat Sony Vegas Pro 9.0 met .mp4 kan omgaan. Ik weet het niet zeker, maar er zal vast wel een trial van zijnquote:Op maandag 4 januari 2010 17:04 schreef Ticker het volgende:
Ik zit allemaal software te zoeken om het stukje uit te knippen en op youtube te zetten maar .mp4 is ook weer afhankelijk van verschillende codecs dus niet alle software kan ermee omgaan..
een gekleurde en wat gaat ie snelquote:Op maandag 4 januari 2010 19:37 schreef Ticker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |